بیوگرافی مجید جامه بزرگ + راز بدن عضله ای او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

مجید جامه بزرگ یکی از معروف ترین و موفق‌ ترین قهرمانان رشته پرورش اندام است که در حال حاضر خود را برای حضور در وزن 95 کیلوگرم پرورش اندام مسابقات جهانی اسپانیا آماده می‌ کند و این روز ها به یکی از پرافتخار ترین بدنسازان ایران تبدیل شده است که توانسته در میان مردم طرفداران و مخاطبان زیادی را هم بدست آورد.

مجید جامه بزرگ کیست

مجید جامه بزرگ کیست؟

در مورد بیوگرافی مجید جامه بزرگ می توان این گونه بیان کرد که او در تاریخ 5 شهریور 1361 در همدان به دنیا آمده است و یکی از بدنسازان مشهور اهل ایران به شمار می رود که از سال 1379 فعالیت خود را به صورت حرفه ای شروع کرده است.

بهتر است بدانید وزن جامه بزرگ در دوران مسابقه 95 کیلوگرم بوده و قد وی 175 سانتی‌ متر است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید قبل از این که مجید جامه بزرگ به رشته بدنسازی روی بیاورد، مدتی را در ورزش کاراته مشغول به فعالیت بوده است. حال ناگفته نماند که او در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته افتخارات و جوایز متعددی را در کارنامه حرفه ای اش به ثبت برساند که این موضوع باعث شده است تا در میان سایر بدنسازان به شهرت و معروفیت خوبی برسد.

اینستاگرام مجید جامه بزرگ

اگر از طرفداران این بدنساز مشهور و پرافتخار هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید جامه بزرگ در مارس 2015، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد تا به این گونه بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد. در حال حاضر نیز مجید جامه بزرگ اینستاگرام را به مرکز فعالیتش تبدیل کرده است و تمام پست‌ های او مرتبط با رشته ورزشی اش می‌ باشد.

حال اگر می خواهید تا صفحه اینستاگرام این بدنساز معروف را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ این شبکه اجتماعی مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید. هم چنین برای پیدا کردن آدرس تلگرام مجید جامه بزرگ و یوتیوب مجید جامه بزرگ نیز کافیست تا همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه‌ های اجتماعی مراجعه نمایید.

دستاورد ها و جوایز مجید جامه بزرگ

دستاورد ها و جوایز مجید جامه بزرگ

این بدنساز معروف در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته دستاورد ها، افتخارات و جوایز متعددی را کسب کند. در این باره بهتر است بدانید او موفق به کسب پنج قهرمانی، یک نایب قهرمانی، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی طی هشت دوره حضور در مسابقات کشوری و هم چنین قهرمانی و اوورالی آسیا شده است. حال با توجه به این که او تا به اکنون افتخارات متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت رسانده است، به همین دلیل توانسته در دنیای بدنسازی جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

بهتر است بدانید که این بدنساز موفق و پرافتخار با این که تا به اکنون در مسابقات مختلفی شرکت کرده و توانسته جوایز و دستاورد های زیادی را کسب کند، اما او تا به اکنون در مستر المپیا شرکت نکرده و در مستر المپیا حضور نداشته است.

دوستی مجید جامه بزرگ و حسین کلاته

حسین کلاته یکی از پرافتخار ترین وموفق ترین بدنسازان حال حاضر در ایران است که اگر در این رشته ورزشی فعالیت می‌ کنید، به احتمال زیاد تا به اکنون نام او را شنیده اید. حال بهتر است بدانید که مدتی است دوستی نزدیک و صمیمی بین مجید جامه بزرگ و حسین کلاته مشاهده می‌ شود و تا به اکنون تصاویری از آن ها در کنار یکدیگر در اینترنت منتشر شده است. هم چنین ناگفته نماند که مدتی قبل مجید جامه بزرگ در صفحه شخصی خود قهرمانی‌ حسین کلاته را به او تبریک گفت.

مجید جامه بزرگ همدان زندگی می کند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، جامه بزرگ بدنساز مشهور در همدان به دنیا آمده است و در حال حاضر نیز او ساکن همدان می‌ باشد و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. البته این موضوع را هم باید افزود که گاهی اوقات او برای شرکت در مسابقات مختلف به شهر ها و یا کشور های دیگر هم سفر می‌ کند.

حواشی مجید جامه بزرگ 

بهتر است بدانید با توجه به این که جامه بزرگ به یکی از بدنسازان معروف تبدیل شده است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارد. به همین دلیل این روز ها فعالیت‌ های وی زیر ذره‌ بین رسانه‌ ها قرار گرفته است و به همین دلیل گاهی اوقات او نیز در حاشیه‌ هایی قرار می گیرد. حال ناگفته نماند که به طورمعمول حواشی پیرامون جامه بزرگ مربوط به فعالیت‌ هایش در ورزش بدنسازی و روابط شخصی او می‌ باشد.

ازدواج مجید جامه بزرگ حقیقت دارد؟

ازدواج مجید جامه بزرگ حقیقت دارد؟

این روز ها خیلی از طرفداران این بدنساز تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او و این که آیا او ازدواج کرده است، اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که جامه بزرگ تا به اکنون در مورد روابط شخصی خود در هیچ کدام از مصاحبه‌ هایش صحبتی نکرده است. به همین دلیل اطلاعات دقیق و کاملی در این مورد در دسترس نمی‌ باشد و نمی‌ توان به طور قطع بیان کرد که او ازدواج کرده و یا این که در حال حاضر مجرد است.

این بدنساز، آموزش بدنسازی هم می دهد؟

بهتر است بدانید که در حال حاضر جامه بزرگ تمام تمرکز خود را برای حضور در وزن 95 کیلوگرم پرورش اندام مسابقات جهانی اسپانیا قرار داده است و به همین دلیل به صورت کلی به آموزش بدنسازی نمی‌ پردازد. اما با این حال شاگردان بسیار محدودی دارد که به صورت خصوصی به آن ها آموزش می دهد.

باشگاه این بدنساز کجاست؟

مدتی قبل این بدنساز مشهور یک باشگاه خصوصی برای خود تاسیس کرد که این باشگاه واقع در همدان می‌ باشد. حال اگر تمایل دارید تا آدرس دقیق این باشگاه را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید. هم چنین ناگفته نماند که با استفاده از اپلیکیشن نقشه‌ می‌ توانید به راحتی آدرس دقیق باشگاه این بدنساز مشهور را در همدان جستجو و پیدا کنید.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *