بهروز تابانی کیست؟ بیوگرافی و عکس فیگورهای او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

بهروز تابانی بدنساز حرفه ای (IFBB) اهل ایران می باشد که عنوان اصلی وی قهرمان جهانی بدنسازی مردان (IFBB) در سال 2016 بوده است و در حال حاضر در این رشته ورزشی توانسته جایگاه ویژه ای را از آن خود کند و به شهرت و محبوبیت زیادی نیز رسیده است.

بهروز تابانی کیست؟

بهروز تابانی کیست؟

در رابطه با بیوگرافی بهروز تابانی می توان این گونه بیان کرد که او متولد 14 دی 1372 در ایران است و در حال حاضر به عنوان یک بدنساز ایرانی (IFBB) شناخته می‌ شود. او در یک خانواده بدنساز بزرگ شده است، چرا که پدر و برادرانش نیز بدنساز هستند. جالب است که بدانید تابانی از دوران نوجوانی هدفش ایجاد اندامی درشت و عضلانی بوده است و زمانی که برای اولین بار وارد باشگاه شده است مجذوب امکاناتی بود که پیش روی او گذاشته بودند.

تابانی از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در رشته بدنسازی شروع کرده است، توانسته مقامات و افتخارات بسیار زیادی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند و در حال حاضر در میان مردم به ویژه علاقه‌ مندان به رشته بدنسازی طرفداران بسیار زیادی دارد و از محبوبیت فراوانی هم برخوردار می‌ باشد. این موضوع را هم باید افزود که قد او 175 سانتی‌ متر و وزن این بدنساز بین 105 تا 110 کیلوگرم متغیر است.

از دیگر اسطوره های بدنسازی که اسم آن ها را می توان کنار مظاهر آورد می توان به عباس عاقلی و مجید جامعه بزرگ اشاره کرد.

بررسی فعالیت بهروز تابانی در اینستاگرام

بررسی فعالیت بهروز تابانی در اینستاگرام

در حال حاضر اکثر بدنسازان معروف در اینستاگرام که یکی از شبکه‌ های اجتماعی است، فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهند تا به این گونه با طرفداران و مخاطبانشان در ارتباط باشند. حال این موضوع را هم باید افزود که تابانی نیز در سپتامبر 2015، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرده است و از آن زمان به بعد او اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است. او در صفحه اینستاگرام خود پست‌ های متعددی در رابطه با حرفه‌ اش قرار می‌ دهد.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل دارید تا آدرس اینستاگرام بهروز تابانی را به دست آورید پیشنهاد می کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین ناگفته نماند که برای پیدا کردن آدرس تلگرام بهروز تابانی و یوتیوب بهروز تابانی نیز کافی است تا همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه‌ های اجتماعی مراجعه کنید و نام این بدنساز را جستجو نمایید.

دستاورد ها و جوایز بهروز تابانی

دستاورد ها و جوایز بهروز تابانی

بهتر است بدانید تابانی در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته افتخارات، دستاورد ها و جوایز متعددی را کسب کند. حال از مهم ترین دستاورد های وی می‌ توان به: (2023، IFBB Pro Arnold Classic آمریکای جنوبی، بدنسازی مردان – مقام اول)، (2022، لیگ حرفه ای IFBB، فستیوال عضلانی رومانی، بدنسازی مردان – مقام اول)، (2021، لیگ حرفه ای IFBB، فستیوال عضلانی رومانی، بدنسازی مردان – باز، سومین)، (2017، IFBB (آماتور)، مسابقات قهرمانی آماتور جهان مردان، بدنسازی مردان – تا 100 کیلوگرم، سوم) و … اشاره کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

خیلی از طرفداران و مخاطبان این بدنساز معروف کنجکاو هستند تا بدانند که آیا او تا به اکنون در مستر المپیا شرکت کرده است؟ در این باره بهتر است بدانید که بهروز تابانی بدنساز حرفه ای اهل ایران علی رغم قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی و کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2022، به دلیل صادر نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات نشد.

بهروز تابانی در کنفرانس خبری

بهروز تابانی در کنفرانس خبری

با توجه به این که تابانی یکی از چهره‌ های مشهور در دنیای بدنسازی به شمار می‌ رود، به همین دلیل تا به اکنون مصاحبه‌ های متعددی با او انجام شده است. حال ناگفته نماند که او در فروردین 1402، در یک کنفرانس خبری حضور یافت که می‌ توانید ویدیوی این کنفرانس را در اینترنت و یا آپارات جستجو و مشاهده نمایید.

بهروز تابانی ازدواج کرده است؟

خیلی از طرفداران این بدنساز معروف تمایل دارند تا در رابطه با روابط شخصی او و همسر بهروز تابانی اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این مورد بهتر است بدانید که در حال حاضر تابانی مجرد می باشد و تا به اکنون ازدواج نکرده است.

نتیجه حضور این ورزشکار در آرنولد کلاسیک 2023 برزیل

نتیجه حضور این ورزشکار در آرنولد کلاسیک 2023 برزیل

تابانی از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای شروع کرده است، در مسابقات متعددی شرکت کرده و توانسته افتخارات و جوایز متعددی را هم به دست آورد. حال این موضوع را هم باید افزود که این ورزشکار در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 برزیل شرکت کرد و توانست قهرمان این مسابقات شود.

بهروز تابانی کجا زندگی می کند؟

در حال حاضر تابانی طبق گفته‌ هایش ساکن شهر تبریز می‌ باشد، البته ناگفته نماند که او به تهران هم در رفت و آمد است. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که در حال حاضر این بدنساز بین شهر تهران و تبریز در رفت و آمد می‌ باشد.

مقایسه این ورزشکار و هادی چوپان

مقایسه این ورزشکار و هادی چوپان

هادی چوپان یکی از بدنسازان حرفه‌ ای و مشهور اهل ایران است که تا به اکنون توانسته افتخارات بسیار زیادی را به دست آورد. حال این روز ها خیلی از افراد به مقایسه این دو بدنساز با یکدیگر می‌ پردازند. به هر حال شما می‌ توانید با مراجعه به اینترنت به مشاهده ویدیو هایی که در رابطه با مقایسه فیزیک و قدرت بدنی این دو بدنساز منتشر شده است، بپردازید.

بهروز تابانی در چه وزنی به رقابت می پردازد؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، در حال حاضر قد این بدنساز 175 سانتی‌ متر می‌ باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که به طور معمول این بدنساز در وزن 100 الی 105 کیلوگرم به رقابت می‌ پردازد.

حاشیه های بهروز تابانی

حاشیه های بهروز تابانی

به طور معمول حاشیه در پیرامون افراد مشهور همچون ورزشکاران، بازیگران، خوانندگان و … مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که بهروز تابانی یکی از بدنسازان مشهور به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارد، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می شود.

حال ناگفته نماند که به طور معمول حواشی پیرامون این بدنساز مشهور مربوط به فعالیت‌ هایش در حرفه بدنسازی و هم چنین روابط شخصی او می‌ باشد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *