سلبریتی های ساکن کانادا که درآمد خیره کننده دارند

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

سلبریتی های ساکن کانادا در فضا های مجازی بسیار دیده می شوند که اکثر آن ها با فعالیت های جنجالی در این کشور، توانسته اند به شهرت برسند. مهاجرت کردن امروزه یکی از مهم ترین مسائل برای خوانندگان و بازیگران ایرانی است که تمامی آن ها در تلاش اند تا بتوانند در کشور کانادا اقامت داشته باشند.

سلبریتی های ساکن کانادا چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن کانادا چه افرادی هستند؟

در واقع می توان گفت تمام چهره های شناخته شده ایرانی اقامت کشور های مختلف را به دست آورده اند که در بین آن ها، کشور کانادا طرفدار بیشتری دارد. در حال حاضر تعداد سلبریتی های ساکن کانادا بسیار زیاد است که این امر نشانه ای از وضعیت نامناسب ایران برای فعالیت این سلبریتی ها و همچنین آزادی و رفاه کشور کانادا می باشد. در صفحه “سلبریتی های ساکن کانادا ویکی پدیا” نام چهره های بی شمار ایرانی که در کانادا سکونت دارند، دیده می شود.

خشایار اس آر

خشایار اس آر یکی از پر استعداد ترین رپر های فارسی زبان می باشد که اصالتی ایرانی دارد. این چهره پس از این که نتوانست فعالیت های موسیقی خود را در کشور ایران به صورت آزادانه و قانونی انجام دهد، تصمیم به مهاجرت گرفت و سرانجام در کشور کانادا سکونت گزید.

شاهین نجفی

می توان گفت که شناخته شده ترین رپری که ایران فعالیت می کرد، شاهین نجفی می باشد. این چهره در بسیاری از ترک های موسیقی خود به مشکلات مختلف جامعه ایران و حرف های سیاسی می پرداخت و از این جهت چندین بار توسط پلیس ایران اخطار دریافت کرده بود. از این جهت برای این که بتواند فعالیت های سیاسی خود را ادامه دهد، به کانادا مهاجرت کرد.

جیدال

جیدال چهره ای نوظهور در موسیقی رپ ایرانی می باشد که با فعالیت در گروه پایدار توانست به شهرت برسد؛ این چهره در دوران کودکی، ایران را برای همیشه ترک کرد و در رشته تئاتر و بازیگری تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های فرانسه ادامه داد. اما سرانجام با کشف استعدادش در سبک موسیقی رپ، وارد این حرفه شد.

پوبون

پوبون نام هنری چهره ای به نام پوریا ابراهیم پور می باشد که در ایران وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. اما سرانجام نتوانست در این زمینه پیشرفت کند و به کشور کانادا مهاجرت نمود. وی در حال حاضر کلیپ های انگیزشی را در اینستاگرامش منتشر می کند و از آن جایی که صدای منحصر به فردی دارد، در زمینه خوانندگی نیز فعالیت هایی دارد.

مدگل

آتوسا مدگل یکی دیگر از چهره های نسل جوان ایرانی می باشد که وارد صنعت موسیقی رپ فارسی شد. معرف این چهره، جیدال است و گفته می شود که با این خواننده نوظهور، رابطه دوستی و عاطفی دارد. این دو چهره فعالیت های رپری خود را در کانادا به سرانجام رسانده اند.

خلسه

می توان خلسه را یکی از نخستین رپر های ایرانی دانست که در سن ۱۷ سالگی کشور کانادا را برای سکونت انتخاب کرد. این چهره در حال حاضر در دهه سوم زندگی خود قرار دارد و فعالیت های قانونی خود در سبک موسیقی رپ را در شهر ونکوور کشور کانادا به سرانجام می رساند.

ندا یاسی

یکی دیگر از سلبریتی های ساکن کانادا ندا یاسی می باشد که یکی از جنجالی ترین شاخ های اینستاگرامی به حساب می آید. او در این کشور توانست در رشته مامایی به تحصیل بپردازد و با فعالیت های جنجالی خود در اینستاگرام، توانسته شهرت چشمگیری را به دست آورد.

خواننده های ایرانی مقیم کانادا

خواننده های ایرانی مقیم کانادا

در حال حاضر تعداد خوانندگانی که فعالیت خود را در کشور کانادا ادامه می دهند روز به روز در حال افزایش می باشد. چهره های شناخته شده ای به نام بابک امینی، مرجان فرشاد و کاوه یغمایی، از پر استعداد ترین خوانندگان ایرانی تبار هستند که به تازگی کشور کانادا را برای اقامت برگزیده اند.

چه بازیگرانی تابعیت کانادایی دارند؟

دریافت اقامت کشور کانادا توسط بازیگران ایرانی، از سال ها پیش مطرح بوده است. این افراد از همان ابتدای فعالیت بازیگری خود اقدام به دریافت اقامت این کشور کردند تا بتوانند در حال حاضر تابعیت آن را به دست آورند. بهرام رادان از چهره هایی است که تابعیت این کشور را دارا می باشد، اما همچنان در ایران نیز فعالیت می کند.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به کانادا مهاجرت کرده اند؟

ممکن است سوال “خانواده سلبریتی های ساکن کانادا کجا ساکن هستند؟” ذهن مخاطبان را درگیر خود کرده باشد. باید بدانید که اکثر سلبریتی های ساکن کانادا، به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کرده اند و هیچ دلیلی برای بازگشت به ایران ندارند. روناک یونسی و پرستو صالحی دو چهره شناخته شده ایرانی هستند که برای همیشه در کانادا ساکن شده اند.

عکس سلبریتی های ساکن کانادا

در حال حاضر مخاطبان متعددی مشتاق دنبال کردن اخبار سلبریتی ها هستند. از این جهت می توانید تصاویر مربوط به این افراد را در پیج های مختلف اینستاگرامی و یا رسانه های هنری مشاهده کنید. پیج اینستاگرام اصلی این سلبریتی ها نیز منبع دیگری برای مشاهده تصاویرشان می باشد.

درآمد سلبریتی های ساکن کانادا از کجاست؟

از آن جایی که اکثر سلبریتی هایی که در کانادا سکونت گزیده اند، از خوانندگان، بازیگران و یا فوتبالیست های ایرانی می باشند، می توانند فعالیت های هنری خود را در کشور کانادا نیز انجام دهند. البته برخی از این چهره ها با سرمایه گذاری در مشاغل مختلف کانادا توانسته اند به درآمد بالایی در این کشور دست پیدا کند.

کدام سلبریتی های ساکن کانادا برای کار به ایران می آیند؟

سلبریتی های ساکن کانادا که حاشیه های زیادی داشته اند

اکثر حاشیه هایی که برای سلبریتی های ساکن کانادا ایجاد شده است، مربوط به خوانندگان و یا بازیگران ایرانی می باشد که پس از مهاجرت، کشف حجاب کرده اند. البته فوتبالیست های ایرانی نیز از پرحاشیه ترین چهره های ساکن در کانادا می باشند. در سال های اخیر حواشی گوناگونی برای رضا قوچان نژاد به وجود آمد و تصاویر مختلفی از او در مکان های نامناسب کشور کانادا پخش گردید.

سلبریتی های ساکن کانادا که کشف حجاب کردند

روناک یونسی و هلیا جلیل نژاد دو چهره شناخته شده ایرانی هستند که به ترتیب در زمینه بازیگری و دنس فعالیت می کردند. این دو چهره پس از این که توانستند اقامت کشور کانادا را دریافت نمایند، به طور کامل حجاب اسلامی خود را کنار گذاشتند و هم اکنون تصاویر خود را با پوشش جدیدی منتشر می کنند.

کدام سلبریتی های ساکن کانادا برای کار به ایران می آیند؟

بهرام رادان، علی کریمی و ایرج طهماسب از چهره های شناخته شده ایرانی تبار ساکن کانادا هستند که اغلب برای ادامه فعالیت های خود به کشور ایران سفر می کنند. این چهره ها با این که اقامت کانادا را دریافت کرده اند، اما همچنان برای فعالیت های کاری خود به کشور زادگاه خود باز می گردند.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن کانادا چیست؟

برای این که بتوانید اطلاعات دقیقی از سلبریتی های خارج نشین به دست آورید، بهتر است که به پیج اینستاگرام آن ها مراجعه کنید. برای دستیابی به پیج اینستاگرام آن ها نیز می توانید نام سلبریتی مورد نظرتان را در قسمت جست و جو این اپلیکیشن سرچ نمایید و به پیج اصلی او و همچنین فن پیج هایش دسترسی پیدا کنید.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن کانادا

کلاب هاوس از دیگر اپلیکیشن های ارتباطی می باشد که امروزه بسیاری از سلبریتی های ساکن کانادا صفحات خود را در این اپلیکیشن راه اندازی کرده اند. این چهره ها اغلب با ایجاد روم های مختلف در این نرم افزار با علاقه مندان و طرفداران خود ارتباط برقرار می کنند.

سلبریتی هایی که برای زایمان به کانادا رفتند

رپرهای ساکن کانادا

از آنجایی که فعالیت رپر ها در ایران با دشواری های زیادی رو به رو است و اکثر آن ها نمی توانند به صورت قانونی در کشور ایران فعالیت کنند، کشور کانادا را برای ادامه فعالیت های خود انتخاب کرده اند. در حال حاضر چهره های شناخته شده رپ فارسی نظیر خلسه و شاهین نجفی در کانادا سکونت گزیده اند.

فوتبالیست های ساکن کانادا

رضا قوچان نژاد یکی از چهره های ایرانی است که در سال های گذشته به عنوان یکی از اعضا باشگاه استقلال شناخته می شد. این چهره در سال های اخیر به همراه خانواده خود، کشور کانادا را برای سکونت انتخاب کرده است. همچنین علی کریمی نیز اقامت کانادا را به دست آورده و تنها برای فعالیت های کاری خود به ایران باز می گردد.

سلبریتی هایی که برای زایمان به کانادا رفتند

امروزه بسیاری از سلبریتی های ایرانی تبار برای این که فرزندانشان به عنوان یک شهروند کانادایی بتوانند از امکانات این کشور استفاده کنند، در زمان زایمان خود به کشور کانادا مهاجرت می کنند. از نگار جواهریان می توان به عنوان یکی از حاشیه ساز ترین سلبریتی های ایرانی در این زمینه نام برد.

سوالات متداول

  1. بازیگران ساکن در کانادا کدام اند؟

    روناک یونسی و همچنین بهرام رادان از بازیگران ساکن در کشور کانادا هستند.

  2. تصاویر سلبریتی های ساکن در کانادا در کجا قابل مشاهده می باشد؟

    در پیج های اینستاگرامی و همچنین رسانه های خبری و هنری می توان تصاویرشان را مشاهده کرد.

  3. کدام سلبریتی برای زایمان به کانادا مهاجرت کرد؟

    نگار جواهریان و بسیاری از سلبریتی های دیگر در این کشور زایمان کردند.

  4. دلیل مهاجرت سلبریتی ها به کشور کانادا چیست؟

    برای این که بتوانند فعالیت های خود را در هر زمینه ای ارتقاء بخشند، به این کشور مهاجرت می کنند.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *