همسر واقعی رضا گلزار کیست؟ بررسی اختلاف سنی آن ها

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

همسر واقعی رضا گلزار آیسان یا همان معصومه آقاجانی می باشد. این دو مورد از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام با هم دیگر 20 سال اختلاف سنی دارند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

همسر واقعی رضا گلزار کیست؟

همسر واقعی رضا گلزار کیست؟

همسر واقعی رضا گلزار خانم معصومه آقاخانی می باشد. اسم شناسنامه ای ایشان معصومه است اما مردم و دوستان و آشنایان وی او را آیسان صدا می زنند. ایشان دختر یکی از تاجران موفق ایرانی است. همسر گلزار در سال 1376 در شهر زنجان به دنیا آمده و تمامی دوران تحصیل خود تا دانشگاه را در شهر خودش زندگی کرده است. وی که در یکی از دانشگاه های تهران به ادامه تحصیلات دانشگاهی خودش پرداخته است حدود یک سال پیش برای اولین بار با این سوپر استار دنیای سینمای ایران یعنی رضا گلزار آشنا شده است. محمدرضا گلزار و همسرش چند روز پیش در محضری در تهران به عقد یکدیگر در آمدند.

رضا گلزار چند زن دارد؟

همسر واقعی رضا گلزار خانم آیسان (معصومه) آقاخانی می باشد. گلزار که یک بازیگر محبوب و پرطرفدار در بین ایرانی ها می باشد برای اولین بار یعنی در بهار 1402 ازدواج کرد. وی برای اولین بار است که ازدواج کرده است و خانم آقاخانی همسر اول وی می باشد. حواشی بسیار زیادی در رابطه با مراسم عقدی که گلزار برگزار کرده است پیش آمده که این روزها تیتر اول اخباری هنرمندان و بازیگران می باشد.

همسر اول رضا گلزار

همسر اول رضا گلزار یا بهتر بگوییم که اولین همسر وی تا این سن 46 سالگی خانم معصومه آقاخانی می باشد. گلزار تا به حال و قبل از خانم آقاخانی ازدواح نکرده بود و حتی نامزدی نیز تا به حال نداشته است. گلزار که 46 سال سن دارد و متولد سال 1356 می باشد با همسر خودش یعنی آیسان آقاخانی دقیقا 20 سال تفاوت سنی دارد. آیسان آقاخانی متولد 1376 است و در حال حاضر 26 سال دارد.

همسر دوم رضا گلزار

ازدواج رضا گلزار با آیسان آقاخانی ازدواج اول وی بوده که حدود چند روز پیش اتفاق افتاد. گلزار ازدواج دوم یا سومی نداشته است و مراسم عقد او در روز 16 خرداد ماه امسال ازدواج اول بوده است.

عکس همسر واقعی رضا گلزار

عکس همسر واقعی رضا گلزار

شما اگر نام آیسان آقاخانی را داخل گوگل سرچ کنید تمامی عکس های وی به صورت تکی یا همراه با همسرش واقعی او یعنی رضا گلزار می توانید مشاهده کنید. در همین مقاله هم برایتان عکس هایی را از وی قرار داده ایم تا شما با چهره او آشنایی پیدا کنید. جالب است بدانید که همسر فعلی گلزار به عنوان یک مدل عکس خیابانی در گذشته فعالیت داشته است و از همین طریق نیز با یکی از دوستان گلزار که عکاس بوده آشنا شده و پس از آن نیز با خود گلزار نیز آشنا شده و با هم وارد رابطه شدند و پس از آن نیز ازدواج کردند.

آیا رضا گلزار از همسر اصلی اش صاحب بچه شده است؟

خیر چنین مواردی صرفا برای حاشیه سازی در بین افراد پخش می شود. شما باید بدانید که همسر واقعی رضا گلزار در واقع خانم آقاخانی می باشد که این دو نفر تنها چند روز است که به عقد یکدیگر در آمده اند و به عنوان همسر یکدیگر شناخته می شوند. این بازیگر موفق و محبوب ایرانی در سن 46 سالگی است و هنوز فرزندی ندارد و به حتی به تازگی نیز ازدواج کرده است.

سوالات متداول

همسر واقعی رضا گلزار کیست؟

همسر واقعی وی خانم آیسان (معصومه) آقاخانی می باشد.

گلزار چند همسر دارد؟

محمدرضا گلزار که بازیگر بسیار معروفی است برای اولین بار با خانم آقاخانی ازدواج کرده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *