عباس عاقلی کیست؟ بیوگرافی و افتخارات او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

عباس عاقلی قهرمان پرورش اندام اهل ایران است که بیشتر در بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارد و در حال حاضر به عنوان مربی مشغول به فعالیت می باشد. این روز ها او در میان مردم ایران به ویژه علاقه مندان به رشته بدنسازی از شهرت فراوانی برخوردار است و طرفداران زیادی هم دارد.

عباس عاقلی کیست؟

عباس عاقلی کیست؟

در بیوگرافی عباس عاقلی آمده است که او زاده سال 1348 در تهران است و تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم مدیریت به پایان رسانده است. او یکی از پرافتخار ترین و معروف ترین بدنسازان اهل ایران است که از سال 1369، فعالیت خود را در رشته بدنسازی به طور حرفه‌ ای و جدی شروع کرده است. بهتر است بدانید که اولین مسابقه رسمی او در سال 1377 و در وزن 65 کیلوگرم بوده است.

این موضوع را هم باید افزود که از سال 1378، آقای عاقلی به عنوان مربی مشغول به فعالیت می‌ باشد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که قد عاقلی 165 بوده و وزن او در دوران حجم 95 کیلوگرم و در دوران مسابقه 85 کیلوگرم بوده است.

اینستاگرام عباس عاقلی  

در حال حاضر اکثر بدنسازان مشهور در اینستاگرام که یکی از شبکه‌ های اجتماعی است، فعالیت می‌ کنند تا به این گونه بتوانند با طرفداران و مخاطبانشان در ارتباط باشند. حال این موضوع را هم باید افزود که آقای عاقلی نیز در سپتامبر 2014، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد عباس عاقلی اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است.

حال اگر تمایل دارید تا آدرس اینستاگرام این بدنساز را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا نام او را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو نمایید. هم چنین برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های مجازی وی همچون آدرس یوتیوب عباس عاقلی و تلگرام عباس عاقلی می توانید همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه‌ های مجازی مراجعه نمایید.

دستاورد ها و جوایز عباس عاقلی

دستاورد ها و جوایز عباس عاقلی

عاقلی یکی از پرافتخار ترین بدنسازان مشهور اهل ایران است که در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته افتخارات و جوایز متعددی را کسب کند. حال از مهم ترین این افتخارات می‌ توان به: ششم جهان 2008 بحرین 85 کیلو، سوم آسیا 2009 تایلند 80 کیلو، قهرمان آسیا 2010 تهران 85 کیلو، قهرمان جهان 2010 هند، قهرمان آسیا 2011 تایلند، قهرمان پیشکسوتان آسیا 2011 تایلند، قهرمان جهان 2011 مالزی، قهرمان پیشکسوتان آرنولد کلاسیک 2013 آمریکا اشاره کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

بهتر است بدانید با وجود این که آقای عاقلی در طول دوران حرفه‌ ای خود در مسابقات متعددی شرکت کرده است و توانسته افتخاراتی را هم کسب کند، اما با این حال در مستر المپیا شرکت نکرده است.

عکس های عباس عاقلی

اگر از طرفداران آقای عاقلی هستید و تمایل دارید تا به مشاهده تصاویر او بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید و نام این بدنساز را جستجو کنید تا به این گونه تصاویر متعددی از او برای شما نمایش یابد. هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر اینترنت اگر به صفحه شخصی این بدنساز در اینستاگرام مراجعه نمایید هم می‌ توانید تصاویر متعددی از او را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

عباس عاقلی و همسرش

در مورد روابط شخصی و زن عباس عاقلی بهتر است که بدانید وی مدت‌ هاست که ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج هم سه فرزند می‌ باشد. اما با این حال اطلاعات بیشتری در مورد همسر وی در دسترس نمی‌ باشد.

باشگاه عباس عاقلی کجاست؟

باشگاه عباس عاقلی کجاست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدتی است که این بدنساز مشهور یک باشگاه با امکانات فول در یکی از مناطق خوب تهران تاسیس کرده است که می‌ توانید برای پیدا کردن آدرس باشگاه وی به اینترنت مراجعه نمایید.

حاشیه های این بدنساز

به جرات می‌ توان بیان کرد که عباس عاقلی یکی از بی‌ حاشیه‌ ترین بدنسازان مشهور اهل ایران است که تا به اکنون در پیرامون او هیچ گونه حاشیه‌ ای مشاهده نشده است. در حال حاضر نیز این بدنساز مشهور تمام تمرکز خود را بر روی فعالیت در حرفه‌ اش قرار داده است و از حواشی دوری می‌ کند.

این بدنساز کجا زندگی می کند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این بدنساز پرافتخار در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است و در حال حاضر نیز ساکن شهر تهران می‌ باشد. البته ناگفته نماند که این بدنساز مشهور در طول دوران حرفه‌ ای خود برای حضور در مسابقات مختلف به شهر ها و کشور های متعددی سفر کرده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *