رکوردهای تتلو در گینس که کسی موفق به شکست آن ها نخواهد شد

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

قصد داریم درباره رکوردهای تتلو بحث کنیم. امیر تتلو نابغه رپ فارسی می باشد که تا به امروز تعداد بسیار زیادی طرفدار را برای خود جمع آوری کرده است. این خواننده مطرح رپ فارسی، توانسته رکوردهای بسیاری را در زمینه موسیقی برای خود ثبت کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا باهم نگاهی به رکوردهای تتلو به صورت اختصاصی بی اندازیم.

رکوردهای تتلو در گینس شامل چه مواردی می باشد؟

رکوردهای تتلو در گینس شامل چه مواردی می باشد؟

همان طور که اشاره کردیم، تتلو (مدیر سایت تتل بت) رکوردهای بسیاری را برای خود دارد. این رکورد ها به دلیل این که بسیار مطرح می باشند و تا به حال نیز خواننده دیگری نتوانسته است به این رکورد ها دست پیدا کند، بسیاری از آن ها در گینس ثبت شده اند. در این قسمت می خواهیم رکوردهای تتلو در موسیقی و اینستاگرام وی که در گینس ثبت شده است را برای شما عزیزان ارائه دهیم و توضیحات کاملی را برای هر رکورد به شما ارائه دهیم.

دریافت رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام

پست های این خواننده در اینستاگرام توانسته تعداد بیشترین لایک را در بین سلبریتی های ایرانی از آن خود کند. امیر تتلو، دارای پیجی دو میلیونی است. در مقابل، نیمار بازیکن فوتبال، دارای پیجی 120 میلیونی می باشد. امیر تتلو توانسته لایک های پست خود را با دو میلیون فالوور به بالای یک میلیون برساند، با این وجود که نیمار با 120 میلیون فالوور به تازگی توانسته لایک های پست های خود به بالای یک میلیون برساند.

ورود به کمپانی یونیورسال به عنوان اولین خواننده ایرانی

اگر می خواهید یکی از قوی ترین کمپانی های ساخت فیلم و موسیقی را بشناسید، باید به شما بگوییم که کمپانی یونیورسال، یکی از این کمپانی ها می باشد که در حیطه کاری خود توانسته فیلم 8 مایل که زندگینامه امینم می باشد را بسازد. امیر تتلو اولین خواننده ایرانی می باشد که آهنگ او به این کمپانی رسیده است. یونیورسال در اینستاگرام خود، عکس کاور آهنگ تو بذار منو برو را پست کرده است و ورود او را به این کمپانی تبریک گفته است.

دریافت رکورد بیشترین کامنت در اینستاگرام

این خواننده مطرح ایرانی، با منتشر کردن پستی در اینستاگرام، از طرفدارانش خواست که تعداد کامنت های این پست را به ده میلیون برسانند تا بتواند در کنار رکورد لایک، رکورد کامنت را نیز بشکند. فن های تتلو نیز او را بسیار کمک کردند و تعداد لایک های این پست را نه تنها به ده میلیون، بلکه به 16 میلیون رساندند که باعث شد بار دیگر نام امیر تتلو در گینس ثبت شود.

دریافت رکورد اولین خواننده ایرانی در ساخت موسیقی های کارا اوکه karaoke

امیر تتلو تنها خواننده ایرانی می باشد که در کنار آهنگ هایی که منتشر می کند، کارا اوکه آهنگ های خود را نیز پخش می کند و همین موضوع باعث شد تا بتواند نام خود را به عنوان اولین خواننده فارسی زبان در این زمینه ثبت کند. کارا اوکه به آهنگی گفته می شود که کلام خواننده در آن وجود ندارد و افراد برای تمرین کردن خوانندگی از این آهنگ ها استفاده می کنند.

رکوردهای تتلو در اینستاگرام

علاوه بر این که تعداد رکوردهای تتلو در موزیک بسیار زیاد است، در اینستاگرام نیز تعداد رکوردهای بسیاری را به خود اختصاص داده است. اگر شما نیز جزء طرفداران این خواننده باشید، تا به امروز مشاهده کرده اید که تتلو در اینستاگرام خود، تعداد زیادی لایو را برگزار می کرد. او توانست رکورد بیشترین بازدید لایو را برای خود دریافت کند. پس از وی، دریک، رپر معروف آمریکایی که زمانی دوست پسر ریانا خواننده آمریکایی بود، این رکورد را به دست داشت و در حال حاضر، پدر رپ فارسی ایرانی یعنی امیر تتلو این رکورد را از آن خود کرده است.

رکورد دیس تتلو مربوط به کدام ترک است؟

رکورد دیس تتلو مربوط به کدام ترک است؟

به نظر بسیاری از طرفداران امیر تتلو بهترین رکوردهای تتلو مربوط به رکورد دیس این شخص می باشد. امیر تتلو تا به امروز توانسته رکورد رپ در زمینه دیس را از آن خود کند. او با انتشار آهنگ برزخ، توانست رکورد دیس و با انتشار آهنگ مهمونی توانست رکورد دیس لاو را از آن خود کند. رکورد رپ تتلو، یکی از مهم ترین مواردی است که این خواننده توانسته از آن خود کند.

رکورد جدید تتلو چیست؟ 

جدید ترین رکوردی که این خواننده به تازگی به خود اختصاص داده است اما بسیار جالب است. شما تا به امروز با بسیاری از شاخ های مجازی، چه خواسته و چه ناخواسته آشنا هستید. یکی از این شاخ ها که به تازگی نیز شایعه کشته شدن او مطرح شده بود، ندا یاسی می باشد. امیر تتلو با ندا یاسی در اینستاگرام، لایوی را برگزار کردند. در این لایو که البته می توان گفت موضوعاتی کاملا بالای 18 سال را بیان کردند، تتلود جدید ترین رکورد را از آن خود کرد که در عنوان های قبلی به آن پرداختیم. این لایو در دقایق اولیه، 436 هزار بازدید کننده را از آن خود کرد.

برای بررسی رکورد های جدید می توایند به کتاب امیر تتلو مراجعه کنید.

رکوردهای تتلو چه حواشی به دنبال داشت؟

رکوردهای تتلو چه حواشی به دنبال داشت؟

همواره زمانی که به عنوان یک سلبریتی، چه در کشور ایران و چه در کشور های دیگر، در حال فعالیت باشید، افراد بسیاری هستند که برای شما ایجاد حاشیه می کنند. این افراد معمولا رقبای شما هستند که از این طریق برای شما حاشیه به وجود می آورند. این حواشی معمولا به این دلیل به وجود می آید تا تاثیر منفی بر روی روند کاری فرد بگذارد. برای امیر تتلو نیز این موضوع یه وجود آمد.

هنگامی که نام وی در گینس ثبت شد و پشت آن او رکوردهای بسیاری در زمینه موسیقی ایران زد، حواشی ای با این زمینه که تتلو اصلا خواننده نیست و یا او به دلیل این که فالوور های اینستاگرامش بالاست توانسته به این رکورد ها دست پیدا کند و اصلا هنری ندارد برای او به وجود آمد. البته جالب است بدانید که هیچ یک از این حاشیه ها تاثیر منفی بر روی روند کاری امیر تتلو نداشته است. زیرا طرفداران او بسیار زیاد هستند و همواره او را در تمامی مواقع همراهی می کنند. البته این که این خواننده نیز اهمیتی به حواشی ها نمی دهد و به روند کاری خود ادامه می دهد نیز در این موضوع دخیل است.

تتلو رکوردار طولانی تریت فیت است؟

تتلو رکوردار طولانی تریت فیت است؟

مگر می شود یک خواننده تعداد زیادی رکوردهای موسیقی ایران را برای خود داشته باشد اما نتواند رکورد طولانی ترین فیت موسیقی ایران را نیز از آن خود نکند. تتلو در این زمینه نیز توانسته بسیار خوش بدرخشد. او برای فیت دادن، گروه دژاوو را انتخاب کرد. آهنگی که از این دو منتخب موسیقی ایرانی منتشر و باعث شد تا بار دیگر نام این خواننده در زمینه موسیقی ایرانی نمایان شود، هنوزم می باشد. می توانید این آهنگ را با کیفیت بسیار عالی از طریق انواع سایت های معتبر و هم چنین انواع ربات های تلگرامی دانلود کنید.

رکوردهای تتلو واقعی است؟

این که در مورد این رکورد ها شک به وجود بیاید و باعث شود که افراد فکر کنند این رکورد ها اصلا واقعی نیست، امری طبیعی است. اما می توانید با یک جست و جو اصولی در سایت های معتبر، مشاهده کنید که تمامی رکوردهای مربوط به این شخص واقعی بوده و هیچ یک ساختگی نیستند. حتی اگر در لایو های او حضور داشته باشید و یا آهنگی که برای او باعث شده است تا وی دارای رکورد طولانی ترین آهنگ ایران باشد را گوش دهید، متوجه می شوید که تمامی رکوردهای او واقعی می باشد و هیچ یک از آن ها ساختگی نیست.

رکوردهای تتلو در مورد سبک های اجرایی رپ

رکوردهای تتلو در مورد سبک های اجرایی رپ

اگر بخواهیم به شما به صورت دقیق بگوییم که تعداد آهنگ های تتلو چقدر است و تا به امروز توانسته این آهنگ ها را در چند سبک رپ اجرا کند، باید بگوییم که امیر تتلو، 17 سال است که در زمینه موسیقی فعالیت می کند. او در این 17 سال فعالیت، 250 قطعه موسیقی منتشر کرده است که تمامی این 250 قطعه در شش سبک رپ اجرا شده اند. او تنها خواننده ای است که می تواند از 21 سبک رپ، شش سبک آن را با تسلط کامل اجرا کند. می توانید با جست و جو دانلود آهنگ های گلچین امیر تتلو، تمامی آهنگ های او، از قدیم تا جدید را با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. آیا این خواننده از طریق موسیقی نیز به رکوردی دست پیدا کرده است؟

    تتلو از طریق موسیقی توانسته است رکوردهای بسیاری مانند رکورد طولانی ترین آهنگف طولانی ترین فیت و بیشترین تعداد آهنگ را از آن خود کند؛ که می توانید تمامی آهنگ های او را از سایت های معتبر دانلود کنید.

  2. آیا این شخص در یوتیوب نیز دارای رکورد می باشد؟

    رکوردهای تتلو در یوتیوب نیز بسیار زیاد است. یکی از این رکوردها، رکورد بیشترین بازدید لایو او می باشد که از یکی از کنسرت های این خواننده بود. ویدیو این کنسرت هنوز در کانال رسمی یوتیوب وی وجود دارد.

  3. چگونه می توان مطمئن شد که رکوردهای این شخص واقعی است؟

    با مراجعه به عنوان سایت های معتبر می توانید به راحتی تمامی اخبار مربوط به این رکوردها مانند رکوردهای گینس را مطالعه کرده و از حقیقت آن اطمینان پیدا کنید.

  4. این خواننده در اینستاگرام دارای چه رکوردی می باشد؟

    این خواننده مطرح ایرانی، در اینستاگرام دارای رکورد بیشترین لایک، بیشترین کامنت و تعداد بیشترین بازدید را در لایو دو طرفه اش با ندا یاسی دارد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *