مظاهر تابانی بدنساز ایرانی + رکوردهای جدید او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

کشور ایران، پرورش دهنده قهرمان بسیاری در زمینه های مختلف ورزشی می باشد. مظاهر تابانی نیز یکی از اسطوره های ورزشی است که افراد بسیاری او را به عنوان الگوی خود قرار می دهند. در این مطلب می خواهیم در مورد این فرد اطلاعاتی راجمع آوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

مظاهر تابانی کیست؟

مظاهر تابانی کیست؟

در بیوگرافی مظاهر تابانی آمده است که این ورزشکار در آبان ماه سال 1370 متولد شده است. زادگاه او شهرستان سراب می باشد و توانسته است مدرک لیسانس خود را در رشته حسابداری دریافت نماید. زمانی که مظاهر در سنین نوجوانی بود ورزش خود را در رشته های کونگ فو، بوکس و کشتی شروع کرد. او در این رشته ها استعداد بسیاری از خود نشان داد اما پس از مدتی به رشته پرورش اندام علاقه مند شد.

او در این زمینه رونی کلمن را الگوی خود قرار داد و توانست به خوبی در این زمینه فعالیت داشته باشد. او برای رسیدن به قهرمانی تلاش بسیاری کرد و نا گفته نماند که او امکانات بسیار کمی در این زمینه داشت و به گفته خودش فقط یک هالتر و چند صفحه برای تمرین کردن داشته است. اما او برای رسیدن به هدف خود تلاش بسیاری کرد و توانست موفقیت های بسیاری به دست آورد.

از دیگر اسطوره های بدنسازی که اسم آن ها را می توان کنار مظاهر آورد می توان به عباس عاقلی و مجید جامعه بزرگ اشاره کرد.

بررسی فعالیت مظاهر تابانی در اینستاگرام

مظاهر تابانی مانند بسیاری از ورزشکاران و سلبریتی ها و هنرمندان، در فضای مجازی فعالیت دارد. او در اینستاگرام صفحه ای را ایجاد کرده است که آدرس آن mazaher.tabani@ می باشد. مظاهر ویدئو ها و تصاویر بسیاری از فعالیت ها و موفیقت های خود را در این صفحه منتشر کرده است و تا کنون 425 پست منتشر کرده است. او تعداد 103 هزار دنبال کننده دارد و هر روز استوری هایی در مورد تمرین ها و … منتشر می کند.

برای دنبال کردن اینستاگرام مظاهر تابانی می توان آیدی او را در اینستاگرام خود سرچ نمایید. با دنبال کردن تلگرام مظاهر تابانی نیز می توان از سایر فعالیت های او مطلع شد. آدرس تلگرام او مانند اینستاگرامش می باشد و با نام خودش ایجاد شده است. در یوتیوب مظاهر تابانی نیز می توان تمامی این فیلم و عکس ها را مشاهده کرد.

دستاورد ها و جوایز مظاهر تابانی

مظاهر جزو افرادی است که در زمینه فعالیت های خود توانسته عناوین و جوایز بسیاری را به دست آورد. او توانسته است در سال 2019 مدال طلای جهانی را در IFBB به دست آورد. در سال 2017 نیز مدال برنز جهانی در IFBB را کسب کرده است. در سال 2022 به عنوان قهرمان دبی پرو انتخاب شد. برای اطلاعات بیش تر در مورد عناوین این ورزشکار می توان به اینستاگرام او مراجعه کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

مستر المپیا یکی از مهم ترین مسابقات پرورش اندام است و افراد بسیاری از سراسر جهان در این مسابقات حضور پیدا می کنند. اما مظاهر تابانی تاکنون موفق به حضور در این مسابقات نشده است چرا که حضور در این مسابقات بسیار سخت و دشوار است و موانع متعددی برای شرکت در آن وجود دارد. او در مصاحبه هایش اعلام کرده است که برای این مسابقات تمامی تلاش خود را می کند تا بتواند در مقام های بالا دیده شود.

مظاهر تابانی و بهروز تابانی با هم رابطه خوبی دارند؟

مظاهر تابانی برادر بهروز تابانی است. او نیز ماند مظاهر در این رشته فعالیت دارد و هر دوی آن هادر فکر به دست آوردن کارت حرفه ای هستند. آن ها رابطه بسیار خوبی با یک دیگر دارند اما مظاهر می گوید که به دلیل تمرین های بسیار زیاد فقط ماهی یک بار می تواند برادرش را ببیند. بهروز تابانی در تبریز مشغول فعالیت است و زمان کمی برای سر زدن به خانوداه اش دارد.

دوستی مظاهر تابانی و حسین کلاته

حسین کلاته یکی از ورزشکاران در این رشته می باشد که دارای عناوین و مقام های مختلفی است. گفته می شود که مظاهر و حسین کلاته رابطه خوبی با یک دیگر دارند.

مظاهر تابانی در دبی

مظاهر تابانی در مسابقات دبی حضور داشت. او توانست در این مسابقات برنده مدال طلا در وزن مثبت 100 کیلوگرم شود. البته او در این مسابقات کارت حرفه ای را نیز به دست آورد. مظاهر در این مسابقت توانست بر بسیاری از حریفان خود که دارای عناوین بسیار بالا تری بودند، پیروز شود.

بررسی حاشیه های این بدنساز

بسیاری از حواشی مربوط به این ورزشکار مربوط به مسابقاتی است که در آن ها حضور داشته است. در مسابقات جهانی اسپانیا مظاهر به عنوان نفر اول انتخاب شد اما به دلایل مختلفی، نام او را با نفر سوم جا به جا کردند. او از این موضوع از ابراز ناراحتی کرد و با مصاحبه هایی که انجام داده بود، مشخص شد که او با این موضوع کنار نیامده است و به همین دلیل پس ازاین مسابقات، در بسیاری از رقابت ها حضور پیدا نکرده است.

مظاهر تابانی ازدواج کرده است؟

تا کنون اطلاعاتی در مورد ازدواج مظاهر تابانی به دست نرسیده است. او علاقه ای به صحبت کردن در این موضوع ندارد. اما تیتر هایی در مورد همسر مظاهر تابانی و یا دوست دختر مظاهر تابانی منتشر می شود که برای جذب مخاطب است.

باشگاه مظاهر تابانی کجاست؟

باشگاه مظاهر تابانی کجاست؟

مظاهر در شهر سراب به ورزش خود ادامه می دهد و تمرین می کند. اما او برای آماده سازی بیش تر خود برای رخی از مسابقات بسیار مهم، در هفته دو یا سه بار به اردیبل می رود و در باشگاه های پیشرفته آن فعالیت می کند. به گفته مظاهر این کار باعث آمادگی بیشتر بدن او می شود.

این بدنساز کجا زندگی می کند؟

همان طور که در ابتدای متن بیان کردیم مظاهر در شهرستان سراب زندگی می کند. او در این شهر یک باشگاه کوچک نیز ایجاد کرده است و به افراد آموزش می دهد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *