سلبریتی های ایرانی ساکن آمریکا که گرین کارت دارند

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

بهتر است که بدانید امروزه خیلی از سلبریتی های ساکن آمریکا در این کشور ساکن هستند و در آنجا به فعالیت خود ادامه می‌ دهند.

سلبریتی های ساکن آمریکا چه افرادی هستند؟

سلبریتی های ساکن آمریکا چه افرادی هستند؟

امروزه سلبریتی های خارج نشین شامل بازیگران، ورزشکاران، هنرمندان و بلاگر ها هستند که هر کدام از آن ها در برخی از ایالت‌ های کشور آمریکا ساکن هستند. حال در این قسمت قرار است و به معرفی برخی از آن ها بپردازیم. هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر سلبریتی های ساکن آمریکا ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

عرفان پایدار

عرفان پایدار یکی از خوانندگان معروف و سرشناس ایرانی است که مدت‌ ها قبل ساکن کشور آمریکا شده است. البته این موضوع را هم باید افزود مدتی قبل برای اقامت او مشکلی پیش آمد و به همین دلیل او توسط دولت آمریکا دستگیر شد، البته بعد از مدت کوتاهی تبرئه شد.

شهاب حسینی

یکی از بازیگران مشهور و سرشناس ایرانی که ساکن این کشور است می‌ توان به شهاب حسینی اشاره کرد که مدتی است به همراه خانواده‌ اش به آمریکا مهاجرت کرده است. البته گاهی اوقات او برای بیزینس و یا بازیگری به ایران می آید.

پیمان معادی

پیمان معادی یکی از بازیگران معروف و سرشناس ایرانی است که تا به اکنون در برخی از فیلم‌ های هالیوودی نیز حضور داشته است و با بازیگران مطرح دنیا همبازی شده است. بهتر است که بدانید او نیز هم اکنون ساکن آمریکا است، البته گاهی اوقات برای بازیگری به ایران می آید.

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد سال 1362 در ایران است و از بازیگران مطرح و سرشناس ایرانی به شمار می رود که مدت‌ ها قبل برای پیشرفت در حرفه اش به خارج از کشور مهاجرت کرده و هم اکنون ساکن آمریکا می باشد.

ساسی مانکن

یکی از خوانندگان معروف و پرحاشیه ایرانی ساسی مانکن نام دارد که متولد سال 1367 در اهواز می باشد. او مدت‌ ها قبل در ابتدا به مالزی مهاجرت کرد و هم اکنون ساکن آمریکا است و مقیم این کشور می باشد.

حسین تهی

یکی دیگر از خوانندگان مشهور و سرشناس ایرانی حسین تهی نام دارد که متولد سال 1364 است. او تا مدت‌ ها به مهاجرت فکر نمی‌ کرده است، اما بنا به دلایلی و پیشرفت در حرفه اش مجبور به مهاجرت شده است و هم اکنون ساکن این کشور پیشرفته می باشد.

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی از خوانندگان محبوب و قدیمی ایران به شمار می‌ رود که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این خواننده مطرح و سرشناس ایرانی هم اکنون ساکن لس‌ آنجلس است و از زندگی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

ورزشکارانی که در آمریکا زندگی می کنند

ورزشکارانی که در آمریکا زندگی می کنند

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدتی است که خیلی از ورزشکاران ایرانی از کشور مهاجرت کرده اند و آمریکا را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرده اند. حال این موضوع را هم باید افزود که برخی از آن ها پناهنده و عده‌ ای دیگر از طریق مهاجرت قانونی مقیم این کشور شده اند. حال از برخی از این ورزشکاران می توان به احسان رجبی (جودو)، مهتاب یادگاری (ژیمناستیک)، الشن مرادی (شطرنج)، آرزو معتمدی (قایقرانی)، پیام زرین پور (کشتی)، علی دایی، مژگان تاجیک (ژیمناستیک)، امین ارباب ( ژیمناستیک)، مهدی مهدوی کیا و … اشاره کرد.

خواننده های ایرانی مقیم آمریکا

از آن جایی که آمریکا یکی از کشور های پیشرفته و توسعه یافته است، به همین دلیل برخی از هنرمندان که با محدودیت‌ های زیادی در ایران رو به رو شده اند مانند خوانندگان تصمیم به مهاجرت به این کشور را گرفته اند. حال از خوانندگانی که هم اکنون در این کشور ساکن هستند می توان به ابی، حسین تهی، قمیشی، گوگوش، پویان، لیلا فروهر، معین و … اشاره کرد.

چه بازیگرانی که تابعیت آمریکا دارند؟

کشور آمریکا از مناسب ترین و پیشرفته ترین کشور ها به شمار می رود و به همین دلیل خیلی از بازیگران برای ادامه زندگی خود این کشور انتخاب کرده اند. البته این موضوع را هم باید افزود که مقیم بودن از تابعیت جدا است و از محدود بازیگران ساکن در آمریکا که تابعیت این کشور را دارند می‌ توان به باران کوثری و پیمان معادی اشاره کرد.

چه سلبریتی هایی برای همیشه به آمریکا مهاجرت کرده اند؟

بهتر است که بدانید هیچ کدام از هنرمندان و سلبریتی های ایران تمایل ندارند تا برای همیشه کشور خود را ترک کنند اما عده‌ ای از آن ها از طریق پناهندگی مهاجرت کرده اند و یا این که به دلیل مشارکت های سیاسی که در این کشور داشته اند ممنوع الورود شده اند و به همین دلیل می توان بیان کرد که آن ها برای همیشه به این کشور مهاجرت کردند که از این سلبریتی ها می توان به گوگوش، ابی، ساسی مانکن، حسین تهی و … اشاره کرد.

عکس سلبریتی های ساکن آمریکا

می‌ توانید عکس‌ های سلبریتی ها و بازیگران ساکن آمریکا را از طریق پیج های پابلیکشان مانند اینستاگرام مشاهده کنید، چرا که اکثر آن ها عکس های متعددی از خود را برای فالوورانشان به اشتراک می گذارند. هم چنین علاوه بر اینستاگرام با مراجعه به اینترنت نیز می توانید عکس های متعددی از آن ها را جستجو و مشاهده نمایید.

درآمد سلبریتی های ساکن آمریکا از کجاست؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سلبریتی هایی که ساکن این کشور هستند، بخش عمده درآمد خود را از طریق معروفیتشان کسب می‌ کنند. هم چنین آن ها با توجه به فعالیت گسترده ای که در شبکه های مجازی مانند یوتیوب و اینستاگرام انجام می‌ دهند، توانسته اند کسب درآمد کنند و درآمد خوبی را برای خود به وجود آورده اند. هم چنین باید افزود عده‌ ای از آن ها نیز به کسب و کار های آزاد در آمریکا پرداخته اند و به این گونه سرمایه‌ گذاری می‌ کنند.

خانواده سلبریتی های ساکن آمریکا کجا ساکن هستند؟

در رابطه با خانواده این افراد مشهور و سلبریتی ها باید بگوییم که برخی از آن ها به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کرده اند و هم اکنون در کنار خانواده‌ های خود زندگی می‌ کنند. اما عده ای دیگر به تنهایی مهاجرت کرده اند و خانواده آن ها ساکن ایران هستند.

رپر های ساکن آمریکا

رپر های ساکن آمریکا

بهتر است که بدانید رپران ایرانی مانند: ساسی مانکن، حسین تهی، عرفان پایدار از رپران قدیمی و مشهور ایرانی هستند که هم اکنون ساکن آمریکا می باشند. این رپران به دلیل این که کشور آمریکا یکی از پیشرفته‌ ترین و آزاد ترین کشور های دنیا به شمار می‌ رود، این کشور را برای زندگی و ادامه فعالیت های خود انتخاب کرده اند.

فوتبالیست های ساکن آمریکا

جالب است که بدانید خیلی از فوتبالیست های ایرانی بعد از شهرت و پولدار شدن و هم چنین خداحافظی با فوتبال مهاجرت کرده اند و عده ای از آن ها کشور آمریکا را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرده‌ اند. حال از برخی از این فوتبالیست ها می توان به علی دایی و مهدی مهدوی اشاره کرد.

سلبریتی های ساکن آمریکا که حاشیه های زیادی داشته اند

باران کوثری یکی از افراد مشهور ساکن آمریکا است که تا به اکنون حاشیه های متعددی در پیرامون او به وجود آمده است. حال یکی از این حاشیه ها مربوط به زمانی است که او عکس پاسپورتش را در اینستاگرام منتشر کرد.

سلبریتی های ساکن آمریکا که کشف حجاب کردند

طبیعی است که برخی از افراد مشهور بعد از مهاجرت از کشور ایران به آمریکا کشف حجاب کنند که این موضوع شامل سلبریتی هایی مانند: گوگوش، لیلا فروهر و … می باشد.

کدام سلبریتی های ساکن آمریکا برای کار به ایران می آیند؟

برخی از بازیگران ساکن آمریکا برای بازیگری و یا کارگردانی به ایران سفر می‌ کنند که از این افراد می توان به باران کوثری، شهاب حسینی و گوهر خیر اندیش اشاره کرد.

اینستاگرام سلبریتی های ساکن آمریکا چیست؟

اینستاگرام سلبریتی های ساکن آمریکا چیست؟

برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام هر کدام از سلبریتی های ساکن آمریکا کافیست تا به اینستاگرام مراجعه نمایید و در قسمت جستجوی این برنامه نام سلبریتی مورد نظر خود را جستجو کنید.

کلاب هاوس سلبریتی های ساکن آمریکا

برخی سلبریتی های ساکن آمریکا عضو کلاب هاوس نیز می‌ باشند و در این شبکه فعالیت می‌ کنند که برای پیدا کردن آدرس کلاب هاوس آن ها می توانید به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

سلبریتی هایی که برای زایمان به آمریکا رفتند

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برخی از افراد مشهور برای این که فرزندانشان تابعیت آمریکا را بگیرند برای زایمان به آمریکا مهاجرت کرده اند که از یکی از این افراد معروف می‌ توان به شیلا خداداد اشاره کرد. برای مشاهده عکس های فرزندان این بازیگر معروف کافیست تا به شبکه‌ های مجازی او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. کدام بازیگر ایرانی تابعیت کشور آمریکا را دارد؟

    باران کوثری بازیگر معروف ایرانی تابعیت کشور آمریکا را دارد.

  2. سلبریتی های ساکن آمریکا چه افرادی هستند؟

    عرفان پایدار، پیمان معادی، شهاب حسینی، حسین تهی، گلشیفته فراهانی، ساسی مانکن و نسرین مقانلو از جمله این افراد هستند.

  3. کدام بازیگر معروف فرزندش را در کشور آمریکا به دنیا آورده است؟

    شیلا خداداد فرزند خود را در کشور آمریکا به دنیا آورده است.

  4. ساسی مانکن هم اکنون ساکن کدام کشور خارجی است؟

    ساسی مانکن یکی از خوانندگان معروف و سرشناس ایرانی است که در ابتدا به مالزی و بعد از آن به کشور آمریکا مهاجرت کرده است.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *