ماریا منصور کیست؟ | حواشی جدید ماریا منصور و شادمهر

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

ماریا منصور خواننده ای است که با شنیدن نامش بیش تر از آن که به یاد صدا و موزیک هایش بیفتید، حاشیه مهمی که به راه انداخت را به یاد خواهید آورد. او همان دختری است که با انتشار ویدیویی ادعا داشت شادمهر عقیلی، ستاره موسیقی پاپ و مدیر سایت بت مجیک قصد تجاوز جنسی به او را داشته است. در ادامه بیوگرافی ماریا منصور را بررسی خواهیم کرد و نگاهی به ویدیو جنجالی که منتشر کرد خواهیم انداخت.

ماریا منصور کیست؟

ماریا منصور کیست؟

این شخص یکی از خوانندگان با استعداد نسل جوان و امروزی است. سن ماریا منصور آن قدر ها زیاد نیست و حدودا 30 سال دارد؛ اما کم بودن سنش باعث نشده است که از هدف هایش دور بماند. از این هنرمند تاکنون قطعات زیادی منتشر شده است که در میان آن ها آهنگ های زن، همسنگر و وابسته بسیار موفق بوده اند. برای دانلود این آهنگ ها می توانید آن ها را در اینترنت جستجو کنید؛ برای مثال با جستجوی عبارت دانلود آهنگ ماریا منصور وابسته، این آهنگ در کلیه سایت های موزیک برایتان آورده می شود. این شخص بسیاری از معروفیت امروزش را توسط ویدیو جنجالی افشاگری که درباره شادمهر عقیلی منتشر کرد، به دست آورد.

در شب پخش آن ویدیو، هزاران نفر فالوور به پیج اینستاگرام این سلبریتی اضافه شدند که در نوع خود بی سابقه بود. در زمانی که کمپین Me-too بین هنرمندان کشورمان مانند هانیه توسلی و چهره های معروف خانم کشورمان شکل گرفته بود، او در اقدامی عجیب مدعی تجاوز جنسی شادمهر عقیلی به خودش شد و این ویدیو را با جزییات فراوان در فضای مجازی منتشر کرد. این اقدام ماریا منجر به واکنش های منفی زیادی به این ستاره پاپ صنعت موسیقی شد.

عکس های جدید ماریا منصور را در کجا ببینیم؟

عکس های جدید ماریا منصور را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده تصاویر ماریا منصور می توانید نام او را در اینترنت جستجو کنید. همچنین راه دیگر مراجعه به پیج اینستاگرام ماریا است. او در اینستاگرام و یوتیوب بسیار فعال است و تقریبا به صورت روزانه در استوری و پست هایی که منتشر می کند، تصاویر و ویدیوهایی از خودش را با مخاطبان به اشتراک می گذارد.

پیج اینستاگرام ماریا منصور چیست؟

فعالیت او در زمینه موزیک و خوانندگی است؛ از این رو نام پیج اصلی این خواننده در اینستاگرام تلفیقی از اسمش به همراه موزیک است. ماریا منصور اینستا بسیار فعالی دارد و سعی می کند هر روز در آن فعالیت داشته باشد تا مخاطبانش را به دلیل کم بودن فعالیتش از دست ندهد. با جستجو عبارت پیج اینستاگرام او، پیج او برایتان آورده می شود. همچنین می توانید از طریق فن پیج های ماریا در فضای مجازی، پیج او را پیدا کنید. این فرد فن پیج های زیادی در اینستاگرام دارد که به بیش تر دیده شدن کلیپ ها و آهنگ های این خواننده کمک زیادی می کنند. همچنین او پیج دومی نیز در اینستاگرام دارد که کمی شخصی تر است. او در پیج دومش تصاویر سفرهایی که دارد را منتشر می کند. فالووران پیج دوم او همه از دوستان و نزدیکان زندگی شخصی ماریا هستند.

ماریا منصور و شادمهر چه رابطه ای با هم داشتند؟

ماریا منصور و شادمهر چه رابطه ای با هم داشتند؟

ماریا منصور و شادمهر عقیلی تا قبل از پخش ویدیو جنجالی، با یکدیگر دوست بودند و حتی قصد همکاری در چند موزیک را داشتند. هنوز مشخص نیست هدف اصلی از پخش این ویدیو چه بوده است؛ آن چه مشخص است این بود که ارتباط شادمهر و این شخص آن قدر ها نزدیک بوده است که به استودیو شخصی شادمهر عقیلی در منزل وی برود. ماریا در این ویدیو مدعی آن شده است که شادمهر قصد نزدیکی به وی را داشت و حتی اعلام کرده بود که همسرش را دوست ندارد و تنها به دلیل اخذ اقامت در کشور آمریکا، با او ازدواج کرده است. تمامی این گفته ها خبر از ارتباط نزدیک این خواننده و شادمهر عقیلی می دهند.

یوتیوب ماریا منصور فعال است؟

ماریا منصور در پلتفرم یوتیوب، به مانند اینستاگرامش بسیار فعال است و در آن جا سعی می کند با انتشار موزیک ویدیو ها و همچنین کلیپ هایی از زندگی شخصی اش، مخاطبان و بازدید بیش تری را داشته باشد. چرا که می دانید هر اندازه که بازدید ویدیو ها در یوتیوب بیش تر باشد، درامد بیش تری به صاحب اکانت تعلق خواهد گرفت.

درآمد این شخص از کجاست؟

درآمد این شخص از کجاست؟

تمامی تمرکز ماریا منصور بر روی موزیک و خوانندگی است. او سعی می کند تا با انتشار قطعات بیش تر و بهتر، جایگاه مناسب تری را در این زمینه به دست آورد. ماریا با وسواس بسیاری روی موزیک ویدیو هایش کار می کند تا بتواند در بین مردم و طرفدارانش محبوبیت بیش تری را به دست آورد. بهتر است بدانید که بخشی از درامد ماریا منصور نیز از طریق یوتیوب و بازدید کلیپ هایش به دست می آید.

ماریا منصور در کدام کشور زندگی می کند؟

این خواننده مدت ها است که به دلیل نوع فعالیتش و ممنوعیت آن در ایران، مجبور به مهاجرت شده است. هم اکنون ماریا منصور در کشور آمریکا و در شهر های لس آنجلس زندگی می کند. موزیک ویدیو های ماریا نیز در این شهر ها ساخته شده اند. او بارها اعلام کرده است با وجود دلتنگی فراوان برای مردم کشورش، قصد بازگشت را ندارد و مخالف سیاست های حاکم در ایران می باشد.

ماریا منصور اهل کجاست؟

ماریا منصور اهل کجاست؟

ماریا منصور متولد شهر تهران است و پدر و مادرش نیز ایرانی بودند. ماریا از سنین جوانی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده است و تا به امروز فعالیت هایش در زمینه موزیک و خوانندگی را در آن جا انجام داده است. او این نکته را می داند که اگر بخواهد در ایران زندگی کند مجبور است خوانندگی را برای همیشه کنار بگذارد.

حاشیه های این شخص درباره چه موضوعاتی است؟

مهم ترین حاشیه در زندگی این فرد همان ویدیو جنجالی است که منتشر کرده است. او در این ویدیو پرده از یک سری وقایع در زندگی شخصی و به طور کلی در صنعت موزیک می اندازد. او مدعی است که این اتفاق و تجاوزات جنسی در میان هنرمندان و خوانندگان در این جا بسیار رایج است. این فرد مدعی شده است که در زمانی که به دلیل جلسه کاری به استودیو شخصی شادمهر عقیلی در منزلش رفته بود متوجه شد شادمهر قصد ارتباط جنسی با او را دارد. او وقتی از این موضوع شکایت می کند شادمهر خیلی راحت، جوری که اتفاقی نیفتاده است به او می گوید تو خودت به دلیل علاقه ای که به من داشتی به منزلم آمدی. ماریا در جواب شادمهر گفته بود که من شما را به عنوان یک خواننده دوست دارم و بیش تر از آن این علاقه وجود ندارد.

ماریا منصور این موضوع را ادعا کرده است که شادمهر عقیلی و دیگر خوانندگان تا به امروز این اقدام را با دختران ساده بسیاری کرده بودند و این مسئله برای آن ها موضوعی عادی است. او با انتشار این ویدیو و صحبت های این چنینی جنجال های زیادی را برای خوانندگان غیر ایران نشین و فارسی زبان به وجود آورد. البته ناگفته نماند این حاشیه و پخش این ویدیو جنجالی برای این فرد فالووران بسیاری را به ارمغان آورد که برخی مدعی هستند فقط به خاطر جذب مخاطب این حرف ها را گفته است و تمامی گفته هایش در آن ویدیو دروغین هستند. جالب است بدانید واکنش شادمهر به ماریا منصور و گفته هایش تنها سکوت و بی تفاوتی بوده است، سکوتی که به نظر بسیاری از افراد خود سندی مبنی بر دروغ بودن این ادعا ها داشت.

آیا تا به حال مصاحبه ای با ماریا منصور انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه ای با ماریا منصور انجام شده است؟

ماریا منصور هنوز آن قدر ها نتوانسته است در صنعت موزیک موفق عمل کند؛ به همین علت تاکنون مصاحبه های مهمی از سایت های معروف و شبکه های مهم تلویزیونی با وی انجام نشده است. تنها مصاحبه هایی که او در آن ها شرکت کرده است مربوط به برنامه شب سال نو با مجری گری شبخیز و همسرش و همچنین لایوهای اینستاگرامی، می باشد.

دوست پسر ماریا منصور کیست؟

به گفته برخی از نزدیکان ماریا منصور، او و شادمهر با یکدیگر برای مدتی در ارتباط بودند اما هیچ مستندی مبنی بر این ادعا وجود ندارد و خود ماریا تا بحال در این باره مدرک و یا حتی عکسی نداشته است. ماریا مجرد است و در کنار خانواده اش زندگی می کند. او حتی در پیج اینستاگرامی که دارد تا به امروز خبری در رابطه با دوست پسر داشتنش منتشر نکرده است.

لایوهای ماریا منصور درباره چه موضوعاتی است؟

لایوهای ماریا منصور درباره چه موضوعاتی است؟

این فرد تا بحال در اینستاگرام لایو های زیادی را برگزار کرده است. او در این لایو ها بسته به مود و اتفاقات آن روزها، درباره موضوعات مختلفی صحبت می کند. موضوع اصلی بیش تر لایو های ماریا منصور مربوط به سوالات مخاطبان از او است؛ او سعی می کند تا از این طریق با مخاطبانش بیش تر در ارتباط باشد و احساس نزدیکی بیش تری به آن ها داشته باشد.

شغل ماریا منصور چیست؟

این فرد در عرصه خوانندگی و موزیک فعالیت دارد. از او تا بحال قطعات زیادی منتشر شده است که با پیدا کردن آدرس اینستاگرام و کانال تلگرامی او، به همه آن ها دسترسی خواهید داشت. ماریا منصور در آینده قصد دارد تا با برگزاری کنسرت هایش در نقاط مختلف دنیا، هر چه زودتر به چهره محبوبی در زمینه خوانندگی دست پیدا کند.

این فرد در کدام شبکه های اجتماعی اقدام به پخش موزیک های خود کرده است؟

این فرد در کدام شبکه های اجتماعی اقدام به پخش موزیک های خود کرده است؟

اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی می باشد که در این برنامه کاور ویدیو های خود را منتشر می کند.

یوتیوب

از دیگر شبکه های اجتماعی که در ان موزیک های خود را منتشر می کند یوتیوب می باشد.

تلگرام

یکی از شبکه های اجتماعی که او در ان دارای چنل اهنگ می باشد تلگرام است.

سوالات متداول

  1. علت پخش ویدیو جنجالی ماریا منصور چه بود؟

    به گفته برخی، ماریا منصور این کار را تنها برای جذب مخاطب بیش تر و همچنین حاشیه سازی برای شادمهر عقیلی انجام داد.

  2. ماریا منصور موزیک ویدیوهایش را در کجا می سازد؟

    موزیک ویدیوهای ماریا منصور همه در کشور آمریکا و در شهر های لاس وگاس و لس آنجلس پر شده اند.

  3. خانواده ماریا منصور کجا هستند؟

    ماریا از سنین جوانی به همراه خانواده اش به کشور آمریکا مهاجرت کرده است.

  4. ماریا منصور ازدواج کرده است؟

    ماریا در حال حاضر مجرد است و خبری درباره ازدواج و ارتباطش با کسی هنوز منتشر نکرده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *