آرتام جم کیست؟ | عکس جدید و شناسنامه پسر دنیا جهانبخت

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

همان طور که خود از این موضوع به صورت کامل آگاهی دارید، دنیا جهانبخت و مهراد جم یکی از زوج های بسیار جنجالی و پر حاشیه می باشند که حاصل ازدواج آن ها آرتام جم می باشد. در این مقاله قصد داریم که در رابطه با این نوزاد تازه به دنیا آمده اطلاعات بسیار جالبی را به شما ارائه دهیم. در ادامه شما می توانید با مطالعه این پست از اطلاعات جذاب و هیجان انگیزی در رابطه با آرتام جم بهره مند شوید.

آرتام جم کیست؟

آرتام جم کیست؟

حتما تا به حال نام آرتام جم را شنیده اید. آرتام حاصل ازدواج یک زوج جنجالی به نام دنیا جهانبخت و مهراد جم می باشد که 2 ماه پیش به دنیا آمده است. البته لازم به ذکر است که این دو نفر در حال حاضر با یک دیگر هیچ رابطه ای ندارند و مهراد او را رها کرده و به ایران بازگشته است.

دنیا جهانبخت مدیر سایت هات بت در تاریخ 11 ماه نوامبر و در سال 2021 در یکی از بهترین بیمارستان های لندن در کشور انگلیس فرزند خود را به دنیا آورده است. نکته جالب توجه این است که در هنگام تولد این نوزاد 2 ماهه، یک تیم پزشکی و کاملا حرفه ای به همراه او حضور داشته است و از عمل دنیا جهانبخت فیلم برداری کرده اند. گفته می شود که هزینه به دنیا آمدن آرتام جم نزدیک به 1 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است و همه هزینه های آن را نیز دنیا جهانبخت پرداخت کرده است. البته هنوز هم به صورت دقیق نمی دانیم که پدر این بچه امیر تتلو می باشد و یا مهراد جم پدر او است.

مادر آرتام جم

یکی از جالب ترین نکات این است که مادر آرتام جم که نوزادی 2 ماه می باشد، خانم دنیا جهانبخت است. دنیا جهانبخت یکی از مدلینگ های حرفه ای در اینستاگرام می باشد که از معروفیت بسیار زیادی بهره مند می باشد. او پس از رابطه های بسیار زیادی که با افراد مختلف داشته است، با مهراد جم ازدواج می کند.

وی یکی از پر حاشیه ترین بلاگر ها در فضای مجازی می باشد که تا به حال جنجال های بسیار زیادی را برپا کرده است و توجه افراد زیادی را نیز به خود جلب کرده است. از افرادی که این شخص با آن ها وارد رابطه بوده است می توان به ساسی مانکن، مونتیگو و همچنین امیر حسین مقصود لو معروف به امیر تتلو اشاره کرد. حاصل ازدواج مهراد جم با این خانم مدلینگ، فرزند پسری به نام آرتام می باشد. او در اینستاگرام نزدیک به میلیون نفر دنبال کننده دارد.

شناسنامه آرتام جم

شناسنامه آرتام جم

زمانی که این نوزاد به دنیا آمده بود جنجال های بسیار زیادی در فضای مجازی به پا شد و حاشیه های زیادی برای مهراد جم و دنیا جهانبخت به وجود آمد. همه می خواستند بدانند که شناسنامه این بچه با نام چه کسی گرفته می شود. سر انجام دنیا جهانبخت با انتشار عکسی در استوری اینستاگرامی خود، اعلام کرد که شناسنامه فرزند تازه به دنیا آمده اش را با نام مهراد جم گرفته است. جالب است بدانید که آرتام جم دارای شناسنامه انگلیسی می باشد.

آهنگ مهراد جم برای آرتام

در زمان به دنیا آمدن آرتام جم، مهراد به افتخار به دنیا آمدن او ترانه ای را برایش خوانده است. در بخشی از این آهنگ مهراد چند بار می گوید که من می دونم حالت با اون بهتره. شما می توانید این ترانه از مهراد جم را که به صورت دمو می باشد در سایت های مختلف اینترنتی پیدا کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید. مدت زمان پخش این ترانه مهراد جم 2 دقیقه و 14 ثانیه می باشد و در فضا های مختلفی مانند کانال های تلگرامی نیز منتشر شده است.

شباهت آرتام جم به مهراد

شباهت آرتام جم به مهراد

در روز های اولی که این نوزاد به دنیا آمده بود حرف های زیادی در رابطه با شباهت های زیادی که آرتام به مهراد دارد صحبت شده بود. اگر به تصویر این بچه نگاه کنید متوجه شباهت های زیادی که به مهراد جم دارد می شوید. شما می توانید عکس های زیادی را از این کودک در سایت های مختلف اینترنتی و همچنین پیج های مختلف اینستاگرامی مشاهده کنید.

شباهت آرتام به تتلو

همان طور که از این موضوع اطلاع دارید مهراد جم این طور عنوان کرده بود که آرتام شباهت های زیادی را به امیر تتلو دارد. این در حالی می باشد که این کودک هیچ شباهتی به امیر حسین مقصود لو نداشته و کاملا شبیه به مهراد جم می باشد. شما می توانید عکس های این دو نفر را در فضای مجازی مشاهده کنید.

امین فردین خطاب به مهراد جم راجب آرتام چه گفت؟

امین فردین که تا به حال افشا گری های زیادی را در رابطه با افراد مختلف کرده است، در یکی از لایو های جنجالی خود این طور عنوان کرده است که آرتام جم فرزند مهراد جم می باشد و حرف هایی که مهراد در رابطه با این بچه و امیر تتلو می زند حقیقت ندارد. حال نمی دانیم که حرف های امین فردین در این رابطه حقیقت دارد یا این مسئله هم شایعه ای بیش نمی باشد. شما می توانید کلیپ های زیادی را از این لایو جنجالی در سایت های مختلف اینترنتی مشاهده کنید. همچنین کلیپ این لایو در برنامه هایی مانند یوتیوب نیز موجود می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده این کلیپ را پیدا کرده و مشاهده کنید.

پیج این نوزاد

پیج این نوزاد

جالب است بدانید که این نوزاد از لحظه ای که به دنیا آمده است یک پیج در اینستاگرام به نام او زده شده است. این نوزاد با آدرس [email protected] در این فضا فعالیت می کند و تا به حال نیز نزدیک به 1 میلیون و 500 هزار دنبال کننده را به خود جذب کرده است. این در حالی می باشد که او در پیج خود تنها شما می توانید با یک نفر را دنبال کرده است. این دنبال کننده کسی نیست به جز مادرش که دنیا جهانبخت می باشد. جست و جوی ساده در فضای پر طرفدار و پر تعامل اینستاگرام، این پیج را پیدا کرده و در صورت تمایل این بچه را دنبال کنید.

عکس های جدید آرتام جم

راه ها و روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها عکس ها و تصویر های زیادی را از آرتام جم مشاهده کنید. یکی از این راه ها مراجعه به سایت ها و صفحه های مختلف اینترنتی می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده در این فضا عکس های زیادی را از این شخص مشاهده کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به پیج های مختلف اینستاگرامی نیز عکس ها و تصویر های این شخص را مشاهده کنید. البته دنیا جهانبخت در برنامه هایی مانند کلاب هاوس و توئیتر نیز برای فرزندش صفحه هایی ایجاد کرده و تصویر هایی را از او منتشر کرده است. در این قسمت از مقاله می خواهیم یکی از عکس های جذابی که از این نوزاد 2 ماهه تهیه کرده ایم را به شما نشان بدهیم. در ادامه این پست شما می توانید این تصویر را مشاهده کنید.

تاریخ تولد آرتام جم

تاریخ تولد آرتام جم

سوالات بسیار زیادی در رابطه با تاریخ تولد آرتام جم که فرزند مهراد جم و دنیا جهانبخت می باشد وجود دارد. با تحقیق ها و جست و جو های زیادی که در فضای مجازی انجام دادیم متوجه شدیم که این بچه در تاریخ 11 ماهه نوامبر و در سال 2021 به دنیا آمده است. آرتام جم در یکی از گران ترین بیمارستان های لندن و در کشور انگلیس به همراه یک تیم پزشکی فوق حرفه ای به دنیا آمده است. این طور گفته می شود که هزینه به دنیا آمدن این بچه نزدیک به 1 میلیارد و 300 میلیون تومان شده است.

حرف های مراد جم درباره پدر آرتام

پس از به دنیا آمدن آرتام جم، مهراد جم که یکی از خواننده های معروف و محبوب ایرانی می باشد در یکی از لایو های خود این طور عنوان کرد که پدر این بچه من نیستم. به عکس های آرتام نگاه کنید و متوجه شباهت زیاد این بچه به امیر تتلو شوید. این بچه فرزند امیر تتلو می باشد و من پدر او نیستم. شما می توانید این لایو جنجالی را در فضای مجازی و برنامه هایی مانند یوتیوب مشاهده کنید.

تاریخ تولد آرتام جم

سوالات متداول

  1. آرتام جم فرزند مهراد جم می باشد و یا این نوزاد 2 ماهه فرزند امیر حسین مقصود لو معروف به امیر تتلو می باشد؟

    گفته می شود که این بچه یعنی آرتام جم فرزند مهراد جم می باشد و دنیا جهانبخت نیز شناسنامه اش را با نام مهراد گرفته است.

  2. فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم در چه تاریخی به دنیا آمده است؟

    این بچه در تاریخ 11 ماه نوامبر و در سال 2021 در شهر لندن و کشور انگلیس به دنیا آمده است.

  3. مادر و پدر آرتام جم چه کسانی می باشند؟

    آرتام جم که نوزادی 2 ماهه می باشد، فرزند دنیا جهانبخت و مهراد جم می باشد.

  4. هزینه عمل و به دنیا آمدن این نوزاد چقدر شده است؟

    گفته می شود که این کودک در یکی از بیمارستان های فوق تخصصی لندن و با هزینه ای نزدیک به 1 میلیارد و 300 میلیون تومان به دنیا آمده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *