آدام بیلزریان پوکر باز آمریکایی معروف و برادر دن بیلزریان

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

در این مقاله ما آدام بیلزریان را داریم که در واقع برادر دن بیلزریان می باشد. با ما همراه باشید تا به صورت اختصاصی به بیوگرافی این فرد بپردازیم.

در دنیای امروزی افراد بسیاری وجود دارند که در زمینه بازی پوکر به فعالیت می پردازند. این افراد همواره دارای درآمد و ثروت بسیار بالاتری می باشند. اما در بین آن ها افرادی دیده می شوند که به دلیل وجود روابط خانوادگی با دیگر افراد، دارای مشهوریت بیشتری هستند.

آدام بیلزریان کیست؟

آدام بیلزریان کیست؟

اگر نمی دانید که آدام بیلزریان کیست، باید گفت که وی برادر دن بیلزریان می باشد. او در سال 1983 در فلوریدا آمریکا به دنیا آمد. وی از همان ابتدا زندگی ای پر فراز و نشیب را تجربه کرد. آدام وابستگی بسیاری به پدرش داشت و پدرش نیز به کار های خلاف می پرداخت. این کار ها برای پدرش آن قدر عادی شده بودند که او به تنهایی و به صورت حرفه ای در این زمینه ها دیده می شود و به و لقب یکی از بهترین خلاف کار های دهه 80 میلادی داده بودند. در همین گیر و دار بود که آدام به مقطع تحصیلی در دبیرستان رسید. وی به دلیل بدن آماده ای که داشت، در ورزش تنیس بسیار خوب درخشید و به مسابقات از سوی مدرسه اش نیز دعوت شد.

اما پدرش، هنوز به انجام کار های خلاف می پرداخت. آدام، از کودکی به این موضوع علاقه داشت که در ارتش آمریکا خدمت کند. به همین دلیل بود که همواره آمادگی جسمانی اش را در سطع بالایی نگهمی داشت و به ورزش می پرداخت. اما روزگار برای او به نوعی چینده شد که او به طور کلی مسیر زندگی اش را تغییر داد. در یکی از روز ها که خانواده بیلزریان در خانه بودند، ماموران اف بی آی به این خانه وارد شده و پدر او را دستگیر می کنند. این دستگیری و زندان رفتن او به نوعی بود که وی حتی نتوانست به جشن فارغ التحصیل شدن پسرش از دبیرستان بیاید. همین موضوعات باعث تغییر راه آدام شد به طوری که زندگی اش را به کلی از نوع ساخت. در ادامه به این موضوع اختصاصی تر می پردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

عکس آدام بیلزریان

برای مشاهده کردن عکس های آدام بیلزریان بازیکن پوکر بهترین روش جست و جو نام لاتین این فرد که adam bilzerian می باشد در قسمت تصاویر گوگل است. از این طریق می توانید به راحتی تمامی عکس های این فرد را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم وی پی ان خود را نیز در این زمینه روشن نگهدارید تا بتوانید عکس های بهتر و بیشتر از این فرد را مشاهده کنید. البته می توانید به جست و جو فارسی این شخص نیز بپردازید اما تعداد عکس های کمی را برای شما نمایش می دهد.

آدام بیلزریان چه حاشیه هایی داشته است؟

حواشی آدام بیلزریان کمی متفاوت تر از دیگر حواشی ای است که برای سلبریتی ها به وجود می آید. هم چنین این حواشی نیز کاملا متفاوت با حاشیه هایی است که برای برادرش به وجود می آید. آدام بیلزریان، پس از این که پدرش توسط اف بی آی دستگیر می شود، دیگر وارد ارتش آمریکا نمی شود و به نظر منصفانه نیست که به کشورش خدمت کند. سپس شروع به گرفتن اقامت یکی از کشور های نزدیک به شرق آمریکا می کند و به این کشور وارد می شود. حاشیه هایی که برای این فرد وجود دارد این است که چرا او تا این اندازه برای اتفاق پدرش تحت تاثیر قرار گرفته است که حاضر شده محل زندگی اش را تغییر دهد.

پیج اینستاگرام این پوکر باز چیست؟

پیج اینستاگرام این پوکر باز چیست؟

یکی از موضوعاتی که در بین پوکر باز ها بسیار شایع است، نداشتن فعالیت در اینستاگرام است. آن ها یا در اینستاگرام فعالیتی ندارد و یا اگر نیز دارای صفحه رسمی هستند، آن را به صورت پرایوت نگهمی دارند. آدام اما جزء آن دسته از افرادی می باشد که در این اپلیکیشن فعالیتی ندارد. اما نه تنها در اینستاگرام، بلکه در هیچ یک از شبکه های اجتماعی شما شاهد حضور این شخص نمی باشید.

آدام بیلزریان و دن بیلزریان چه نسبتی دارند؟

البته این موضوع از فامیل آدام کاملا مشخص است که این دو فرد با یک دیگر چه نسبتی دارند اما اگر بخواهیم باز هم به این موضوع بپردازیم، باید بگوییم که آدام بیلزریان و دن بیلزریان هر دو پسر پاول بیلزریان می باشند. این دو شخص با یک دیگر برادر هستند که شباهت بسیاری را نیز به یک دیگر به لحاظ چهره می دهند اما از لحاظ اخلاقی، آدام کاملا مخالف دن به زندگی می پردازد.

درآمد این پوکر باز چقدر است؟

درآمد این پوکر باز چقدر است؟

تقریبا می توان گفت که تمامی اشخاصی که در پوکر فعالیت دارند، درآمد بسیار بالایی را با خود به همراه دارند. البته ناگفته نماند که درآمدی که از پوکر به دست می آید همواره یک سان نیست و ممکن است در برخی مواقع مقدار بسیار پایینی باشد. این درآمد ها بین هزار ها دلار تا میلیون ها دلار متفاوت است که برای آدام همواره در رده میلیون ها دلار می چرخد. معمولا وی در هر یک از بازی های مبالغی به مقدار یک میلیون دلار به بالا را کسب می کند.

این شخص کجا زندگی می کند؟

در ابتدا این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که وی در فلوریدا آمریکا زندگی می کرده است و در همین ایالت نیز به دنیا آمده. اما پس از این که پدر او دستگیر شد و مشکلات روحی ای که برای این فرد به وجود آمد، او تصمیم گرفت تا محل زندگی خودش را تغییر دهد. وی اقامت کشور سَنت کیتْس و نِویس دریافت کرد و در حال حاضر نیز در همین کشور زندگی کرده و در حیطه پوکر فعالیت دارد.

همسر آدام بیلزریان کیست؟

همان طور که اشاره کردیم، این فرد نحوه زندگی اش کاملا متفاوت از برادرش می باشد. او دارای یک خانواده است. آدام به فردی به نام audrey ازدواج کرده است. نتیجه این ازدواج نیز دو پسر به نام ها everett و ares می باشد. هر دو پسر این فرد در ماه ژانویه 2013 به دنیا آمده اند. او به همراه خانواده اش زندگی می کند و گاهی نیز به فلوریدا برای دیدار پدر و مادرش مسافرت می کند.

ثروت آدام بیلزریان چقدر است؟

ثروت آدام بیلزریان چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم، پدر آدام و دن یکی از خلافکاران بسیار مشهور در دهه 80 میلادی می باشد. او از این طریق توانست مقدار درآمد بسیار بالایی را برای خود کسب کند. به همین دلیل از همان کودکی پول های بسیار زیادی را در حساب های بانکی پسرانش واریز می کرد. پس از این که پسران او بزرگ شدند و هر یک به کاری پرداختند، این آدم بود که توانست از طریق پوکر ثروت خود را بیشتر کند. ثروت خالص آدام بیلزریان در حال حاضر، 100 میلیون دلار می باشد که بسیار زیاد است.

آدام بیلزریان در چه تورنومنت هایی شرکت کرده است؟

این بازیکن مطرح پوکر، در تورنومنت های بسیاری شرکت کرده است و در تمامی آن ها نیز توانسته جایگاه بسیار خوبی را برای خود داشته باشد. او در انواع تورنومنت ها مانند WSOP از سال 2009 تا 2016 فعالیت داشته است و در هر سال نیز مقام های خوبی را برای خود کسب کرده است. وی هم چنین در تورنومنت WPT و Super High Roller تورنومنت نولیمیت هولدم نیز شرکت کرده است که توانسته به خوبی در آن ها نیز ظاهر شود.

این پوکر باز چه جوایزی دریافت کرده است؟

این پوکر باز محبوب با بازی در بسیاری از تورنومنت ها و مسابقات توانسته جوایز بسیاری را برای خود جمع آوری کند. او در یکی از مصاحبه هایش اشاره کرده است که بیشترین میزان ثروت خود را در سال 2014 با بازی در تورنومنت های WSOP دریافت کرده است. کمترین میزان دریافت جایزه برای این فرد مبلغ یک میلیون دلار بوده است. وی هم چنین در یکی از مسابقات به عنوان No Limit Hold’ Em of Aria High Roller 10 مقام دوم را کسب کرد و جایزه یک میلیون دلاری را با خود به همراه برد.

شغل اصلی آدام بیلزریان چیست؟

شغل اصلی آدام بیلزریان چیست؟

آدام بیلزریان دارای دو شغل می باشد. یکی از این شغل ها که از ابتدا این مقاله به آن بسیار پرداختیم، بازی پوکر می باشد و دیگر شغل او نیز نویسندگی است. او کتابی را درمورد زندگی شخصی اش منتشر کرده است که با فروش خوبی نیز همراه بوده است. در این مورد ویکی پدیا Adam Bilzerian به شما کمک خوبی می کند.

سوالات متداول

  1. آیا این فرد ازدواج کرده است؟

    این فرد ازدواج کرده و دارای خانواده است. وی دارای دو پسر می باشد که در سال 2013 به دنیا آمده است.

  2. آدام بیلزریان کیست و چگونه به شهرت رسیده است؟

    وی برادر دن بیلزریان می باشد و به دلیل بازی در بازی های پوکر و هم چنین به دلیل این که برادر دن می باشد، به شهرت رسیده است.

  3. چگونه می توان عکس های این فرد را مشاهده کرد؟

    به راحتی می توانید با مراجعه به قسمت تصاویر گوگل و جست و جو نام این شخص تمامی عکس های ها را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. هم چنین می توانید از انواع اپلیکیشن های مربوط به عکس نیز استفاده کنید.

  4. آیا این فرد در تورنومنت نیز شرکت کرده است؟

    وی در بسیاری از تورنومنت ها مانند WSOP شرکت کرده است و دارای انواع جوایز نقدی بسیار زیاد می باشد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *