چگونه در تله پوکر گیر نکنیم؟ | آموزش تله در پوکر به همراه فیلم

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

تله پوکر چیست و چگونه می توان از این روش در بازی های مختلف پوکر استفاده کرد؟ در این متن از دسته آموزش پوکر در این خصوص برای شما صحبت کرده ایم پس با ما باشید تا در زمانی کوتاه با یکی از بهترین استراتژی های بازی پوکر آشنا شوید.

تله پوکر چیست؟

تله پوکر چیست؟

تله پوکر در واقع هیجانی کردن دیگر بازیکنان در هر بازی پوکر می باشد. حال این هیجانی کردن روش های مختلفی دارد. در اینجا به بررسی 2 مورد از این دام ها برای شما خواهیم پرداخت. روش اول زمانی است که شما یک دست قوی دارید و می دانید که شانس بالایی برای بردن در دست دارید. در این بازه بسیاری از بازیکنان هیجانی عمل می کنند و ریزهای سنگین می دهند که خب به طبع آن، دیگر بازیکنان از بازی لفت می دهند.

شما می بایست با کال کردن دست دیگران و طولانی فکر کردن این طور نشان دهید که هنوز دست مد نظرتان نیامده است و روی زمین نخورده است. حال در آخرین لحظه ریز حریفتان را ری ریز می کنید و او فک می کند که شما در حال بلوف زدن هستید.

در این بازه است که شما تمامی پات زمین را جمع خواهید کرد. روش دوم بازی کردن تله پوکر با دست های ضعیف می باشد که با توجه به تعداد بازیکنان فعال بر روی میز می توانید با اکت های درست بازیکنان دیگر را از بازی منصرف کنید و با چیزی که ندارید بهترین خروجی های ممکن را داشته باشید.

بهترین زمان برای استفاده از این استراتژی پوکر

بهترین زمان ممکن برای استفاده از این روش یعنی تله پوکر در ابتدای دستی است که شما از دیلر کارت می گیرید که با یک اکت کاملا فیک می توانید رقیبان خود را گول بزنید. حال این اکت می تواند هم سو و یا غیر هم سو با کارت های شما در بازی باشد.

 چگونه در تله پوکر گیر نکنیم؟

چگونه در تله پوکر گیر نکنیم؟

در این خصوص نمی توان یک روش مشخص اعلام کرد ولی این را به شما می گوییم که با تماشای بازی های بازیکنان برتر پوکر مانند آنتونیو اسفندیاری و یا دنیل نگرانو می توانید موقعیت هایی که دیگر بازیکنان از این روش استفاده می کنند را بشناسید. با تمرین و تکرار و دیدن بازی های دیگران به شما قول می دهیم که به این روش کاملا مسلط شوید.

استراتژی تله پوکر در چه سایت هایی برد تضمینی به همراه دارد؟

  1. سایت تاینی بت : سایت تاینی بت که با مدیریت علیشمس اداره می شود، بازی پوکر را در 2 سبک اوماها و هولدم ارائه نموده است که برای امتحان این روش می تواند بسیار مناسب باشد.
  2. سایت هات بت : این سایت یکی از پرورودی ترین سایت های ایرانی است که با توجه به شمار بالای بازیکن ها می توانید با استایل های مختلف این روش بیشتر آشنا شوید.
  3. سایت حضرات بت : پویان مختاری به تازگی در خصوص روش تله پوکر و استفاده اش در سایت خودش صحبت کرده است؛ پس بد نیست سری به سایت این فرد نیز بزنید و از این استراتژی استفاده نمایید.
سوالات متداول

سوالات متداول

  1. تله پوکر فقط در سبک اوماها استفاده می شود؟

    خیر این سبک برای تمامی بازی های پوکر نظیر هولدم، پوکر ایرانی و پوکر چینی کاربرد دارد.

  2. بهترین سایت ها برای پیاده سازی روش های این استراتژی کدامند؟

    سایت های تاینی بت و سایت هات بت، 2 مورد از پر طرفدار ترین سایت های این شاخه می باشند.

  3. بهترین بازیکنی که از این استراتژی استفاده می کند کیست؟

    فیل ایوی و دنیل نگرانو بهترین بازیکنانی هستند که از استراتژی تله پوکر استفاده می کنند.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *