لیست تیک تاکرهای ایرانی که طرفداران میلیونی دارند

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

تیک تاکرهای ایرانی و بلاگرهای بسیاری وجود دارند که در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشند. برخی از آن ها بیشتر از چند میلیون دنبال کننده دارند و از طرفداران زیادی نیز بهره مند هستند. در این مقاله می خواهیم درباره تیک تاکرها و بلاگرهای ایرانی به شما اطلاعات جذابی را ارائه دهیم.

تیک تاکرهای ایرانی معروف چه افرادی هستند؟

تیک تاکرهای ایرانی معروف چه افرادی هستند؟

در کشور ایران تیک تاکر های بسیاری وجود دارد که به وسیله فضای پر تعامل اینستاگرام توانسته اند معروف شوند. در این قسمت می خواهیم برخی از این تیک تاکرها را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی را به شما بدهیم.

پانیذ کرمی

پانیذ کرمی یکی از اعضای گروه ارسلان کاشی می باشد که دوست دختر طوفان کریمی نیز می باشد. وی یکی از بلاگرهای خوش چهره و معروف می باشد که در اینستاگرام طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

ارسلان کاشی

ارسلان کاشی یکی از بلاگرهای معروف ایرانی می باشد که در اینستاگرام نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده دارد. وی توانسته است با گروه خود به وسیله ساخت کلیپ معروف می شود.

دیانا رحیمی

دیانا رحیمی که از بلاگرهای زیبای اینستاگرام می باشد در عرصه مدلینگی نیز فعالیت می کند. وی دوست دختر ارسلان کاشی می باشد و در این فضا دنبال کننده های بسیاری به دست آورده است.

رضا برزگر

رضا برزگر که به لئو رضا نیز معروف می باشد، یکی از اعضای گروه ارسلان کاشی و از بلاگرهای معروف ایرانی است. اخیرا شایعاتی پیرو خروج او از کشور منتشر شد که رضا برزگر آن را تکذیب کرد.

طوفان کریمی

طوفان کریمی از دیگر اعضای گروه ارسلان می باشد که توانسته است خواننده شود و همچنین چند موسیقی را نیز خوانندگی کند. گفته می شود که او دوست پسر پانیذ کرمی می باشد.

شکیب غلامی

شکیب غلامی یکی از تیک تاکرهای ایرانی می باشد که تغییر جنسیت داده و نام خود را از شکیبا به شکیب تغییر داده است. عمده طرفداران او در اینستاگرام افراد دو جنسه می باشند.

نیکا فلاحی

نیکا فلاحی، بلاگر و اینفلوئنسر معروف و خوش چهره اینستاگرامی می باشد که به وسیله ساخت کلیپ های طنز معروف شده است. وی در فضاهای مختلف مجازی با نام آوین فعالیت می کند.

امیر روز

امیر روز یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام است که در ترکیه زندگی می کند و دوست پسر نیکا فلاحی نیز می باشد. او از بلاگرهای خوش چهره اینستاگرام محسوب می شود.

نگین فضلی

نگین فضلی که دوست دختر سروش نجفی می باشد از بلاگرهای ایرانی است که در زمینه مد فعالیت می کند. او از بلاگرهای دهه هفتادی می باشد و 2.5 میلیون دنبال کننده دارد.

سروش نجفی

سروش نجفی یکی از بلاگرهای ایرانی می باشد که فالوورهای زیادی را در اینستاگرام ندارد اما توانسته است معروفیت و محبوبیت زیادی را به دست آورد. وی دوست پسر نگین فضلی است و لایوهای زیادی با یک دیگر گذاشته اند.

طاها بهمنی

طاها بهمنی نیز مانند شکیب غلامی یکی از تامبوهایی می باشد که تغییر جنسیت داده است. حامیان وی در اینستاگرام نیز معمولا افراد دوجنسه هستند.

مبین رعیتی

مبین رعیتی یکی از دوجنسه های ایرانی است که از سنین کودکی به جنسیت پسر گرایش داشته است. وی در اینستاگرام به وسیله رفتارهای عجیب غریبش معروف شده و طرفداران زیادی را نیز دارد.

رها صادقی

رها صادقی یکی از تامبوهای ایرانی می باشد که گفته می شود تغییر جنسیت داده است. کلیپ های وی در اینستاگرام و سایت های مختلف مانند آپارات وجود دارد که می توانید آن ها را ببینید.

فریال نیکفر

فریال یکی از افرادی است که دابسمش های طنز را در اینستاگرام اجرا می کند و آن ها را انتشار می دهد. وی دوست دختر شکیب غلامی می باشد و عکس های زیادی با یکدیگر دارند.

عباس اقدام

عباس اقدام، یکی از بلاگرهای ایرانی می باشد که در گروه ارسلان کاشی فعالیت می کند. وی توانسته است با فعالیت در این گروه به معروفیت زیادی برسد.

سارا اسلامی

سارا، یکی از بلاگرهای فعال در زمینه مد و لباس می باشد که در اینستا فعال است. وی در این فضا توانسته است 550 هزار دنبال کننده را به خود جذب کند.

عسل ایزدیان

عسل ایزدیان، یکی از افراد گروه ارسلان می باشد که در گروه آن ها فعالیت می کند. او در اینستاگرام بیشتر از 1 میلیون دنبال کننده دارد و همچنین کلیپ های زیادی را پخش کرده است.

آتوسا حقیقی

آتوسا که به ژاتیس نیز معروف می باشد رل فردی به نام امیر محمد است. او یکی از دختران دهه هشتادی می باشد که از تیک تاکرهای ایرانی نیز می باشد.

امین طاهری

امین طاهری از بلاگرهای ایرانی می باشد که در اینستاگرام نزدیک به 710 کا فالوور دارد. او در این صفحه تنها 68 پست منتشر کرده است.

فرزانه تیموری

فرزانه تیموری که دوست دختر امین طاهری نیز می باشد از بلاگرهای معروف می باشد که در فضای اینستا نزدیک به 102 هزار فالوور دارد.

پانیذ اسماعیلی

پانیذ اسماعیلی یکی از مدل های معروف اینستاگرامی می باشد که نزدیک به 2.5 میلیون دنبال کننده دارد. جالب است بدانید که او در فلیم هایی نیز بازی کرده است.

بردیا کچیان

بردیا نیز از بلاگرهای اینستاگرامی است که در این فضا طرفداران زیادی ندارد، اما کلیپ های طنز او باعث جلب توجه شده است.

مبینا حیدری

مبینا از بلاگرهای عرصه مد می باشد که در اینستاگرام معروف شده است. وی با تبلیغات محصولات جدید توانسته است معروف شود و شهرت زیادی به دست آورد.

علی تستی

علی تستی یکی از فود بلاگرهای ایرانی است که به وسیله تست و آزمایش غذا های مختلف در اینستاگرام توانسته است معروف شود. وی در این فضا طرفداران زیادی دارد.

آرش استیلاف

آرش یکی از بلاگرهای طنز در اینستاگرام است که با ارائه و انتشار پست های خود در این فضا توانسته است دنبال کننده های زیادی را جذب کند.

فرید کنزو

فرید یکی از افرادی می باشد که در دهه 70 به دنیا آمده است و در فضای مجازی کلیپ های تیکه دار و مفهومی را ساخته و منتشر کرده است.

سپهر صالحی

سپهر صالحی از تیک تاکرهای ایرانی می باشد که نزدیک به 235 هزار دنبال کننده را در اینستاگرام به خود جذب کرده است. وی در فضاهای دیگر نیز مانند یوتیوب کلیپ های خود را منتشر کرده است.

فاطمه تیموری

فاطمه تیموری یکی از دهه هشتادی های اینستاگرام می باشد که به خود فاطی معروف است. او در این فضا نزدیک به 2.5 میلیون دنبال کننده دارد.

فاطمه گلزار

فاطمه از بلاگر های طنز اینستا می باشد که با انتشار کلیپ های خود 739 هزار دنبال کننده به خود اختصاص داده است. وی در این صفحه 95 پست منتشر کرده است.

شقایق محمودی

شقایق از دوستان نزدیک سرنا امینی می باشد که در اینستاگرام با کلیپ ها و ویدئوهای طنز خود 1.5 میلیون فالوور را جذب خود کرده است.

مهراب احمدی

مهراب یکی از بلاگرهای ایرانی می باشد که در اینستا فن پیج های بسیاری دارا می باشد. وی با انتشار 14 پست، 1.1 میلیون دنبال کننده چذب کرده است.

سحر توافی

سحر از بلاگرهای خوش چهره اینستاگرامی است که در این فضا طرفدارانی را به خود اختصاص داده است. وی کلیپ های عاشقانه زیادی را ساخته است.

علیرضا سلطانلو

علیرضا با ساخت کلیپ های کوتاه و طنز توانسته است دنبال کننده های زیادی را در اینستاگرام جذب کند؛ اما نسبت به سایر افراد چندان معروفیتی ندارد.

حسین جوکر

حسین جوکر با ساخت کلیپ های طنز و انتشار آن ها در فضاهای مختلف شغل بلاگری اینستا را انتخاب کرده است. وی با طاها و اشکان فعالیت می کند.

بهار رمضانی

بهار رمضانی یکی از تامبوهای ایرانی می باشد که با تغییر جنسیت معروف شده است. طرفداران او معمولا افراد دوجنسه هستند.

مدیسا مظاهری نیا

مدیسا از بلاگر های خوش چهره ای است که با ساخت کلیپ معروف شده است. وی در فضا های مختلف کلیپ های خود را منتشر کرده است.

رویا وحدتی

رویا یکی از بلاگرهای اینستا می باشد که 22 سال سن دارد. وی در این فضا 455 هزار دنبال کننده به خود اختصاص داده است.

پارمیس شریفی

پارمیس یکی از مدل های معروف اینستاگرامی می باشد و همچنین از دنسرهای مشهور نیز به شمار می رود. وی در این فضا طرفداران زیادی دارد.

پریسا پور مشکی

پریسا معروف ترین بلاگر اینستاگرامی است که نزدیک به 5.5 میلیون دنبال کننده دارد. او با فعالیت های خود توانست ستاره اینستاگرام را کسب کند.

کدام یک از تیک تاکر های ایرانی مهاجرت کرده اند؟

یکی از معروف ترین بلاگرهای ایرانی که اکنون به کشور ترکیه مهاجرت کرده است مهدیس حسینی می باشد که توانسته است در اینستاگرام بسیار معروف و مشهور شود. وی در عرصه مدلینگی فعالیت می کند.

درآمد تیک تاکر های ایرانی از کجاست؟

درآمد تیک تاکر های ایرانی از کجاست؟

برخی از تیک تاکرهای ایرانی به وسیله تبلیغات استوری ها درآمد زیادی را از آن خود می کنند و برخی دیگر نیز به واسطه انتشار کلیپ های خود در فضا های مختلف کسب درامد می کنند.

آدرس پیج اینستاگرام تیک تاکرهای ایرانی چیست؟

شما می توانید برای یافتن پیج بلاگرهای ایرانی به صفحات مختلف اینترنتی مراجعه کنید و همچنین با یک جست و جوی ساده این آدرس ها را پیدا کنید.

حاشیه های تیک تاکرهای ایرانی

به طور کلی حاشیه ها و شایعاتی که زندگی بلاگر ها و تیک تاکر های معروف را دنبال می کند، مربوط به خروج آن ها از کشور می باشد که برخی حقیقت داشته و برخی دیگر نیز حقیقت ندارد.

عمل های زیبایی تیک تاکر های ایرانی

عمل های زیبایی تیک تاکر های ایرانی

برخی از بلاگر ها و تیک تاکر های ایرانی برای معروفیت بیشتر تلاش می کنند که با عمل های زیبایی این کار را انجام دهند. شما می توانید عکس های قبل از آن ها را در اینترنت مشاهده کنید.

کلیپ های تیک تاکر های ایرانی را در کجا ببینیم؟

شما می توانید برای دیدن کلیپ های تیک تاکرها به سایت های مختلفی مانند آپارات مراجعه کنید و یا به پیج های اینستاگرامی آن ها بروید و کلیپ ها را تماشا کنید.

معروف ترین تیک تاکر های ایرانی

در حالت کلی بلاگرهای معروف زیادی در اینستاگرام وجود دارد. یکی از این بلاگرها پریسا پور مشکی می باشد که دارای ستاره نیز می باشد. از دیگر بلاگرهای معروف نیکا فلاحی می باشد.

موضوعات کلیپ های تیک تاکر های ایرانی

موضوعات کلیپ های بلاگرهای ایرانی ممکن است مختلف باشد. برخی از آن ها کلیپ های طنز و برخی دیگر تیکه دار و یا عاشقانه را طراحی می کنند. در این میان برخی دیگر نیز فود بلاگر می باشند.

عکس های تیک تاکر های ایرانی

شما می توانید عکس های بلاگرهای ایرانی را با یک جست و جوی ساده در پیج های مختلف اینستاگرامی و همچنین سایت های مختلف در اینترنت پیدا کرده و مشاهده نمایید.

پیج های تیک تاکر های ایرانی

پیج های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که مربوط به بلاگرهای معروف می باشد. برخی از آن ها نیز دارای فن پیج در اینستاگرام می باشند.

درامد تیک تاکر های ایرانی

به طور معمول درآمد بلاگرها از طریق استوری های تبلیغاتی که در پیج خود منتشر می کنند به دست می آید. آن ها به صورت ماهیانه ممکن است بیشتر از 100 میلیون درآمد داشته باشند.

محل زندگی تیک تاکرهای ایرانی

برخی از تیک تاکرهای ایرانی در کشور ایران زندگی می کنند و در کشور خودمان مشغول به فعالیت می باشند. برخی دیگر نیز از این کشور مهاجرت کرده اند و به جای دیگری رفته اند.

کانال تلگرامی تیک تاکر های ایرانی

تیک تاکر های ایرانی موفق

موفق ترین بلاگرهای ایرانی افرادی مانند پریسا پور مشکی می باشند که دارای ستاره در اینستا می باشند. از دیگر بلاگرهای موفق در این فضا سرنا امینی می باشد.

کانال تلگرامی تیک تاکر های ایرانی

برخی از بلاگرهای ایرانی مانند پریسا پور مشکی دارای کانال هایی در تلگرام می باشند. شما می توانید با یک جست و جوی ساده کانال آن ها را در تلگرام پیدا کرده و در صورت تمایل در آن عضو شوید.

خانواده تیک تاکر های ایرانی

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره خانواده بلاگرهای ایرانی وجود ندارد و تنها اطلاعات موجود درباره آن ها محل زندگیشان می باشد. شما می توانید با جست و جو در اینترنت این اطلاعات را پیدا کنید.

تیک تاکرهای ایرانی در چه رده سنی قرار دارند؟

رنج سنی بلاگرهای ایرانی به طور دقیق مشخص نمی باشد اما میانگین سنی آن ها به طور معمول 20 تا 30 می باشد. آن ها معمولا دهه هفتادی و یا هشتادی هستند.

تبلیغات تیک تاکر های ایرانی

بلاگرهای ایرانی سعی می کنند که به وسیله تبلیغات استوری های خود درامد زیادی را از آن خود نمایند. تبلیغات آن ها ممکن است در زمینه های مختلفی مانند مد و لباس و یا حتی مشاوره های روانشناسی باشد.

کدام یک از تیک تاکرهای ایرانی ازدواج کرده اند؟

به طور معمول بیشتر بلاگرهای ایرانی ازدواج نکرده اند و دارای رل یا دوست دختر می باند. یکی از بلاگرهایی که ازدواج کرده است سرنا امینی می باشد.

سوالات متداول

  1. موفق ترین بلاگر ایرانی کیست؟

    موفق ترین بلاگر ایرانی پریسا پور مشکی است.

  2. درآمد تیک تاکر های ایرانی از کجاست؟

    درآمد این افراد از طریق استوری های تبلیغاتی می باشد.

  3. کدام بلاگر از ایران مهاجرت کرده است؟

    مهدیس حسینی از بلاگر هایی است که از ایران رفته است.

  4. حاشیه تیک تاکر های ایرانی به چه مربوط است؟

    بیشتر حاشیه های تیک تاکر ها مربوط به مهاجرت آن ها از ایران است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *