سلبریتی های بارسایی بیشتر اند یا رئالی؟ لیست طرفدارن دو آتیشه بارسلونا

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

قصد داریم تا درباره سلبریتی های بارسایی به بحث بپردازیم. بعضی از بازیگران ایرانی بارسایی که در پیج های شخصی که در اینستاگرام یا نرم‌ افزارهای اجتماعی دیگر دارند اعلام کرده‌ اند که طرفدار تیم بارسلونا هستند که بعضی از ستاره های بارسایی ایران حتی سر این بحث با دوست و آشنا هایی که رئالی هستند وارد بحث و مجادله لفظی نیز شده اند هم چنین بعضی از شخصیت های سلبریتی که طرفدار بارسا هستند تعصب خاصی روی این تیم دارند که بعضاً باعث ایجاد شدن حاشیه هایی در زمینه کاری آن ها و مطرح شدن چهره های آن ها در فضاهای مجازی شده است.

سلبریتی های ایرانی بارسایی چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ایرانی بارسایی چه افرادی هستند؟

بعضی از سلبریتی های سینمای ایران که در رسانه ها و تلویزیون اعلام کردند که طرفدار تیم بارسلونا هستند و هم چنین در پیج اینستاگرامی خود نیز عکس با لباس این تیم دارند.

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش از سلبریتی ها است وی متولد‌ ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران و هم چنین صدا پیشه سینمای ایران می باشد او فعالیت‌ های هنری خود را در این زمینه از سال ۱۳۶۷ در سینمای ایران شروع کرده است.

امین حیایی

امین حیایی از سلبریتی های بارسایی و متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در منطقه قیطریه تهران می باشد او مجری برنامه عصر جدید در تلویزیون ایران و هم چنین بازیگر فیلم های تلویزیونی معروف ایرانی از جمله اخراجی ها می باشد.

الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست چهره بارز در سینمای ایران که طرفدار تیم بارسا است بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرد و ۱۹ سال سن داشت که با بازی در فیلم گل یخ خودش را مطرح کرد و برخی از سایت ها هم اعلام کردند الناز شاکر دوست بارسایی می باشد.

هلیا امامی

هلیا امامی از سلبریتی های بارسایی و بازیگر معروف و پر آوازه سینمای ایران که اکنون ۳۱ ساله است و دوره های بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و بار ها اعلام کرده که از با تعصب ترین سلبریتی های ایرانی است که طرفدار بارسا می باشد.

علی رام نورایی

علی رام نورایی از سلبریتی های بارسایی که یکی از بازیگران ایرانی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران می باشد و هم چنین مجری مسابقه شهروند و مافیا در سینمای ایران است وی از طرفدارای با تعصب بارسا می باشد.

سلبریتی های خارجی بارسایی چه افرادی هستند؟

سلبریتی های خارجی بارسایی چه افرادی هستند؟

شخصیت های سلبریتی خارجی که طرفدار تیم بارسا هستند در طی مصاحبه هایی که انجام داده اند یاهم کلیپ ها و فیلم هایی که از خود ساخته اند به بیان این موضوع پرداخته اند.

جاستین بیبر

جاستین بیبر یکی از خواننده های جوان صنعت هالیوود می باشد که با پوشیدن لباس بارسا و حضور در تمرین‌های این تیم اعلام کرده است یکی از طرفدارای با تعصب این تیم می باشد.

شکیرا

شکیرا هر چند که بحث متفاوتی با دیگر سلبریتی ها دارد چون بعد از این که با پیکه که بازیکن بارسا بود ازدواج کرد ولی بار ها اعلام کرده که طرفدار بارسا است و این تیم را دوست دارد.

کوبی برایانت

کوبی برایانت که در ۵ دوره از رقابت‌های nba قهرمان شده یکی از متعصب ترین طرفداران تیم فوتبال بارسا است و هم چنین در سال ۲۰۰۹ در تمرین تیم بارسا نیز شرکت کرده است.

رانبیز کاپور

رانبیر کاپور که یکی از شخصیت‌ های برجسته بالیوود می باشد طرفداری خود از تیم بارسا را بار ها اعلام کرده هم چنین وی دو بار به ورزشگاه این تیم رفته تا ثابت کند طرفداری خودش را.

مجیک جانسون

مجیک جانسون که ۵۵ سال سن دارد و یکی از اسطوره های لس آنجلس لیکرز نیز محسوب می‌ شود عاشق تیم فوتبال بارسا می باشد که بارها برای دیدن بازی الکلاسیکو به ورزشگاه آمده است.

عکس سلبریتی های بارسایی

آن دسته از شخصیت های سلبریتی ک طرفدار تیم بارسا هستند به پخش و انتشار فیلم ها و عکس هایی از خود پرداخته اند که بیانگر این است که آن ها طرفدار این تیم می باشند و از تعصب آن ها نیز در بعضی از این عکس ها می توان پی برد و هم چنین عکس های آن ها را می توان در سایت های مختلف و فضا های مجازی نیز مشاهده کرد.

پیج اینستاگرام سلبریتی های بارسایی ایرانی چیست؟

شخصیت های سلبریتی ایرانی هم چنین علاوه بر این که از خود کلیپ ها و فیلم هایی را در سایت های مختلف قرار می دهند دارای پیج های اینستاگرامی در فضای مجازی می باشند که با انتشار کلیپ ها و عکس هایی از خود طرفداری خود از این تیم را اعلام می‌ کنند و هم چنین برای دیدن عکس های آن ها می توانیم به پیج آن ها مراجعه کنیم .

پیج اینستاگرام سلبریتی های خارجی بارسایی چیست؟

آن دسته از چهره های سلبریتی خارجی که با اعلام طرفداری خود از تیم بارسا درصدد انتشار فیلم ها و کلیپ هایی از خود در خبرگزاری های مختلف بر آمدند نیز در فضای مجازی اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب نموده و برای این که به گوش عموم برسانند که طرفدار این تیم هستند از خود عکس ها و کلیپ هایی را در پیج های شخصی خود قرار داده اند که می توانیم در پیج های آن ها مشاهده کنیم.

درآمد سلبریتی های بارسایی ایرانی و خارجی چقدر است؟

معمولاً سلیبریتی ها راه های کسب درآمد متفاوتی دارند به عنوان مثال بعضی از شخصیت های خارجی به صورت مدل در صنعت پوشاک مشغول به کار هستند و بعضی دیگر از آن ها نیز دارای شرکت های فنی مهندسی چه در داخل و چه در خارج از کشور نیز می باشند که میزان درآمد آن ها متغیر است و نمی توان میزان معینی را برای آن ها اعلام کرد ولی به گفته بعضی ازآن ها وضعیت اقتصادی آن ها رو به راه است و جز قشر ثروتمند جامعه محسوب می شوند.

سلبریتی های بارسایی اهل ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

این شخصیت های معروف علی رغم روند مثبت و خوبی که در زمینه فعالیت خود داشته‌ اند بعضی اوقات وارد حواشی می شدند و این حواشی برای هر فرد متفاوت به عنوان مثال برای شخصی در حد درگیری لفظی و برای شخصی دیگر نیز رفتار های غیر اخلاقی و انتشار کلیپ های غیر اخلاقی می باشد.

سلبریتی های بارسایی غیر ایرانی چه حواشی ای داشته اند؟

سلبریتی های بارسایی غیر ایرانی چه حواشی ای داشته اند؟

شخصیت های مشهور خارجی که اخیراً حواشی آن ها خیلی بیشتر از حواشی شخصیت‌ های ایرانی می باشد بارها و بارها شده است که در سایت های مختلف اسامی بعضی از آن ها به عنوان فردی حتاک و چهره ای منفور درفضا های مجازی و مطبوعات مطرح شده است.

سلبریتی های بارسایی و همسرانشان

بعضی از شخصیت های مشهور به همراه همسرانشان در رسانه‌ های مطبوعاتی و فضا های مجازی از جمله اینستاگرام حاضر شده و اعلام کرده‌ اند که طرفدار تیم بارسلونا می باشند و از تعصب خود نسبت به این تیم هم سخن به میان آورده اند هر چند که بعضی از آن ها با حرکاتی که انجام می دهند نیز نشان می دهند که تعصبشان نسبت به این تیم صرفاً لفظی و بر اساس حرف نیست.

سلبریتی های ایرانی اغلب بارسایی هستند یا رئالی؟

سلبریتی های ایرانی نیز شخصیت‌ هایی هستند که بعضی از آن ها رئالی و بعضی دیگر بارسایی هستند هرچند که با ارقام و اعداد ذکر شده تعداد شخصیت های سلبریتی رئالی در ایران بیشتر از بارسایی هاست و می توان گفت که تیم رئال مادرید در ایران طرفداران بیشتری را دارد که تعصب آن ها نیز نسبت به هوادارای بارسا بیشتر می باشد.

سلبریتی های ایرانی بارسایی در استادیوم نیوکمپ

هم چنین بعضی از این شخصیت ها که به دنبال ثابت کردن طرفداری خود از این تیم بوده اند درصدد حضور در ورزشگاه نیوکمپ برآمدند که صرفا حضور آن ها در این ورزشگاه فقط برای اثبات این حرف و دلیل دیگری نداشته که از شخصیت هایی که صرفا بر اساس حرف و لفظ در این ورزشگاه حضور یافته می توان به فرهاد مجیدی نیز اشاره کرد که در حال حاضر سر مربی تیم استقلال تهران می باشد.

سوالات متداول

  1. سلبریتی های بارسایی ایران دارای تعصب هستند؟

    در واقع آن چیزی که بسیاری از ایرانی ها را طرفدار این تیم کرده است کل کل است؛ زیرا بسیاری از طرفداران در حالت کلی فوتبالی نیستند. اما به دلیل لذت کل کل این طرفداری را علنی می کنند.

  2. سلبریتی های خارجی بارسا یا همان بارسلونا محدود به اسپانیا هستند؟

    در واقع بارسلونا یک تیم بسیار قدیمی و پر طرفدار است به همین دلیل این تیم در تمامی دنیا طرفداران با تعصبی دارد. به گونه ای که در ایران نیز این طرفداران با تعصب هر چه بیشتر بازی های این تیم را دنبال می کنند.

  3. سلبریتی هایی طرفدار این تیم مشغول به چه کاری هستند؟

    در واقع طرفداران این تیم از هر صنفی می باشند از بازیگر هالیوودی یا ایرانی تا سیاستمداران مختلف از هر کشوری در کل این تیم از هر قشری از اجتماع طرفداران خود را دارد. هر طرفدارای دارای شغل خود است.

  4. طرفداران این تیم یا همان سلبریتی ها دارای چه رنج سنی هستند؟

    سن کسانی که طرفداران تیم فوتبال می باشند از کودکی تا بزرگسالی است و بسیاری از آن ها از همان کودکی شروع به طرفداری از تیم محبوب خود کرده اند. از هر سنی می توان طرفدار برای این تیم پیدا کرد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *