ارسلان کاشی کیست؟ | حواشی جدید دیانا رحیمی و ارسلان کاشی

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

در این مقاله می خواهیم به بیوگرافی ارسلان کاشی یکی از تیک تاکرهای ایرانی بپردازیم. ارسلان کاشی متولد پنجم آذر ماه هزار و سیصد و هفتاد و نه می باشد. او متولد تهران بوده و ارسلان کاشی به رنگ های آبی و بنفش علاقه دارد و یک استقلالی دو آتیشه است. او در بین ورزش ها به فوتبال و والیبال علاقه شدیدی دارد و یکی از فعالان اینستاگرام می باشد و در سال های اخیر توانسته است با ساخت کلیپ های طنز و دابسمش به شهرت برسد. ارسلان یکی از بلاگرهای اینستاگرامی محسوب می شود و به کمک پانیذ کرمی، دیانا رحیمی، عسل ایزدیان، متین امینی، رضا برزگ، عباس توانسته است شهرت بسیار خوبی کسب کند این اکیپ، کلیپ های طنز و دابسمش های جالبی می سازند ‌که علاقه مندان زیادی دارد.

ارسلان کاشی کیست؟

ارسلان کاشی کیست؟

ارسلان کاشی یکی از بلاگرهای اینستاگرام می باشد و توانسته است در سال های اخیر شهرت خوبی به دست آورد. وی در سال های اخیر با ساخت کلیپ های طنز و دابسمش توانسته است جایگاه خوبی برای خود کسب کند و یکی از افراد معروف اینستاگرام شود.

از دوستان او می توان به امیر روز و نیکا فلاحی هم اشاره کرد.

اعضای اکیپ ارسلان چه کسانی هستند؟

ارسلان کاشی به کمک اکیپی که دارد از جمله نیکا فلاحی ، دیانا رحیمی ، عسل ایزدیان ، متین امینی ، محمد روشنفکر، رضا برزگر، عباس و پانیذ کرمی توانسته است شهرت بسیار خوبی کسب کند. این اکیپ، کلیپ های طنز و دابسمش های جالبی می سازند ‌که علاقه مندان زیادی دارد.

آدرس پیج اینستاگرام ارسلان کاشی چیست؟

اینستاگرام یک برنامه جهانی است که امروزه سبب درآمدزایی برای بسیاری از انسان ها شده است. جوانان بسیاری توانستند درآمد خوبی از این طریق برای خود بسازند که ارسلان کاشی یکی از چهره‌ های سرشناس اینستاگرام بوده و وی کلیپ هایی از دابسمش هایش را در این برنامه به اشتراک گذاشته است. او به همراه اکیپی که دارد توانسته است کلیپ های پر مخاطبی تولید کند و ارسلان کاشی نزدیک یک میلیون و هفتصد هزار میلیون نفر دنبال کننده دارد که اکثرا علاقه مند به کلیپ های انگیزشی هستند. او تاکنون توانسته است طرفداران زیادی کسب کند، آدرس پیج او را در ادامه برای شما می گذاریم @arslwn.sh.

فعالیت ارسلان در دیگر شبکه های اجتماعی

ارسلان کاشی علاوه بر فعالیت در اینستاگرام در یوتیوب، توییتر، کلاب هاوس و تیک تاک نیز بسیار فعال است. برای دیدن کلیپ های او می توان از این برنامه ها نیز استفاده کرد. مثلا می توان چنل یوتیوب او را سابسکرایب کرد تا هر زمان کلیپ جدیدی بارگذاری کرد از آن مطلع شد. arslan sh آدرس چنل یوتیوب او می باشد و شما می توانید آن را دنبال کنید.

حاشیه های ارسلان کاشی

حاشیه های ارسلان کاشی

یکی از حواشی که برای ارسلان کاشی ساخته شده است موضوع ازدواجش با دوست دختر قبلی اش دیانا رحیمی بود که ارسلان کاشی به طور قاطع این خبر را تکذیب کرد و گفت رابطه ما تنها در حد دوستی و ساختن کلیپ بوده است و ما حتی در گذشته رابطه آنچنانی که می گویند نداشته ایم که بخواهد منجر به ازدواج شود. او همچنین گفت اکیپ ما پر است از دختر های دهه هشتادی اما من با هیچ کدام آن ها رابطه ای نداشته و ندارم و در ضمن من تنها بیست سال سن دارم و هنوز برای ازدواج کردنم بسیار زود است.

ارسلان کاشی در ایران زندگی می کند؟

ارسلان کاشی در ایران ساکن است اما چندی پیش برای کارهایی به ترکیه سفر کرد. او تنها برای کارهایش به ترکیه رفت اما خبرهایی که در رسانه ها پیچید مبنی بر این بود که ارسلان کاشی برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرده است اما تمامی این اخبار شایعه بوده است و کذب می باشند و ارسلان ساکن ایران می باشد و هنوز به خارج از کشور مهاجرت نکرده است. او بخاطر دوستان و همکارهایش که به ترکیه رفته اند و در گذشته در ساخت فیلم ها و کلیپ هایشان با یکدیگر همکاری می کردند به ترکیه سفر کرد و کارهایی در آنجا انجام داد اما هیچ وقت قصد مهاجرت به ترکیه ندارد. وی بخاطر خانواده اش در ایران می ماند زیرا که دوست ندارد از آن ها جدا شود.

شغل ارسلان کاشی چیست؟

ارسلان کاشی به همراه اکیپی که دارند که از بچه های دهه هشتادی و هفتادی تشکیل شده است از جمله نیکا فلاحی ، دیانا رحیمی ، عسل ایزدیان ، متین امینی ، محمد روشنفکر، رضا برزگر و عباس که به ساخت فیلم و کلیپ های طنز می پردازند و از این طریق توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در اینستاگرام به دست آورند. ارسلان از این طریق کسب درآمد می کند و می توان به طور قاطع گفت که درآمد بسیار بالایی نیز دارد. او از جمله افرادیست که از طریق اینستاگرام توانسته است به درآمد بالایی دست پیدا کند.

دوست دختر ارسلان کاشی کیست؟

ارسلان با دختر های زیادی در ارتباط است اما آنها فقط همکار او هستند و در کلیپ هایی که می سازد به او کمک می کنند. در سایت های گوناگون راجع به رابطه ارسلان و دیانا رحیمی مطالبی نوشته شده است اما ارسلان این حواشی را تکذیب کرد و گفت من هیچگونه رابطه ای با هیچ دختری ندارم. به تازگی ارسلان و پانیذ کرمی زیاد با هم دیده می شوند و رابطه نزدیکی پیدا کرده اند اما هنوز در هیچ رسانه ای رابطه شان علنی اعلام نشده است و تنها گمان می شود که این دو جوان با یکدیگر رابطه دارند.

آیا ارسلان کاشی از ایران رفت؟

آیا ارسلان کاشی از ایران رفت؟

ارسلان کاشی به همراه تیمی کلیپ می ساختند که از آن اکیپ سه نفر به ترکیه مهاجرت کردند و از این رو ارسلان نیز به مهاجرت کردن علاقه مند شد، اما تاکنون که خبری از مهاجرت او نشده است و هنوز ساکن ایران می باشد. او یکی از بلاگرین خوب کشورمان است که تاکنون توانسته است نزدیک یک میلیون و هفتصد نفر دنبال کننده را جذب خود کند.

ارسلان کاشی قبل از عمل

ارسلان تاکنون راجع به عمل های زیبایی اش سخنی نگفته است اما احتمال داده می شود که او عمل زاویه سازی صورت انجام داده است. او از جوانان خوش چهره و زیبا می باشد که نیازی به عمل های زیبایی ندارد، دخترهای زیادی طرفدار او هستند و روی این جوان ایرانی کراش دارند.

چالش ارسلان کاشی

ارسلان تاکنون چالش های زیادی به همراه اکیپی که دارد انجام داده است، چالش هایی همچون خیانت، عشق یک طرفه، چالش های خواهر برادری، دکتر روانشناس و بسیاری چالش دیگر که می توانیم در چنل یوتیوب و پیج اینستاگرام ارسلان کاشی و یا اینستاگرام هر کدام از اعضای اکیپش ببینید. یکی از بهترین چالش هایی که ارسلان به همراه عرفان پورمحمدی و پانیذ کرمی و سعید سراج ساخته اند در رابطه با خیانت زن به شوهرش می باشد که بازخورد بسیار خوبی از طرف مخاطبان داشته است و نزدیک به چهار صد هزار لایک خورده است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. ارسلان کاشی کیست؟

    ارسلان یکی از جوانان پرتلاش است که توانست برای خود در عرصه اینستاگرام جایگاهی باز کند و اکنون یکی از بلاگرین محسوب می شود. ارسلان کاشی متولد پنجم آذر ماه هزارو سیصدو هفتادو نه و متولد تهران می باشد و به رنگ های آبی و بنفش علاقه دارد و یک استقلالی دو آتیشه است. همچنین در ورزش ها به والیبال علاقه بسیار زیادی دارد، او به همراه اکیپش شامل پانیذ کرمی، عرفان پورمحمدی ، دیانا رحیمی، نیکا فلاحی به ساخت کلیپ می پردازد.

  2. آیدی اینستاگرام ارسلان کاشی چیست؟

    اینستاگرام یک برنامه بسیار عالی است که هم کارایی مثبت دارد و هم منفی و جوانان بسیاری توانستند درآمد خوبی از این طریق برای خود بسازند. ارسلان یکی از چهره‌ های سرشناس اینستاگرام می باشد، وی کلیپ هایی از دابسمش هایش را در این برنامه به اشتراک گذاشت و رفته رفته توانست با کمک اکیپی که دارد از جمله پانیذ کرمی، عرفان پورمحمدی ، دیانا رحیمی، نیکا فلاحی جایگاه خوبی در اینستاگرام کسب کند. او نزدیک یک میلیون و هفتصد هزار نفر دنبال کننده دارد، آدرس پیج او arslwn.sh می باشد.

  3. چه حواشی برای ارسلان کاشی به وجود آمد؟

    حواشی که به تازگی برای ارسلان به وجود آمده است یکی خبر ازدواجش با دیانا رحیمی بود که ارسلان کاشی به طور قاطع این خبر را تکذیب کرد و گفت رابطه ما تنها در حد دوستی و ساختن کلیپ بوده است و ما حتی در گذشته رابطه آنچنانی که می گویند نداشته ایم که بخواهد منجر به ازدواج شود. در ضمن من تنها بیست سال سن دارم و هنوز برای ازدواج کردنم بسیار زود است. حاشیه دیگری که برای ارسلان کاشی ساخته شد خبر مهاجرتش به ترکیه بود که بخاطر یک سفر کاری ارسلان گسترش یافت.

  4. ارسلان کاشی چه چالش هایی انجام داده است؟

    از جمله چالش هایی که ارسلان انجام داده است همچون چالش خیانت، عشق یکطرفه، چالش های خواهر برادری، دکتر روانشناس و بسیاری چالش دیگر که می توانیم در چنل یوتیوب و پیج اینستاگرام ارسلان آن ها را ببینیم.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *