حنانه مهرگان فیتنس کار و بدنساز ایرانی در کانادا + عکس های جدید

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

حنانه مهرگان سابقه‌ی فعالیت مؤثر در دنیای ورزش و از مدل های اینستاگرام، مشاور و متخصصی تغذیه و ورزش فیتنس و مربی تخصصی پوزینگ حرفه ای و ژست می‌باشد.

حنانه مهرگان کیست؟

حنانه مهرگان کیست؟

از بیوگرافی حنانه مهرگان می توان گفت که او یکی از مدلینگ و ورزشکاران ایرانی است. او سابقه ای فعالیت در  دنیای ورزش ومشاور تخصصی تغذیه دارد. حنانه در ورزش فیتنس و مربی تخصصی پوزینگ حرفه ای و ژست نیز مهارت خاصی دارد. او 29 ساله است و اکنون به عنوان یکی از سلبریتی های ساکن کانادا شناخته می شود و همراه دوست پسر خود زندگی می کند. حنانه مهرگان در تهران به دنیا آمد و خانواده او، یک خانواده چهار نفره بودند. حنانه یک برادر بزرگتر دارد و از سن 18 سالگی به کانادا مهاجرت کرد. او از کودکی و از سن 5 سالگی علاقه زیادی به ورزش داشت و در حرفه ژیمناستیک فعالیت داشته است.

مادر حنانه گفته است که حنانه از زمانی که به مدرسه رفت عاشق مدلینگ و طراحی ژست بود. او سرکلاس به هیچ عنوان درس گوش نمی داد و مدام در حال طراحی بود. برای همین ما فهمیدیم که حنانه علاقه ای به درس ندارد و باید به دنبال علاقه اش یعنی مدلینگ و ورزش برود. الان او موفق است و ما خوشحالیم که به او درس خواندن را تحمیل نکردیم. یکی دیگر از علائق او ماساژ است که به صورت ماهانه به انجام این کار در کلینیک های معروف میپردازد و فیلم این پروسه را به صورت پست در اینستاگرام منتشر میکند که واکنش های مختلفی را از سوی کاربران فضای مجازی که اکثرا آنها منفی بود به دلیل مستهجن بودن دریافت کرد و در عین حال موجب جلب توجه گسترده ای در فضای مجازی شد که این به سود او بود.

عکس های حنانه مهرگان را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های حنانه مهرگان را شما می توانید در صفحه شخصی او در اینستاگرام و اینترنت مشاهده کنید. با سرچ کردن اسم او در گوگل می توانید عکس ها و ویدیو های چالش های او را در یوتیوب ببینید. حنانه مهرگان در یوتیوب فعالیت دارد و در آنجا چنل آموزش ورزش های خانگی و انجام ورزش و نرمش های آرامش بخش را دارد.

پیج اینستاگرام حنانه مهرگان چیست؟

پیج اینستاگرام حنانه مهرگان چیست؟

حنانه مهرگان اینستا با آیدی hanna mehregan  فعالیت دارد. او 353 هزار دنبال کننده دارد و حدود 594 پست از خود و کار های خود منتشر کرده است. او در صفحه شخصی خود ورزش ها و کارهای مدلینگ خود را به اشتراک گذاشته است و بازدید های زیادی نیز این پست ها دارد. حنانه مهرگان هنوز زبان فارسی خود را فراموش نکرده است و به زبان مادری صحبت می کند. حنانه مدتی پیش در صفحه خود چالشی برگزار کرد مبنی بر این که حرکتی که او در ویدیو انجام می دهد بقیه هم انجام بدهند و بفرستند. این چالش طرفدار زیادی داشت و تبدیل به یک ترند شد و افراد زیادی این چالش را انجام دادند و برای او فرستادند.

حنانه مهرگان این چالش ها را استوری کرد و با نظرسنجی مبلغی را به برنده این چالش داد. خیلی از خانوم های ایرانی که مهاجرت کرده اند با توجه به فرهنگ ما سعی بر این دارند که مدل بیکینی نشوند تا مخاطب ایرانی خود را از دست ندهند و بتوانن بدون مشکل به ایران بازگردند اما حنانه مهرگان از انجام این کار ترسی ندارد و بارها و بارها در پیچ خود منتشر کرده که واکنش های مختلفی را از مخاطبین خود داشته است.

شغل اصلی حنانه مهرگان چیست؟

حنانه مهرگان در زمینه های زیادی مهارت دارد. او در زمینه ورزش و بدنسازی فعالیت دارد و در یکی از باشگاه های کانادا مربی تخصصی است. حنانه در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و به خاطر چهره زیبا و بدن رو فرمش مدل زیبایی است. او سابقه فعالیت در بزرگترین رقابت پرورش اندام یعنی مستر المپیا را نیز دارد، هنچنین او در مجله های آرایشی، کفش و لباس شراکت دارد و عکس های او را در صفحه اول این مجله ها چاپ می کنند. جالب است بدانید حنانه مهرگان در زمینه مجریگری تلوزیون نیز فعالیت دارد و در یکی از شبکه های ایرانی زبان است. او در این شبکه به مدت یک سال است که حضور دارد و در بخش محتوای سلامت و ورزش این شبکه فعالیت میکند ودرآمد خوبی نیز کسب می کند.  بعضی از طرفداران او می گویند که حنانه به خاطر چهره و استایلش به این برنامه رفته است و بیشتر جنبه خود نمایی دارد.

این فرد چگونه معروف شد؟

این فرد چگونه معروف شد؟

حنانه مهرگان زمانی که مهاجرت کرد به قصد فعالیت در حرفه خود یعنی ورزش و فیتنس بود. او اوایل فقط به فکر ورزش و حرفه خود بود تا زمانی که به او کار مدلینگ پیشنهاد شد و او با کمال میل پذیرفت. زمانی که مشغول به حرفه مدلینگ شد هنوز مربی باشگاه نبود برای همین تمام وقت خود را در حرفه مدلینگ مشغول بودو معروفیت مهرگان از اینجا آغاز شد وقتی که عکس های او به عنوان مدل منتشر شد هیچکس فکر نمی کرد او ایرانی باشد. ولی با گفتن اسمش مردم متوجه شدند او ایرانی است و شاید متوجه نشدن مردم به این دلیل بود که او چهره ای بسیار غربی دارد.

برخی از عکس های که او در صفحه خود منتشر می کند بسیار مستهجن و بدون حجاب است. حنانه علاقه خاصی به عکس گرفتن در مناطق دور افتاده و پرخطر دارد. حتی در یکی از عکس های منتشر شده او که توجه خیلی از طرفداران او را جذب کرد، او با کفش های یک برند معروف و با پاشنه های خیلی بلند و باریک بالای صخره ای با ارتفاع زیاد رفته بود. یکی دیگر از عوامل موثر در معروفیت او فعالیتش در شبکه بود که موجب شد به غیر از ایرانی ها مردم کانادا نیز او را بشناسند.

درآمد این فرد چقدر است؟

حنانه مهرگان منبع درآمد زیادی دارد و از هر حرفه خود درآمد زیادی کسب می کند. حرفه مدلینگ درآمد بسیار زیادی دارد مخصوصا در کشور کانادا و برند های که حنانه با آن ها شراکت دارد. ولی منبع درآمد اصلی او مجری شبکه خبر است و به گفته خودش بسیار علاقه به این شغل دارد و هر روز با شوق به سرکار می رود. اما حرفه مربی تخصصی تغذیه نیز درآمد بسیار چشمگیری دارد و حنانه لایوی که در صفحه خود گذاشته بود گفته بود که قصد دارد که باشگاه خودش را تاسیس کند و اسم این باشگاه را مهرگان بگذارد. همچنان حنانه گفته است که هر چه که دارد مدیون مادر خودش است اگر او نبود و حمایت های او نبود به این جایگاه نمی رسید.

حنانه مهرگان کجا زندگی می کند؟

حنانه مهرگان اکنون در حال حاضر در کانادا زندگی می کند و همراه دوست پسر خود در یک ویلا نزدیک دریا سکونت دارد. حنانه مهرگان فیتنس کار اوایل با افراد زیادی در رابطه بود ولی این رابطه ها مدت زیادی نکشید و به جدایی ختم شد. حنانه گفته است که اصلا قصد رباطه عاطفی نداشته است ولی این رابطه اکنونش فرق می کند و آنها حس خوبی با یکدیگر دارند. لازم به ذکر است که دوست پسر او نیز در همین حرفه ورزش  و مربی بدنسازی فعالیت دارد. حنانه در کانادا زندگی خوبی دارد و گفته است که کانادا را به دلیل هوای سرد و قانون هایی ک دارد انتخاب کرده است.

شاید بعد مدتی به آلمان مهاجرت کند و شعبه های دیگری از باشگاه خود تاسیس کند. حنانه دو حیوان خانگی دارد یک سگ و یک گربه، او عاشق حیواناتش است و مدافع حقوق حیوانات است. حنانه مدتی قبل گفت که تصمیم دارد گیاه خوار شود ولی به دلیل شغلش که بدنسازی و فیتنس است نمی تواند. بدن یک ورزشکار حرفه ای نیاز به همه پروتئین ها و ویتامین ها دارد و ممکن است که وزن کم کند و کار مدلینگ خود را از دست بدهد.

همسر حنانه مهرگان کیست؟

همسر حنانه مهرگان کیست؟

حنانه مهرگان با james Ayotte در رابطه است و با یکدیگر زندگی می کنند. دوست پسر او اهل کاناداست و در زمینه بدنسازی و فیتنس فعالیت دارد. او مربی باشگاه در یکی از باشگاه های معروف کانادا است و با حنانه کار های مشترک زیادی انجام می دهند. او در اینستا با آیدی  teamatlasmt  فعالیت دارد و حدود 394 هزار دنبال کننده دارد. بیشتر پست های که او منتشر کرده است مربوط به فیتنس و بدنسازی است و او مربی خانوم ها است.

حنانه مهرگان گفته است که در مدت نزدیکی خبر خوبی خواهد داد و طرفداران او گمان می کنند که خبر ازدواجش با دوست پسرش است. همچنین حنانه گفته است همسر حنانه مهرگان کیست؟که عاشق بچه هاست ولی به دلیل شغلش نمی تواند فعلا بچه داشته باشد. زیرا باردار شدن او باعث از تخریب بدنش می شود و دیگر جذابیت سابق را نخواهد داشت. حنانه مهرگان بدنساز معروف بیشتر دنبال کننده های در اینستاگرام ایرانی نیستند و خارجی هستند.

سوالات متداول

  1. حنانه مهرگان چندسال دارد؟

    او حدودا 29 سال سن دارد.

  2. حنانه مهرگان ازدواج کرده است؟

    او در رابطه عاطفی است و قصد ازدواج دارد.

  3. حنانه مهرگان ساکن کدام کشور است؟

    حنانه در کانادا زندگی می کند.

  4. حنانه مهرگان در حرفه مدلینگ فعالیت دارد؟

    او در زمینه مدلینگ به طور حرفه ای فعالیت دارد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *