بیوگرافی محرم پناهی و نکات مهم موفقیت او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

محرم پناهی قهرمان بدنسازی ایران است که از سال 1379 تا به اکنون مشغول به مربیگری در تهران و کرج می‌ باشد. او دارای مدرک کارشناسی تربیت‌ بدنی است و در رشته پرورش اندام جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده است و از شهرت و معروفیت بسیار زیادی هم برخوردار است.

بیوگرافی محرم پناهی

بیوگرافی محرم پناهی

در رابطه با بیوگرافی محرم پناهی می‌ توان این گونه بیان کرد که او متولد سال 1354 در شهر آبگرم از توابع شهرستان تاکستان استان قزوین می‌ باشد. وی بدنساز ایران، قهرمان و مربی مطرح این رشته ورزشی است. آقای پناهی از سال 1370 به همراه برادر کوچکترش فعالیت خود را در رشته بدنسازی شروع کرد و پس از آن در سال 1379 مشغول به مربیگری شد.

از دیگر اسطوره های بدنسازی که اسم آن ها را می توان کنار مظاهر آورد می توان به عباس عاقلی و مجید جامعه بزرگ اشاره کرد.

قد و وزن محرم پناهی

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که قد محرم پناهی 165 سانتی‌ متر و وزن او در دوران حجم 92 کیلوگرم و وزن او در مسابقات 80 کیلوگرم بوده است.

اینستاگرام محرم پناهی  

اینستاگرام محرم پناهی  

بهتر است بدانید این بدنساز مشهور در جولای 2015، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد تا به این گونه بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد. حال اگر تمایل دارید تا صفحه محرم پناهی اینستاگرام او را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ این شبکه اجتماعی مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید. هم چنین برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های اجتماعی او همچون آدرس تلگرام محرم پناهی و یوتیوب محرم پناهی همانند اینستاگرام می‌ توانید به قسمت سرچ این شبکه‌ های اجتماعی مراجعه کنید.

دستاورد ها و جوایز محرم پناهی  

دستاورد ها و جوایز محرم پناهی  

از مهم ترین دستاورد ها و جوایزی که این بدنساز معروف در طول دوران حرفه‌ ای خود به دست آورده است، می‌ توان به: قهرمان قهرمانان 2011 در مالزی، قهرمان جهان 2011 در مالزی، قهرمان آسیا سال 2011 تایلند، قهرمان جهان سال 2010 در هند، قهرمان آسیا 2010 در تهران، نایب‌ قهرمان جهان در سال 2009 امارات، قهرمان آسیا در سال 2009 تایلند، نایب قهرمان قطر کلاسیک سال 2007 و … اشاره کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

بهتر است بدانید با این که این بدنساز مشهور در طول دوران حرفه‌ ای خود در مسابقات متعددی شرکت کرده است، اما وی در مستر المپیا شرکت نکرده است.

عکس های محرم پناهی

عکس های محرم پناهی

این روز ها خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر پناهی بپردازند و به این گونه بیشتر با او آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید که اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر این بدنساز برای شما نمایش خواهد یافت.

هم چنین اگر به صفحه شخصی پناهی در اینستاگرام مراجعه نمایید هم می‌ توانید تصاویر با کیفیتی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده کنید، چرا که این روز ها پناهی اینستاگرام خود را به یک آلبوم عکس تبدیل کرده است و هر چند وقت یکبار تصاویر خود را در صفحه شخصی‌ اش برای فالووران خود منتشر می‌ کند.

باشگاه محرم پناهی مهرشهر

پس از این که پناهی فعالیت خود را به عنوان مربی شروع کرد، یک باشگاه برای خود در شهر مهرشهر راه اندازی کرد که می‌ توانید برای پیدا کردن آدرس باشگاه محرم پناهی به صفحه شخصی او در اینستاگرام و یا اینترنت مراجعه نمایید.

حاشیه های محرم پناهی

حاشیه های محرم پناهی

این بدنساز مشهور یکی از بی‌ حاشیه‌ ترین بدنسازان به شمار می‌ رود که تا به اکنون هیچگونه حاشیه‌ ای در پیرامون او مشاهده نشده است و در حال حاضر نیز پناهی تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت در حرفه‌ اش قرار داده است و از حواشی دوری می‌ کند.

این بدنساز ازدواج کرده است؟

خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی این بدنساز مشهور و هم چنین زن محرم پناهی اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که پناهی سال‌ هاست که ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند می‌ باشد که می‌ توانید تصاویر فرزندان وی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام جستجو و مشاهده نمایید.

محرم پناهی کجا زندگی می کند؟

این پهلوان کجا زندگی می کند؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که پناهی به خارج از کشور مهاجرت کرده است، در فضای مجازی و رسانه‌ ها منتشر شد. اما در این مورد بهتر است بدانید با این که پناهی در شهر آبگرم از توابع شهرستان تاکستان استان قزوین به دنیا آمده و بزرگ شده است. اما در حال حاضر ساکن کرج می‌ باشد و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و تا به اکنون به خارج از کشور مهاجرت نکرده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *