بیوگرافی ربکا قادری دوست دختر آرتا وانتونز + عکس های جدید او

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

ربکا قادری یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه فعال در صنعت مد و طراحی است. اگر می خواهید با این جوان با استعداد بیشتر آشنا بشوید و از ماجرای بازیگری و مهاجرت او مطلع باشید، با ما در این مقاله همراه شوید.

بیوگرافی ربکا قادری

بیوگرافی ربکا قادری

ربکا قادری مدل، طراح و یکی از سلبریتی های ایرانی در فضای مجازی است که بسیار در اینستاگرام معروف شده است، ربکا قادری متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۷ در تهران است و در حال حاضر ۲۲ سال سن دارد. ربکا از کودکی به کار مدلینگ و طراحی لباس علاقه مند بود و حتی در هنرستان رشته مد و لباس را شروع به تحصیل کرد. او با تشویق خانواده توانسته است در این کار موفقیت کسب کند؛ ربکا دارای لیسانس مد‌ و لباس است.

ربکا قادری کیست؟

همان طور که گفتیم ربکا قادری مدل و طراح لباس مشهور ایرانی است. او که بدون حاشیه های زیاد موفق به مشهور شدن در اینستاگرام شده است، یکی از دختران موفق ایرانی است و در حال حاضر برند مخصوص خود را ساخته است.

عکس ربکا قادری را در کجا ببینیم؟

ربکا قادری از ۱۳ سالگی شروع به فرستادن عکس های خود به شرکت ها و سایت های تبلیغاتی کرد. ربکا با استقبال خوبی از سمت آنان مواجه شد و این آغاز فعالیت ربکا بود؛ شما می توانید عکس های ربکا را به دلیل شهرت زیاد او به راحتی در گوگل و اینستاگرام پیدا کنید.

اینستاگرام ربکا قادری

اینستاگرام این مدل ایرانی ساکن ترکیه

پیج ربکا قادری در اینستاگرام تا کنون ۴۵۲ هزار فالور و ۴۲۴ پست آپلود شده دارد. ربکا به دلیل کارش، می‌تواند عکس های مدلینگ خود را در پیجش بگذارد تا هوادارانش به راحتی بتوانند عکس های او را ببینند. اگر به اینستاگرام او سر بزنید متوجه می شوید او چندین پست تبلیغاتی در پیجش دارد، که به دلیل پر بازدید بودن پیجش زیاد ویو می خورند و برای شرکت ها و برند های تبلیغ دهنده تاثیرخوبی دارد.

یوتیوب Robecca Ghaderi

امروزه خیلی از سلبریتی های فضای مجازی در برنامه های مختلف شروع به فعالیت کرده اند و از طریق آن ها کسب درآمد می‌کنند. این سلبریتی هم در برنامه های زیادی مانند یوتیوب و اینستاگرام فعالیت می‌کند. او فیلم ها و عکس های خود را در این صفحات آپلود می‌کند، شما می‌ توانید برای دیدن عکس و فیلم های ربکا قادری به کانال یوتیوب او سر بزنید.

درآمد ربکا قادری چقدر است؟

ربکا درآمد بسیار بالایی دارد، به دلیل مدل بودن، میزان درآمد او بالا است. او زندگی لوکسی برای خود درست کرده است. در واقع فعالیت هایی که برای او باعث کسب درآمد می شود بسیار درآمد بالایی دارند. همان طور که گفتیم ربکا با تبلیغات گرفتن و گذاشتن پست های تبلیغاتی در اینستاگرام درآمد خوبی دارد. او همچنین در تبلیغات برند ها که در شبکه های تلویزیونی انجام می شود، حضور دارد؛ ربکا غیر از فعالیت مدلینگ، برند خود را تاسیس کرده و درآمد بسیار بالایی از این برند دارد که البته اطلاعات زیادی از درآمد دقیق او وجود ندارد.

محل زندگی Rebecca Ghaderi

محل زندگی Rebecca Ghaderi

همان طور که گفتیم ربکا در تهران متولد شده، ولی به دلیل محدودیت هایی که در رشته مدلینگ در کشورمان وجود دارد، ربکا مجبور به ترک کشور و مهاجرت شد تا بتواند بهتر در حرفه مورد علاقه اش موفقیت کسب کند. او بعد از اتمام تحصیلات خود در ایران به ترکیه مهاجرت کرد و حال در ترکیه زندگی می کند و نمی خواهد به ایران بازگردد.

دوست پسر ربکا قادری کیست؟

اگر به صفحات مجازی و سایت ها مراجعه کنید، متوجه خبر هایی راجع به دوست پسر ربکا می شوید. دوست پسر این مدل و سلبریتی مشهور آرتا وانتونز یکی از خوانندگان محبوب است که در گروه وانتونز با رها، کوروش و سامی لو فعالیت می‌کند. او آهنگ های بسیاری روانه بازار کرده است. ربکا قادری و آرتا زمان زیادی است که در رابطه عاطفی با هم هستند و با هم در یک خانه زندگی می کنند.

حواشی ربکا قادری در رابطه با چه افرادی است؟

همان طور که می‌ دانیم برای هر فرد مشهور حاشیه هم به وجود می آید. برای این سلبریتی هم همین طور بوده است. در سایت هایی که این حواشی را درست می کنند، گفته شده که ربکا با شخص دیگری جز آرتا وارد رابطه شده است؛ که این خبر واقعیت ندارد و نامعتبر است.

افرادی که می‌ خواهند اخبار و حواشی سلبریتی ها را مشاهده و دنبال کنند باید به سایت هایی مراجعه کنند که اخبار معتبر و واقعی در دسترس بقیه می گذارد و قبل از انتشار خبر از صحت آن مطمئن شده باشند.

مصاحبه با Robecca Ghaderi

یکی از مصاحبه هایی که ربکا قادری به آن دعوت شده بود مصاحبه مربوط به مجله پل بود. مجله پل در ترکیه تاسیس شده و از افراد محبوب و موفق دعوت می‌ کند تا مصاحبه ای راجع به فعالیت هایشان با آن‌ ها داشته باشد. شما می‌توانید این مصاحبه و حتی مصاحبه های دیگر ربکا را در یوتیوب و گوگل به راحتی ببینید.

ربکا قادری قبل از عمل

باز هم ماجرای عمل های زیبایی و افرادی که مدل شده اند مطرح است. همان طور که می دانید ربکا قادری از ۱۳ سالگی وارد این حرفه شده است و این یعنی تعداد فراوانی عکس از او در سنین نوجوانی اش در اینترنت وجود دارد. کافی است کمی چهره های افراد را قبل و بعد از عمل دیده باشید و حال با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید عکس قبل عمل ربکا قادری را ببینید و مطمئن شوید، او جراحی زیبایی بینی انجام داده است.

البته کاملا مشخص نیست که او چه جراحی ها و یا تزریقات زیبایی انجام داده است. اما چیزی که به طور قطعی از آن مطمئن هستیم این است که او جزء مدل ها با زیبایی طبیعی به حساب نمی آید؛ هرچند عده ای معتقدند ربکا قبل از عمل زیبایی هم چهره زیبایی داشته است.

ربکا قادری در نهنگ عنبر۲

ربکا قادری در نهنگ عنبر ۲

ربکا قادری سابقه بازیگری هم دارد. او در سال ۱۳۹۴ قبل از مهاجرتش در فیلم نهنگ عنبر ۲ که ساخته سامان مقدم است، در سکانس های کوتاهی ایفای نقش کرده است. ربکا قادری در رحمان ۱۴۰۰ هم حضور داشته است که این فیلم در اسفند ۹۷ پخش شد. ربکا قادری در این فیلم هم نقش کوچکی را ایفا می کرد، شاید این به این معنا باشد که ربکا قادری توانایی ایفای نقش های جدی تری را در آینده بدست بیاورد و شاهد حضور احتمالی اش در فیلم های ترکیه ای باشیم.

تجربه او در تبلیغات تلوزیونی

او قبل از بازی در این فیلم ها در تبلیغات تلویزیونی حضور داشته است. تبلیغاتی نظیر تبلیغ لوازم و تحریر و از این دست در کارنامه خود دارد.

حمایت خانواده و دوستان ربکا در کار او

درست است که او از حمایت دوستان و خانواده اش برای قدم گذاشتن در این راه می گوید اما در ابتدا خانواده اش به دلیل رسمی نبودن شغل مدلینگ در ایران ترجیح می دادند دخترشان این کار را نکند. مخالفتی که باعث شد او مدتی صفحه اینستاگرامش را ترک کند. اما به هر ترتیب شاید با دیدن علاقه شدید دخترشان به این کار آن ها هم شروع به حمایت او کرده اند.

اما بالاخره در نقطه ای فعالیت او در ایران  با تبلیغات و فعالیت در اینستاگرام و بازی در دو فیلم سینمایی به پایان رسید و او کشور ترکی  را به خاطر آزادی هایی که به او می داد انتخاب کرد، جایی که بتواند با آرامش روی کارش تمرکز کند. جایی در کنار آرتا، کوروش وانتونز، رها وانتونز و سامی لو!

مدلینگ Rebecca Ghaderi

مدلینگ Rebecca Ghaderi

او می گوید از کودکی به انجام این کار علاقه مند بوده است. در میان خاله بازی هایی که بچه ها در آن سن انجام می دهند ربکا با پارچه برای خودش لباس دنباله دار می ساخته است. طبیعی است که ببینیم فردی که به کاری علاقه دارد و پشتکار را هم با آن همراه می کند به موفقیت برسد.

برند ربکا قادری

موفقیتی که برای ربکا قادری از مصاحبه اش با مجله ترکی پل در سال ۲۰۱۸ شروع شد و سکویی برای پرتاب او به سمت حرفه مدلینگ شد. امروزه او برند مخصوص به خودش را هم تاسیس کرده است. Rebecca Ghaderi Collection این برند که یک سال است فعالیت دارد، به ساخت کمربند می پردازد، زیرا ربکا اعتقاد دارد کمربند در ایجاد یک استایل زیبا نقش موثری دارد و باید به آن توجه کرد.

البته ممکن است در آینده ای نه چندان دور او به تولید محصولات بیشتری بپردازد. او با حرف هایش ثابت کرده است که درست است، پول مدلینگ خوب و کافی است اما علاقه او به کار کردن موجب می شود، سمت کار های متفاوتی در زمینه طراحی و مد برود.

لایو های Rebecca Ghaderi

یکی از شبکه های اجتماعی بی چون و چرا در زمینه مد اینستاگرام است. اپلیکیشنی که کمک می کند، استایل های متفاوت خودتان را با بقیه اشتراک بگذارید. ربکا قادری هم از چند سال قبل در این شبکه پیج خودش را با آیدی rebeccaghaderi راه اندازی کرده است. با دنبال کردن پیج ربکا قادری می توانید لایو های متعدد او را ببنید. او در رابطه با سلامتی، تغذیه، زیبایی و به طور کلی لایف استایلش اطلاعات گوناگونی را به اشتراک می گذارد.

اسم اصلی Rebecca Ghaderi چیست؟

اسم اصلی ربکا قادری چیست؟

همه سلبریتی ها و افرادی که به شهرت می‌ رسند، اسم خود را تغییر می دهند و با نام هنری خود به هوادارانشان معرفی می شوند. اما ربکا اسم خود را تغییر نداده و گفته است، من اسم ربکا را دوست دارم و قصد ندارم اسم خودم را تغییر دهم. امروزه تمامی طرفداران او، او را با نام ربکا قادری می‌شناسند.

سوالات متداول

  1. ربکا قادری با چه کسی ازدواج کرده است؟

    در حال حاضر او ازدواج نکرده و با آرتا میر، خواننده گروه وانتونز وارد رابطه شده است.

  2. ربکا قادری در چه فیلم های سینمایی ایرانی حضور داشته است؟

    او در نهنگ عنبر ۲ و رحمان ۱۴۰۰ ایفای نقش کوچکی داشته است.

  3. محل زندگی ربکا قادری کجاست؟

    او در ایران به دنیا آمده است و سپس در سال ۱۳۹۸ به ترکیه مهاجرت کرده است. او هم اکنون در استانبول ساکن است.

  4. آیا ربکا قادری عمل زیبایی انجام داده است؟

    به گفته خود ربکا، او از دوران کودکی تا الان فقط یک عمل زیبایی انجام داده که عمل زیبایی بینی بوده است و جز این عمل دیگری انجام نداده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *