آرین زمان و صدف بیوتی در رابطه اند؟ عکس های جدید آن ها در ایتالیا

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

آرین زمان از جمله بلاگر های فعال اینستاگرام در زمینه عکاسی، مدلینگ و سفر می باشد. او امروزه بیش از نیم میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و بلاگر فعالی به حساب می آید. اکثر دوستان آرین در اینستاگرام در زمینه بلاگری فعالیت می کنند. در ادامه پس از ارائه بیوگرافی آرین زمان، سعی داریم تا با زمینه های مختلف کاری او بیش تر آشنا شویم.

آرین زمان کیست؟

آرین زمان کیست؟

آرین زمان از چهره های اینستاگرامی دو رگه می باشد. او اصالتی ایرانی و ایتالیایی دارد و امروزه خودش را بیش تر یک ایتالیایی می داند. آرین سال های کمی را در کشور ایران زندگی کرده است و با وجود داشتن پدر و مادری ایرانی، علاقه زیادی به فرهنگ کشور های اروپایی دارد. فعالیت او در اینستاگرام از سال 2009 آغاز شد. او زمانی که به تازگی برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده بود، اقدام به ساختن یک پیج پابلیک در این برنامه کرد.

از همان زمان توانست ارتباط خوبی با فالوورانش برقرار کند و امروزه 5 سال از فعالیت حرفه ای او در زمینه بلاگری اینستاگرام می گذرد. او در کشور ایتالیا و در شهر سیسیل زندگی می کرد و برای تحصیل تصمیم گرفت به دانشگاه میلان برود. در همان زمان او با شغل بلاگری در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی آشنا شد. در اروپا و به خصوص کشور دنیاd مد، ایتالیا، عده ای زیادی از مردم به کار بلاگری مشغول هستند. آرین نیز تصمیم گرفت از این راه کسب درآمد داشته باشد و به فعالیت در زمینه بلاگری سفر و مد مشغول شد.

معروفیت او زمانی بیشتر شد که با زیباترین سلبریتی زن ایرانی وارد رابطه شد. در این مورد کمی جلو تر توضیحات لازم را برایتان در دسترس قرار داده ایم.

عکس های آرین زمان را در کجا ببینیم؟

یک بلاگر، عمده فعالیتش در فضا مجازی و شبکه های اجتماعی می گذرد. آرین نیز مانند دیگر بلاگر های اینستاگرامی سعی می کند در این برنامه محبوب بسیار فعال باشد. او در طول روز تصاویر و ویدیو های زیادی از خودش و اتفاقات زندگیش را در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند. شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این بلاگر محبوب، می توانید تصاویر زیادی از او را در هر روز مشاهده کنید. آرین سه حساب فعال در اینستاگرام دارد که در تمامی آن ها بسیار فعال است. او همکاری های زیادی در این سال ها با برند های معروف پوشاک داشته که تصاویر تبلیغاتی آرین نیز در پیج این برند ها موجود می باشد.

آدرس صفحه اینستاگرام آرین زمان چیست؟

آدرس صفحه اینستاگرام آرین زمان چیست؟

آرین زمان اینستا را مکان اصلی کسب درآمد و فعالیتش در این سال ها قرار داده است. پیج اصلی او در اینستاگرام که arian-zamani نام دارد با بیش از 580 هزار فالوور در این پلتفرم محبوب دنیا، موجود است. شما می توانید با دنبال کردن او در این شبکه اجتماعی، به صورت روزانه از حال او و فعالیت هایش با خبر شود. آرین زمان در اینستاگرام دو پیج دیگر هم دارد. پیج او با نام photosbyarian به حرفه عکاسی و مدلینگ او اختصاص دارد. آرین زمان در صنعت مدلینگی نیز فعالیت دارد و تا به امروز از مدل های زیادی عکاسی کرده است.

او خودش یک مدل موفق است و با برند های زیادی کار کرده است. تصاویر آرین زمان در صفحات اینترنتی این برند ها موجود می باشد. پیج دیگر آرین در این پلتفرم محبوب اجتماعی، lounge_corthe_catania  نام دارد. او در کنار بلاگری شغل دیگری دارد و یک بار کوچک اختصاصی در ایتالیا را اداره می کند. هر سه این پیج ها برای آرین درآمدزایی دارند و او به جز بلاگری در زمینه های دیگری، خارج از دنیا مجازی، فعال است.

کلاب هاوس آرین زمان

به غیر از اینستاگرام و یوتیوب آرین زمان، او در کلاب هاوس نیز فعالیت دارد. از سال گذشته کلاب هاوس توانست جز برنامه های پر دانلود مردم در سراسر جهان باشد که مسلما ایرانیان نیز از کاربران آن بوده اند. کلاب هاوس در همان ابتدا روی کار آمدنش، آمار دانلود زیادی در بین کاربران ایرانی داشت و روم های مربوط به بلاگری و اینفلوئنسر های اینستاگرام در آن، همیشه پر بازدید بودند. آرین از کسانی بود که خیلی سریع به یکی از کاربران همیشگی و ثابت این برنامه تبدیل شد.

او روم های زیادی را با موضوعاتی مانند بلاگری و همچنین زبان فارسی تشکیل داد. آرین در این روم ها گاهی ساعت ها به صحبت با مخاطبانش می پرداخت و لحظات خوبی را با آن ها داشت. امروزه آرین را دیگر در این برنامه، به مانند گذشته نمی بینیم. او و دیگر بلاگر ها ترجیح داده اند که روی پلتفرم های اجتماعی دیگری، از قبیل اینستاگرام و یوتیوب سرمایه گذاری کنند. آن ها از کلاب هاوس درآمدی نداشتند و در زندگی این بلاگر ها، کلاب هاوس نقش سرگرمی و ارتباط با مخاطبانشان را ایفا می کرد.

درآمد آرین زمان از کجاست؟

درآمد آرین زمان از کجاست؟

آرین از راه های زیادی کسب درآمد می کند. او پسر بسیار باهوشی است و در سن نسبتا کمی که دارد توانسته است چند بیزینس را به طور همزمان مدیریت کند. شغل خانوادگی آن ها تجارت است و او در شرکت پدرش نیز مشغول به کار است. او رشته دانشگاهی اش را، ارتباطات تجاری، به همین منظور انتخاب کرده بود. این بلاگر خودش نیز از راه اینستاگرام در این سال ها توانسته است درآمد بسیار خوبی به دست آورد. او یکی از بلاگر های سفر و مدلینگ مطرح است و با برند های زیادی همکاری دارد. آرین در زمینه عکاسی نیز عکاس قابل قبولی است و تصاویر زیادی از مدل ها مختلف از کشور های گوناگون، گرفته است. درآمد او از این راه ها به دست می آید.

ماجرای رابطه وی با صدف بیوتی چه بود؟

صدف بیوتی مشهورترین بلاگر ایرانی به حساب می آید. او تا کنون در مراسم های بلاگری آرایشی زیادی حاضر شده است که در بیش تر این ایونت ها، جوایزی نیز برنده شده است. صدف بیوتی و همسرش علی داریکتون، نقش زیادی در معروف شدن آرین را در زندگی او داشته اند. آشنایی صدف بیوتی و آرین زمان در مراسمی که در فلورانس برگزار شد، منجر به دوستی صمیمی میان این دو شد. آرین و صدف هر دو از یکدیگر تصاویر و فیلم های زیادی در پیج های اینستاگرامشان منتشر کرده اند. این ویدیو ها برای آرین سبب شد در یک روز به فالوور های زیادی برسد. بسیاری از ارتباط صمیمی این دو، تعابیر مختلفی می کنند و برای آن ها حواشی زیادی ساخته اند.

علت مهاجرت آرین زمان از ایران چه بود؟

علت مهاجرت او از ایران چه بود؟

امروزه خانواده آرین زمان هیچ کدام در کشور ایران زندگی نمی کنند. آن ها کشور ایتالیا را کشور زندگی خودشان انتخاب کرده اند. مادر آرین در شهر سیسیل که شهری زیبا در جنوب کشور ایتالیا است، تشکیل زندگی داده است. وی عاشقانه مادرش را دوست دارد و تصاویر زیادی در پیج اصلی اینستاگرامش با وی در ایتالیا منتشر کرده است. او به قصد تحصیل از ایران رفت. باید این نکته را بیان کرد که آرین سال های کمی را در ایران زندگی کرده است و عمده سال های فعالیت او در کشور ایتالیا بوده است. او در دانشگاه میلان پذیرفته شد و در این دانشگاه مطرح، شروع به تحصیل در رشته های روابط عمومی و همچنین ارتباطات تجاری کرد. آرین هرگز دوباره به ایران برنگشت و مهاجرت تحصیلی او در واقع مهاجرت همیشگی او و خانواده اش از کشور ایران بود.

چه حاشیه هایی برای آرین زمان به وجود آمد؟

از مهم ترین حواشی زندگی آرین، ارتباطش با صدف بیوتی است. بسیاری هنوز به قابلیت های این بلاگر محبوب پی نبرده اند و به همین دلیل با قضاوت های بی موردشان سعی در ایجاد حاشیه برای او را دارند. هیچ شکی در این موضوع نیست که اولین بار صدف بیوتی، آرین را به شهرت رساند؛ اما هرگز نمی توان منکر استعداد و قابلیت های این پسر در زمینه بلاگری شویم.

آیا تا به حال مصاحبه ای با وی انجام شده است؟

تا بحال مصاحبه ای به طور رسمی و از شبکه ها و سایت های معتبر با آرین انجام نشده است. مصاحبه های او اغلب به صورت لایو های اینستاگرامی وی هستند. در این لایو ها آرین سعی می کند با دیگر بلاگر ها و دوستانش که در اینستاگرام پیج های فعال و پر فالووری دارند، صحبت کند.

دوست دختر آرین زمان کیست؟

دوست دختر آرین زمان کیست؟

آرین زمان دوست دختر فابریکی ندارد. او دوستان دختر زیادی از قبیل صدف بیوتی و آنابلا دارد ولی با هیچ کدام از آن ها رابطه عاشقانه برقرار نکرده است. او فعلا تصمیم دارد که وارد رابطه عاشقانه و دوست دختر داشتن نشود. حواشی زندگی او بیش تر در ارتباط با دخترانی است که او با آن ها ارتباط صمیمانه دارد.  

آرین زمان مدل است؟

آرین زمان یکی از مدل های محبوب اینستاگرامی است. او به دلیل داشتن چهره ای دو رگه، ایتالیایی و ایرانی، مورد توجه بسیاری از برند های پوشاک قرار گرفته است. از او تصاویر زیادی در اینترنت موجود است که به عنوان مدل با برند ها مطرح ایرانی و خارجی همکاری کرده است.

لایو های آرین در رابطه با چه موضوعاتی است؟

لایو های آرین در رابطه با چه موضوعاتی است؟

وی به گفته خودش عاشق صحبت کردن با مردم است. او به همین دلیل لایو های زیادی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و در آن به پرسش های فالوورانش پاسخ داده است. لایو های او بیش تر درباره سفر ها و اتفاقات هیجان انگیز در طول روز آرین می باشد. او در این لایو ها سعی می کند مخاطبانش را از سختی های شغلش نیز آگاه کند و اطلاعات آن ها در زمینه بلاگری بالا ببرد.

سوالات متداول

  1. یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی آرین زمان چه بود؟

    یکی از اتفاقات ویژه در زندگی آرین، حضور او در مراسم اینفلوسامیت در کشور ترکیه بود.

  2. اصالت آرین زمان به کشوری بر می گردد؟

    او اصالتی ایرانی و ایتالیایی دارد و امروزه خودش را بیش تر یک ایتالیایی می داند.

  3. آرین زمان در کدام دانشگاه و در چه رشته ای تحصیل کرده است؟

    او در دانشگاه میلان پذیرفته شد و در این دانشگاه مطرح، شروع به تحصیل در رشته های روابط عمومی و همچنین ارتباطات تجاری کرد.

  4. دوست دختر آرین زمان کیست؟

    آرین زمان دوست دختر فابریکی ندارد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *