نسیم اقدم کیست؟ فیلم حمله نسیم اقدم به مقر یوتیوب

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

نسیم اقدم یکی از چهره های جنجال افرین مجازی می باشد که در چند سال پیش طی یک اقدام کاملا جنجالی، موجب تعجب کاربران زیادی شد. نسیم اقدم یک شخص با اعتقادات متفاوت است که در ادامه می خواهیم با بیوگرافی نسیم اقدم اشنا شده و در مورد او و کار هایی که تا کنون انجام داده است بیشتر بدانیم.

نسیم اقدم کیست؟

نسیم اقدم کیست؟

نسیم اقدم یا بهتر است بگوییم نسیم نجفی اقدم، یکی از افراد فعال در حوزه های اجتماعی و هم چنین در زمینه حیوانات بود که به دلیل همین فعالیت گیاهخواری را برگزیده بود. این شخص ظی یک اقدام جنجالی و در واکنش به به اعضای یوتیوب برای اعمال کار های مختلفی که بر روی صفحه یوتیوب او انجام می دادند، به مقر یوتیوب حمله کرد و با اسلحه ان مکان را به گلوله بست. این شخص خیلی خیلی قبل تر از این ها در مورد خودش در یک ویدیو صحبت کرده بود و گفته بود که در ماه فروردین به دنیا امده و زادگاه او شهر ارومیه می باشد. او بخش زیادی از زندگی خود را در کشور ایران سپری کرد و بعد از مدتی نیز به همراه خانواده اش به کرج و مهرشهر رفتند. پس از ان نیز ایران را به همراه خانواده اش ابتدا به  مقصد لندن و بعد هم امریکا ترک کردند.

آدرس پیج اینستاگرام نسیم اقدم چیست؟

در مورد ادرس پیج نسیم  باید بگوییم که در حال حاضر به نام او هیچ گونه صفحه ای در فضای اینستاگرام وجود ندارد و اگر نسیم اقدم اینستا را جست و جو کنیم هیچ صفحه ای با نام این دختر بالا نمی اید. دلیل ان این است که صفحه این شخص برای مدتی پیش و پس از حمله به ساختمان یوتیوب و کارکنان ان برای همیشه حذف شد. حتی اگر هم اکنون نام او را جست و کنیم تنها موردی که وجود دارد پیج های مختلف در مورد داستان زندگی این دختر می باشد.

عکس های نسیم اقدم را در کجا ببینیم؟

عکس های نسیم اقدم را در کجا ببینیم؟

به غیر از فضای اینترنت در هیچ کجای دیگر نمی توان عکس های این شخصیت را پیدا نمود. با سرچ کردن نام نسیم اقدم می توان به تعداد بسیار بالایی از عکس های او دست یافت که البته تمامی این عکس ها قدیمی می باشد و گویی در دهه شصت گرفته شده است. در برخی از پیج های اینستاگرام نیز شاید بتوان عکس هایی از این دختر پیدا نمود و با چهره او اشنا شد.

ماجرای حمله به ساختما مرکزی یوتیوب توسط نسیم اقدم چه بود؟

اگر بخواهیم ماجرا را از ابتدا باز گو کنیم باید در مورد ویدیویی که نسیم از خود منتشر کرد صحبت کنیم. در ماه ژانویه در سال 2017 نسیم یک ویدیو از خودش منتشر کرد که در ان گله مندی های زیادی را از یوتیوب داشت و می گفت که یوتیوب هر از چند گاهی صفحه او را محدود می کند و اجازه دسترسی به صفحه را از او می گیرد. او چنین بیان داشت که این کار یوتیوب باعث می شود که تعداد بازدید کننده ها کمتر بشود و نتواند ان طور که دلش می خواهد محتوا گذاری کند.

پس از منتشر شدن این کلیپ خشم و ناراحتی نسیم به اوج خود رسید و این دختر جوان با خرید یک اسلحه، به مقر یوتیوب رفت که این اقدام او در سال نود و هفت انجام شده بود. این شخص در ساعات اولیه ظهر و زمانی که کارمندان در حال خوردن ناهار بودند، با یک اسلحه تپانچه اسمیت اند وسون شروع به تیر اندازی کرد و این کار او انقدر سریع بود که حتی نیرو های امنیتی را نیز غافلگیر کرد. در اخر او با اخرین گلوله باقیمانده شقیقه خود را هدف گرفت و زندگی را برای همیشه برای خود پایان داد. در این تیر اندازی نیز سه نفر به شدت زخمی شدند و تنها جان بخته ان خود نسیم اقدم بود.

خانواده نسیم چه واکنشی را بعد از این اتفاق از خود نشان دادند؟

خانواده این دختر، از این کار نسیم بسیار غافلگیر شدند، انان گفتند که می دانستند که نسیم از یوتیوب ناراحنتی و دلخوری دارد اما هیچگاه فکرش را نمی کردند که بخواهد با اسلحه چنین اقدامات وحشتناکی را انجام دهد. انان هم چنین گفتند که او طرفدارد سرسخت حیوانات بود و شخصی که حتی ازارش به حیوانات نمی رسید، حالا هضمش سخت می باشد که او را با یک اسلحه در دست ببینند.

علت مرگ نسیم اقدم چه بود؟

علت مرگ نسیم اقدم چه بود؟

نسیم اقدم پس از شلیک های پی در پی به ساختمان یوتیوب، در نهایت با نشانه رفتن مغز خود و شلیک گلوله با دستان خودش تسلیم مرگ شد و خودش باعث مرگ خودش شده بود.

همسر نسیم اقدم کیست؟

نسیم اقدم تا همان سن سی و نه سالگی مجرد بود و هیچگاه اقدام به ازدواج نکرده بود. او همیشه عاشق یک زندگی با عشق بود و می گفت که دلش می خواهد یک زندگی سراسر عاشقانه را تجربه کند. اما هیچگاه به خواسته قلبی خود نرسید و همچنان مجرد ازدنیا رفت.

ماجرای هشدار پدر وی به پلیس ها چه بود؟

اسماعیل اقدم پدر نسیم اقدم بود که پس از این ماجرا مصاحبه های زیادی با این شخص صورت گرفت. یکی از این مصاحبه ها، با یک شبکه خبری به نام بی ایریا انجام شد که اینترنتی بوده و در کالیفرنیا قرار داشت. پدر این شخص چنین بیان داشت که نسیم خشم و نارضایتی فراوانی نسبت به یوتیوب داشت و چون تقریبا همه وقتش را صرف این شبکه مجازی می کرد، با هر بار مسدود شدن صفحه اش بسیار عصبانی می شد هم چنین پدر این شخص می گوید که دخترش، از یوتیوب توقع داشته که بابت پست هایش به او هزینه پرداخت شود اما یوتیوب نه تنها این کار را انجام نداده بلکه صفحه او را نیز سانسور می کرده است. او می گوید نسیم به یک باره نا پدید شده است و ما این را به پلیس گزارش دادیم و من حتی احتمال ان را دادم که او به ساختمان یوتیوب رفته باشد. اما نیرو های پلیس به من واکنشی نشان ندادند و در نهایت اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد.

چرا وی اعتقاد داشت که برای بیان عقاید خود اول باید معروف شود؟

چرا وی اعتقاد داشت که برای بیان عقاید خود اول باید معروف شود؟

نسیم اقدم همیشه این گونه بیان می کرد که شهرت و معروف شدن راه بسیار راحت تری برای بیان اعتقادات است. او نیز چنین می گفت که اگر شخصی معروف باشد و در کنار این معروفیت بتواند محبوب هم باشد می تواند که به راحتی عقاد خود را بیان کند و این گونه تاثیر گذاری بیشتری نیز خواهد داشت. به همین دلیل  او به دنبال شهرت بود تا بتواند صدای خود را به گوش بقیه برساند و با این کار نیز در مسیر اهداف خود حرکت کند.

تحصیلات نسیم اقدم چه بود؟

در مورد تحصیلات نسیم اقدم در هیچ کجای فضای نت اطلاعاتی منتشر نشده است و گویا این شخص اصلا به درس خواندن علاقه ای نداشته است ولی به جای ان به کتاب خواندن علاقه زیادی داشت و در تایم ازاد خود به خواندن کتاب های مختلف مشغول می شد.

آیا بعد از اقدام به تیراندازی در ساختمان یوتیوب، کسی هم کشته شد؟

آیا بعد از اقدام به تیراندازی در ساختمان یوتیوب، کسی هم کشته شد؟

بعد از تیر اندازی نسیم به ساختمان یوتیوب، از کارکنان و کارمندان ان ساختمان کسی کشته نشد و تنها سه نفر به شدت زخمی شدند و تنها کشته این ماجرا خود نسیم بود.

نسیم اقدم چند سال سن داشت؟

در زمانی که نسیم تصمیم گرفت چنین اقدامی را نسبت به یوتیوب انجام دهد، تنها سی و نه سال سن داشت که در همین سن نیز زندگی اش پایان یافت.

به گفته خود نسیم اقدم، بهترین روزهای زندگی اش در چه کشوری بود؟

نسیم اقدم چنین اظهار می کرد که بهترین روز های زندگی اش را در زمانی که در ایران بود گذرانده و مخصوصا زمان سکونت ان ها در کرج و در مهر شهر بسیار برای او خوشایند بوده، او همیشه ایران را دوست داشته و دلش می خواسته به این کشور باز گردد و دو باره در ان زندگی کند که عمر کوتاه او این چنین اجازه ای به او نداد.

نظر وی درباره گیاه خواری چه بود؟

نظر وی درباره گیاه خواری چه بود؟

نسیم طرفدار بسیار سرسخت حقوق حیوانات بود و از سنین نوجوانی به بعد تصمیم به گیاهخواری گرفت و به اصطلاح وجترین شد. این شخص هم چنین اعضای خانواده خود را به گیاهخواری دعوت می کرد و حتی ویدیو هایی در فضای مجازی منتشر می کرد که او را در حال خوردن غذاهای گیاهی و پختن غذاهای گیاهی می دیدیم.

آیا نسیم اقدم مدافع حقوق حیوانات بود؟

نسیم اقدم یک مدافع بسیار  شدید حقوق حیوانات بود که این کار او نیز او را به سمت گیاهخواری روانه کرده بود. این شخصیت از محصولات ارایشی بهداشتی که روی ان ها تست حیوانی انجام شده بود استفاده نمی کرد و هیچگاه لباس هایی با پوست حیوانات همانند پالتو پوست و یا پالتو چرم و لباس هایی ازین قبیل استففاده نمی کرد. او همیشه کاربران را نیز به منع استفاده از چنین محصولاتی دعوت می کرد.

سوالات متداول

  1. نسیم اقدم چند سال سن داشت؟

    نسیم اقدم در زمان حمله به یوتیوب سی ونه سال سن داشت.

  2. این شخصیت چرا به یوتیوب حمله کرد؟

    به دلیل نارضایتی نسبت به یوتیوب و هم چنین سانسور مطالبش در یوتیوب به مقر یوتیوب حمله کرد.

  3. او حمایت خود را از حیوانات چگونه نشان می داد؟

    با استفاده نکردن از وسیله هایی با پوست حیوانات و هم چنین محصولاتی که روی ان تست حیوانی انجام نشده است حمایت خود را نشان می داد.

  4. این دختر در کدام شهر به دنیا امد؟

    این شخص در شهر ارومیه به دنیا امد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *