سلبریتی های ایرانی ساکن لندن انگلیس + ماجرای مهاجرت آن ها

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

سلبریتی های ساکن لندن افرادی مانند خواننده ها، بازیگر ها و همچنین فوتبالیست ها می باشند که در ادامه به شرح زندگی این افراد می پردازیم.

سلبریتی های ساکن انگلیس چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن انگلیس چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن انگلیس افرادی هستند که از ایران مهاجرت کردند و به کشور انگلیس رفته اند.

سوگند

سوگند یکی از سلبریتی های ساکن انگلیس است. سوگند سهیلی متولد بیست و دوم مرداد ماه سال هزار و سیصد و شصت و شش هجری شمسی در شهر اصفهان می باشد. سوگند هنگامی که فقط پنج سال سن داشت به همراه خانواده اش به کشور آلمان مهاجرت کرده است. او فارغ التحصیل رشته طراحی داخلی در کشور آلمان می باشد. پس از آن که تحصیلاتش نیز تمام شد، در کشور آلمان ماند و سال ها در آن جا زندگی کرد. پدر سوگند، مدرس رشته موسیقی بود. او سازهای سنتور و پیانو را آموزش می داد.

علاوه بر پدرش، مادرش نیز در حوزه شعر و ترانه سرایی فعالیت می کرد. همین امور موجب شد تا این ذوق موسیقیایی در سوگند نیز پرورش یابد و همراه او باشد تا روزی که او نیز به موسیقی روی بیاورد. سرانجام سوگند نیز علاقه مند به حوزه موسیقی شد و در حال حاضر یکی از فعالان و بهترین ها در عرصه موسیقی به صورت حرفه ای و بسیار مطرح می باشد.

سوگند سهیلی، نخست فعالیت هنری اش را در سبک جذاب رپ آغاز کرد. سال ها در این سبک موزیک های خفن و جذابی را منتشر کرد و توسط آن موزیک ها به یک رپر دختر محبوب تبدیل شد. اگر بخواهیم دقیق بگوییم که سوگند از چه سالی وارد حوزه رپ شد، باید بگوییم که او در سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار، هنگامی که تنها هجده سال سن داشت، وارد گروه رپری به نام اف اس شد. در آن گروه، دختر رپر دیگری نیز وجود داشت.

آن ها به همراه هم گروهی های دیگرشان در سبک جذاب و محبوب رپ با یکدیگر همکاری می کردند. بعد ها تصمیم گرفتند تا به فیت دادن با دیگر خواننده های پسر و دختر فعال در سبک رپ، روی بیاورند و همکاری کنند. سوگند با خوانندگانی همچون عرفان پایدار، حصین ابلیس، صادق واحدی، رضا پیشرو، بهزاد لیتو و زخمی که بعد ها با او ازدواج کرد. در آهنگ های مختلف، هم خوانی کرده است. سوگند بعدها تصمیم گرفت که به صورت مستقل نیز آهنگ بیرون بدهد.

زخمی

زخمی

زخمی یکی دیگر از سلبریتی های ساکن لندن است. نام و نام خانوادگی زخمی، امیرعلی خسروجردی می باشد. زخمی، لقب هنری وی در حوزه رپ و خوانندگی می باشد. زخمی پیش از آن که وارد حوزه رپ و خوانندگی در این سبک شود علاقه مند به هیچکس، که به عنوان پدر رپ در میان هوادارانش شناخته شده، بوده است.

او با تک آهنگ اینجا تهرانه هیچکس خاطرات زیادی دارد. بعد از این که این آهنگ را گوش می دهد، علاقه مند به سبک رپ شده و تصمیم می گیرد که او نیز در حوزه رپ به خواندن آهنگ های اجتماعی و صحبت از مشکلات جامعه در موزیک هایش کند. زخمی تقریبا بیش از ده سال است که در کشور انگلستان سکونت دارد. در واقع خانواده وی تصمیم گرفتند او را به این کشور بفرستند.

زیرا معتقد بودند که امیرعلی در کشور ایران به دلیل اختلافاتی که با ایران داشت، دردسر درست می کند. زخمی در آلبوم شخصی با مهراد هیدن، علی جیدال و پرهام که از مطرح ترین رپر های فارسی می باشند، همکاری کرده است. همکاری او در این آلبوم، موجب شد وی در میان هواداران رپ فارس بیشتر شناخته شود. زخمی در حال حاضر در لندن به همراه همسرش سوگند و فرزندشان که پاییز سال گذشته متولد شد، زندگی می کنند و به فعالیت های هنری خود ادامه می دهند. آهنگ های کمین، صدامو داری، خورشید، آرزو و راضیم از جمله آهنگ های معروف و محبوب وی هستند.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت یکی از سلبریتی های ساکن لندن است. او متولد سی ام آبان ماه سال هزار و سیصد و شصت و هشت درکشور ایران می باشد. او هم اکنون یکی از شناخته شده ترین چهره های اینستاگرام به حساب می آید. نام اصلی دنیا، زهرا می باشد. نخستین باری که راجع به دنیا حواشی جنجالی در شبکه های اجتماعی به وجود آمد،  سال نود و چهار بود. دنیا جهانبخت در حال حاضر دارای میلیون ها فالوور در اینستاگرام می باشد.

در پاییز سال نود و نه بود که دنیا جهانبخت خبر ازدواجش با مهراد جم، خواننده پاپ مطرح ایران را که برای دنیا به ترکیه مهاجرت کرده بود را افشا کرد. آن ها تصاویری عاشقانه از یکدیگر را در صفحه های اینستاگرامشان به اشتراک گذاشتند و همه را شوکه کردند. مهراد جم قریب به ده سال از دنیا جهانبخت کوچک تر است. آن ها پس از چندین ماه زندگی در ترکیه، به لندن رفتند تا دنیا در آن جا زایمان کند اما پس از مدتی این زوج تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند. دنیا جهانبخت و مهراد جم از یکدیگر جدا شدند و در حال حاضر دنیا در لندن سکونت دارد. نام بچه آن ها آرتام جم می باشد.

سامان قدوس

سید سامان قدوس یکی دیگر از سلبریتی های ساکن لندن می باشد. وی در تاریخ ششم سپتامبر سال هزار و نهصد و نود و سه در کشور ایران به دنیا آمده است. مادر و پدرش اصالتا اهل اهواز ایران هستند. او در شهریور سال هزار و سیصد و نود و شش به وسیله کارلوس کی ‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را قبول نکرد.

سامان قدوس برترین ورزشکار سال دو هزار و هجده میلادی سوئد به انتخاب اتحادیه فوتبال سوئد می باشد. سامان قدوس همچنین در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله به باشگاه فوتبال برنتفورد انگلستان راه یافت. او در این فصل به تعداد چهل و نه بازی را برای تیم برنتفورد انجام داد که ثمره آن بازی ها چهار گل و چهار پاس گل بوده است. پست او در فوتبال  نیز هم اکنون هافبک هجومی می باشد.

هیچکس

هیچکس

سروش لشکری معروف به هیچکس یکی از سلبریتی های ساکن لندن می باشد. سروش به عنوان پدر رپ فارسی شناخته شده است. وی یکی از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی به حساب می آید. وی در اواخر دهه هفتاد ترانه نویسی و خوانندگی رپ را آغاز کرد و در دهه هشتاد بیشتر در این حوزه به فعالیت پرداخت و تا کنون نیز این فعالیت های او به صورت حرفه ای ادامه دارد. مجاز، عنوان آخرین آلبومی است که سروش هیچکس در نوروز نود و نه آن را منتشر کرده است.

نیکی کریمی

نیکی کریمی یکی از سلبریتی های ساکن لندن است. البته بهتر است بگوییم وی به علت آن که خانواده اش در انگلستان زندگی می کنند، همواره در حال مهاجرت بین انگلیس و ایران است. نیکی کریمی بازیگر مطرح ایرانی است. او در آبان ماه سال هزار و سیصد و پنجاه به دنیا آمده است و در حال حاضر قریب به پنجاه سال سن دارد. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. فیلم های سارا و پری به کارگردانی داریوش مهرجویی از کارهای مهم نیکی کریمی به شمار می رود . وی با بازی در فیلم سارا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌های سن سباستین و نانت را از آن خود کرده است.

خواننده های ایرانی مقیم لندن

سروش هیچکس، زخمی، سوگند، مارال، از جمله خوانندگان ایرانی هستند که در شهر لندن در کشور انگلیس اقامت دارند.

چه بازیگرانی که تابعیت لندن دارند؟

چه بازیگرانی که تابعیت لندن دارند؟

الناز شاکردوست، ماه چهره خلیلی و نیکی کریمی از جمله بازیگران ایرانی هستند که در لندن حضور دارند. البته این بازیگران برای همیشه به انگلیس نرفته و به ایران نیز باز می گردند.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به انگلیس مهاجرت کرده اند؟

مزدک میرزایی، گزارشگری است که برای همیشه به انگلیس مهاجرت کرده است.

عکس سلبریتی های ساکن لندن

عکس سلبریتی های ساکن لندن را می توان در گوگل و صفحه اینستاگرامشان و دیگر صفحات آن ها در شبکه های اجتماعی یافت.

درآمد سلبریتی های ساکن لندن از کجاست؟

درآمد سلبریتی های ساکن لندن با توجه به حوزه ای که در آن مشغول به فعالیت می باشند، به دست می آید.

خانواده سلبریتی های ساکن لندن کجا ساکن هستند؟

برخی از خانواده های سلبریتی های ساکن لندن در کشور ایران زندگی می کنند اما برخی دیگر نیز به همراه خانواده شان در لندن زندگی می کنند. به عنوان مثال نیکی کریمی یکی از سلبریتی هایی است که به همراه خانواده اش در لندن سکونت دارد.

سلبریتی های ساکن لندن که حاشیه های زیادی داشته اند

دنیا جهانبخت از جمله سلبریتی های ساکن لندن است که دارای حواشی بسیار زیادی در صفحات اجتماعی می باشد.

رپرهای ساکن لندن

رپرهای ساکن لندن

سروش هیچکس، زخمی، سوگند از جمله رپرهای ایرانی هستند که در شهر لندن در کشور انگلیس سکونت دارند.

فوتبالیست های ساکن لندن

سید سامان قدوس از جمله فوتبالیست هایی است که در شهر لندن در کشور انگلیس سکونت دارد.

سلبریتی های ساکن لندن که کشف حجاب کردند

صدف طاهریان از جمله سلبریتی های ساکن لندن بود که کشف حجاب نمود.

کدام سلبریتی های ساکن لندن برای کار به ایران می آیند؟

نیکی کریمی از جمله سلبریتی های ساکن لندن است که مجبور به آمدن به ایران جهت بازی در فیلم و سریال ها می باشد. مهراد جم نیز که به همراه دنیا جهانبخت در لندن بود، پس از جدایی از دنیا برای ادامه فعالیت هایش به ایران بازگشت.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن انگلیس

اینستاگرام سلبریتی های ساکن لندن را می توان با جستجوی نام و نام خانوادگی شان یافت.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن لندن

برخی از سلبریتی های ساکن لندن نیز در روم های کلاب هاوس فعالیت دارند.

سلبریتی هایی که برای زایمان به لندن رفتند

دنیا جهانبخت همان طور که پیش تر اشاره کردیم، از جمله سلبریتی هایی است که جهت زایمان در لندن سکونت دارد.

سوالات متداول

  1. خانواده کدام سلبریتی در انگلیس زندگی می کنند؟

    خانواده نیکی کریمی در لندن زندگی می کنند.

  2. کدام سلبریتی ایرانی در لندن فوتبالیست است؟

    سامان قدوس در لندن فوتبالیست می باشد.

  3. دنیا جهانبخت به همراه چه کسی در لندن زندگی می کرد؟

    دنیا جهانبخت به همراه مهراد جم در لندن زندگی می کرد.

  4. همسر سوگند سهیلی کیست؟

    زخمی، رپر معروف همسر سوگند سهیلی است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *