بارش قاسمی را چقدر می شناسید؟ بیوگرافی و فیلم رقص های او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

بارش قاسمی یک دنسر ایرانی است که اگر اهل رقص و دیدن کلیپ های مربوط به آن باشید، حتما پیج او را در اینستاگرام دیده اید. بارش چند سالی است که به دلیل فعالیتش و ممنوعیت آن در ایران، مجبور شده است از ایران به آلمان مهاجرت کند و در آن جا به ادامه فعالیتش می پردازد. در این مطلب سعی داریم نگاهی به بیوگرافی بارش قاسمی و فعالیت های این دختر هنرمند بیندازیم.

بارش قاسمی کیست؟

بارش قاسمی کیست؟

بارش قاسمی یکی از دنسر های ایرانی است که در گذشته با انتشار کلیپ های آموزشی و همچنین کلاس های آموزش رقص به شهرت رسیده بود. بارش از کم حاشیه ترین هنرمندان در این حوزه بوده است؛ او امروزه در کشور آلمان به رقص و فعالیت های مرتبط با رقص، مشغول است. از بارش به عنوان یکی از چهره های موفق در زمینه رقص یاد می شود. او تسلط کاملی به انواع رقص ها، از ایرانی گرفته تا خارجی دارد و همیشه گفته است از کودکی رقصیدن رویایش بوده است. بارش در لایو های اینستاگرامی همیشه این نکته را گفته است که از بچگی عاشق رقصیدن بوده است، از آن دسته افرادی که در هر مجلسی می گفتند چون قشنگ می رقصد باید حتما جایش در وسط مجلس و بین رقاص های دیگر باشد. از دغدغه های بارش از دوران کودکی طراحی حرکات جدید در رقص بود.

بارش به گفته خودش عاشق ایران است و در سر آرزوی این را دارد که کاش می توانست در ایران بماند و به فعالیت هایش ادامه دهد؛ اما حالا از زندگی که در آلمان در کنار خانواده اش دارد بسیار راضی است. این دنسر متولد ماه مهر است و همیشه به ویژگی های ماه تولدش افتخار می کند. بهتر است بدانید او تا مرز دستیگری و زندان هم در ایران پیش رفته بود و این مسئله مهم ترین موضوعی است که او را مجبور به مهاجرت کرد. همان طور که می دانید فعالیت های مربوط به رقص و همچنین انتشار کلیپ هایی با مضمون رقص، به خصوص با پوشش های نامناسب در کشور ما جرم محسوب می شود و اگر پیجی اقدام به انتشار این پست ها کند، خیلی زود مسدود می شود و تذکر های مختلفی را خواهد گرفت.

عکس های جدید بارش قاسمی را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده عکس ها و کلیپ های بارش، کافی است پیج بارش قاسمی را در اینستاگرام دنبال کنید. با جستجوی عبارت بارش قاسمی اینستا و یا پیج اینستاگرام بارش قاسمی، می توانید پیج فعال او را پیدا کنید. همچنین بارش فن پیج های زیادی دارد که در انتشار پست های بارش به هیچ عنوان کوتاهی نمی کنند.

یوتیوب بارش قاسمی فعال است؟

یوتیوب بارش قاسمی فعال است؟

فعالیت بارش قاسمی در حوزه کلیپ و موزیک ویدیو نیز می باشد؛ از طرفی ساختار رقص و فعالیت های این چنینی مرتبط با ویدیو و کلیپ است. این دلایلی است که بارش قاسمی می بایست در یوتیوب به شدت فعالیت داشته باشد. او این نکته را می داند و در یوتیوب می توانید بسیاری از کلیپ های رقص و موزیک ویدیو هایی که در آن ها بازی کرده است را مشاهده کنید.

درآمد این دنسر از کجاست؟

همان طور که اشاره کردیم بارش قاسمی از دنسر های خوب و توانمند است. او کلاس های آموزش رقص زیادی را تا به امروز برگزار کرده است. حتی الان هم که در آلمان زندگی می کند، فعالیت های زیادی در حوزه رقص و برگزاری کلاس های مرتبط با آن داشته است. در کل باید گفت درامد بارش همیشه به رقص مرتبط است. همچنین بارش در چندین موزیک ویدیو به عنوان دنسر حضور داشته است که بخشی از درامد او حاصل همین فعالیت ها است. بارش سعی می کند تا با انتشار ویدیو های زیادی در یوتیوب نیز بتواند به درامد نسبتا خوبی برسد. همچنین بارش در اینستاگرام، تبلیغات نیز انجام می دهد و از این روش هم کسب درامد دارد. بارش نزدیک 1 میلیون نفر دنبال کننده دارد که برای تبلیغات و درامد اینستاگرامی اش بسیار مناسب است؛ از این رو بسیاری از پیج ها تبلیغات خودشان را به بارش می سپارند.

بارش قاسمی به کدام کشور مهاجرت کرد؟

بارش قاسمی به کدام کشور مهاجرت کرد؟

چند سالی است که بارش قاسمی دیگر در ایران زندگی نمی کند و در کنار خانواده اش در آلمان به سر می برد. امروزه بارش قاسمی در کنار خواهرش افسانه، در آلمان زندگی می کنند. همچنین مادر و پدر او نیز در این کشور ساکن هستند اما از یکدیگر طلاق گرفته اند و با یکدیگر زندگی نمی کنند.

حاشیه های این دنسر درباره چه موضوعاتی است؟

بارش قاسمی از کم حاشیه ترین دنسر های ایرانی است. از معدود حاشیه های زندگی بارش می توان به همین مهاجرت و رفتنش برای همیشه از ایران اشاره کرد که تبدیل به واقعیت شد. او سعی می کند به صورت واقعی روی رقص و فعالیت های مرتبط با آن متمرکز باشد و کمتر وارد حاشیه شود.

آیا تا بحال مصاحبه ای با بارش قاسمی انجام شده است؟

تاکنون مصاحبه اختصاصی با بارش صورت نگرفته است. تنها می توان به سوال جواب های اینستاگرامی از او اشاره کرد که سوالاتی است که توسط طرفدارانش از او پرسیده می شود. بارش هر از چند گاهی باکس های سوال و جوابش را در اینستاگرام قرار می دهد و تا جایی که بتواند به سوالات فالوورانش پاسخ می دهد؛ برای او فرقی نمی کند این سوالات تا چه اندازه شخصی باشند و هر سوالی را ببیند پاسخ می دهد.

دوست پسر بارش قاسمی کیست؟

بارش قاسمی بار ها اعلام کرده است که در زندگی عاشق شده است و همیشه در حال تجربه عشق است ولی هرگز اسمی از فردی نبرده است. بارش هنوز متاهل نشده است و در کنار خواهرش زندگی می کند. او در لایو ها تا حدودی از این سوالات مربوط به رابطه هایش فراری است.

لایو های بارش قاسمی درباره چه موضوعاتی است؟

بارش در لایو های اینستاگرامی که می گذارد همیشه تلاش می کند تا فالوور هایش را به عمل کردن به اهدافشان تشویق کند. بارش در لایو هایش سعی می کند از زندگی خود و تلاش هایش برای آینده حرف بزند و با این کار سعی دارد به مردم، برای رسیدن به هدف هایشان امیدواری بدهد. همچنین بارش سعی می کند لایو هایی با موضوعاتی مربوط به رقص و دنسر ها داشته باشد. او به عنوان یک دنسر موفق از آموزش توانایی ها و مهارت هایش به مردم دریغ نمی کند. در لایو بارش قاسمی، مسائل مربوط به رقص و مفاهیم آن را زیاد می توان دید.

بارش دوست الناز قاسمی است؟

بارش دوست الناز قاسمی است؟

الناز قاسمی (مدیر سایت بت پلاس) از دیگر دنسر های موفق و چهره های مشهور اینستاگرامی است. بارش و الناز قاسمی با یکدیگر دوست صمیمی هستند و در زمان های زیادی در گذشته، کلیپ های رقص دو نفره داشتند. هنوز هم می توانید این کلیپ های زیبا را در اینترنت پیدا کنید. برای پیدا کردن رقص های این دو نفر در کنار یکدیگر می توانید عبارت دانلود فیلم رقص الناز قاسمی و بارش جدید را جستجو کنید. یکی از کلیپ های معروف این دو هنرمند رقص آذری است که با یکدیگر انجام داده اند، برای پیدا کردن این کلیپ زیبا نیز می توانید رقص آذری الناز قاسمی و بارش را در اینترنت جستجو کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بارش قاسمی چیست؟

شما عزیزان می توانید برای دیدن پیج این دنسر زیبا نام او را در اینستا سرچ کنید و پیج اصلی و فن پیج هایش را ببینید.

رقص بارش قاسمی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن کلیپ ها و موزیک ویدیو هایی که بارش در آن ها رقصیده است و یا رقص را آموزش داده است، می توانید به پیج اینستاگرام و یا یوتیوب بارش و فن پیج هایش مراجعه کنید. تمامی کلیپ های بارش از قدیم تا کنون در اینستاگرام پیدا می شود.

دانلود تمام رقص های الناز قاسمی و بارش چگونه ممکن می شود؟

دانلود تمام رقص های الناز قاسمی و بارش چگونه ممکن می شود؟

در اینترنت تمامی کلیپ ها و رقص های آموزشی الناز قاسمی و بارش قاسمی موجود است. شما می توانید نام این دو هنرمند را جستجو کنید و تمامی کلیپ های آن ها را ببینید. همچنین در یوتیوب نیز می توانید کلیه ویدیو هایی که این دو نفر حتی برای چند دقیقه کوتاه در آن ها اجرا داشته اند را پیدا کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید. بسیاری از افراد با دیدن رقص های آموزشی این دو نفر تا حد بالایی به رقص و حرکات آن، تسلط پیدا کرده اند.

کانال رقص الناز قاسمی و بارش در تلگرام چه نام دارد؟

الناز قاسمی به همراه بارش در تلگرام کانالی برای انتشار آموزش ها و کلیپ های رقصشان دارند. آن ها در این کانال، که در گذشته بیش تر فعال بود به انتشار پست های زیادی درباره مسائل مرتبط با رقص می پرداختند. امروزه آن ها بیش تر سعی می کنند تا در پیج اینستاگرام و یوتیوب خودشان فعالیت داشته باشند و کمتر در این کانال پست جدید گذاشته می شود.

ایا این دنسر در تمام کلیپ هایش به تنهایی به رقص می پردازد؟

باید گفت که او در کلیپ هایش با دیگر دنسر ها به فعالیت می پردازد که در ادامه چند مورد از ان ها را معرفی خواهیم کرد.

الناز قاسمی

الناز قاسمی یکی از افرادی می باشد که بارش به همراه او کلیپ های رقص زیادی را منتشر کرده است.

کامی یوسفی

کامی یوسفی یکی از دنسر های قدیمی می باشد که گفته می شد بارش با این شخص کلیپ تهیه می کند اما بعد ها مشخص شد که بارش نبوده بلکه الناز قاسمی بوده است.

هلیا

هلیا از دیگر دنسر هایی می باشد که در مورد او و بارش خبر هایی مبنی بر دوستی و انتشار کلیپ رقص بود اما صحیح بودن این خبر هیچگاه منتشر نشد.

سوالات متداول

  1. بارش قاسمی در چه حوزه ای فعالیت دارد؟

    بارش قاسمی از چهره های اینستاگرامی معروف است که در حوزه رقص و دنسری در موزیک ویدیوها فعالیت می کند.

  2. بارش امروزه در کجا زندگی می کند؟

    بارش مدت هاست در کنار خواهرش در کشور آلمان زندگی می کند.

  3. دوست بارش در زمینه رقص چه کسی است؟

    دوست صمیمی بارش که از همان در ایران بودنش در کنار هم بودند و کلیپ های زیادی نیز با هم در فضای مجازی منتشر کرده اند، الناز قاسمی است.

  4. بارش قاسمی در چه پلتفرم های مجازی فعالیت دارد؟

    بارش در اینستاگرام، یوتبوب و تلگرام فعالیت دارد و پست های مربوط به رقص و فعالیت های مرتبط با آن را منتشر می کند.


منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *