اسم کتاب امیر تتلو چیست؟ راهنمای خرید این کتاب برای تتلیتی ها

اسپامتو بزرگترین منبع سایت شرط بندی منتشر میکند

به این مطلب امتیاز دهید

کتاب امیر تتلو مدتی است که فروش بسیار زیادی پیدا کرده و با توجه به آن که نویسنده این کتاب این اواخر کنسرت بسیار بزرگ خود را در ترکیه برگزار کرد، عده زیادی نسبت به این کنسرت واکنش های مختلفی نشان دادند. آن ها بعد از کنسرت می خواستند که نسبت به این خواننده اطلاعات بیشتری به دست آورند و پس از جستجو های بسیار، متوجه شدند که این خواننده کتابی را منتشر نموده است و در این کتاب حقایق زندگی خود را بیان کرده و یک زندگی نامه کلی از خود در این کتاب منتشر کرده است.

به همین خاطر بسیاری از افراد تمایل نشان دادند تا درباره کتاب امیر تتلو (مدیر سایت تتل بت) بیشتر بخوانند و نسبت این کتاب اطلاعات بیشتری به دست آورند اما در ادامه تصمیم داریم اطلاعات کاملی را نسبت به این خواننده و کتابش در اختیارتان قرار دهیم و شما را با محتویات آن آشنا نماییم.

کتاب امیر تتلو درباره چیست؟

کتاب امیر تتلو درباره چیست؟

کتاب این خواننده یکی از جذابیت هایی است که توجه طرفداران او به آن جلب شده و نسبت به انتشار این کتاب توسط خواننده محبوبشان افتخار می کنند و همیشه تمایل زیادی به تهیه این کتاب نشان داده اند اما بسیاری از افراد حتی نمی دانند این خواننده کیست و چرا تا این اندازه حواشی زیادی برای او به وجود آمده است. شاید بتوان گفت که همان اندازه که او طرفدار و علاقه مندان زیادی را با خود همراه کرده، هیتر ها و مخالفان زیادی را نیز با خود همراه کرده که نسبت به او واکنش های بسیار بد و منفی را نشان می‌ دهند.

امیر مقصودلو ملقب به امیر تتلو، خواننده رپ بسیار مشهور ایرانی است که از او به عنوان بهترین و با تجربه ترین خوانندگان رپر ایرانی یاد می شود. او که از سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد، دیگر به او اجازه بازگشت به این کشور داده نشد و او در رویای دیدن یک بار دیگر این کشور هنوز روز های خود را پشت سر می گذارد. به هر حال کتاب امیر تتلو گفته های او راجع به دلتنگیش نسبت به ایران را شامل می‌ شود و تمام سعی خود را انجام می‌ دهد که بتواند در کشور ترکیه تمام کمبود های خود را که در این چند سال احساس کرده جبران نماید.

امیر تتلو نگارش این کتاب را از سال ۱۳۹۸ آغاز نمود و به خاطر هزینه‌ های بسیار زیادی که بر روی دوش او گذاشت، مدت‌ های زیادی انتشار این کتاب به طول انجامید. صاحب اصلی این کتاب خودش است اما نویسنده آن فرد دیگری است. به هر حال هنوز مشخص نشده که مبلغ واقعی این کتاب چقدر می باشد و امیر تتلو از انتشار این کتاب چه میزان ثروت را به دست آورده است اما می دانیم که انتشار این کتاب یکی از راه هایی بوده که او سعی داشت از طریق آن به ثروت بسیار زیادی دست پیدا کند.

این کتاب چند فصل دارد؟

کتاب امیر تتلو شامل سه فصل می باشد که بخش‌ هایی از این کتاب مربوط به تمام شایعات و حواشی است که این مدت برای او به وجود آمد. همچنین بخش هایی از این کتاب نیز راجع به زمانی است که او در زندان افتاد و یا رویای فوتبالیست شدن را در ذهن خود می‌ پروراند. بخش هایی دیگر از آن نیز مربوط به زمانی است که او در پی دریافت مجوز خود را به آب و آتیش می زد و شما می توانید با مطالعه تمامی این بخش ها اطلاعاتتان را نسبت به زندگی این خواننده بیشتر نمایید.

عکس کتاب تتلو را در کجا ببینیم؟

زمانی که این خواننده را در اینستاگرام دنبال نمایید متوجه خواهید شد که او کتابی را به نگارش در آورده است و او عکس‌ های این کتاب را در پیج اینستاگرامی اش نیز نشان می دهد و متن های کتابش را نیز مدام استوری می کند. همچنین می توانید در سایت های معتبر اینترنتی عکس‌ های این کتاب را مشاهده کنید و مشاهده کنید که جلد این کتاب چگونه می باشد.

خرید کتاب به دنبال بهشت در برزخ و جهنم

خرید کتاب به دنبال بهشت در برزخ و جهنم

همانطور که می دانید طرفداران این خواننده مایلند که تمامی جلد های کتاب خواننده معروف را خریداری کنند و به خواندن تمام جلد های آن بپردازند. با توجه به آن که کتاب‌ های این خواننده همه از مفاهیم زیادی برخوردارند و این مفاهیم، همه در ذهن او می گذرد، بسیاری از افراد خواندن این کتاب را توصیه نمی‌ کنند زیرا می‌ دانند که نویسنده آن فردی بوده که توصیه‌ های نامرتبطی را برای طرفداران خود ارائه نموده است.

به هر حال این تفکر افرادی است که نسبت به این خواننده گارد بسیار منفی دارند اما حقیقت این است که این خواننده مدت های طولانی است که در عرصه خوانندگی فعالیت می‌ کند و هیچ ادعایی در نویسندگی و انتشار این کتاب ندارد اما به خاطر آن که بسیاری از افراد او را دوست ندارند، نسبت به انتشار این کتاب به تتلو واکنش های بسیار بدی نشان دادند اما تتلو تنها می خواست افکار خود را به دست طرفداران خود برساند تا آن ها نیز از آن مطلع شوند.

شما می توانید این کتاب را از طریق دارکت شخصی امیر تتلو سفارش دهید.

قیمت کتاب امیر تتلو چقدر است؟

کتاب امیر تتلو که حاوی زندگینامه تتلو می‌ باشد و قیمتی در حدود ۱۷۰ هزار تومان الی ۲۰۰ هزار تومان دارد و با توجه به این که فروش این کتاب یکی از راه های درآمدی برای این خواننده به شمار می آید، قیمت این کتاب بسیار زیاد است.

آیا کتاب امیر تتلو چاپ شده است؟

از طریق دانلود کتاب امیر تتلو pdf و خرید کتاب امیر تتلو دیجی کالا می توانید این کتاب را تهیه کنید و این کتاب به صورت رسمی چاپ نشده است و شما از طریق مستقیم قادر به تهیه آن نخواهید بود.

اسم کتاب امیر تتلو چیست؟

کتاب امیر تتلو امروز به عنوان یکی از کتاب های معروف و جنجالی شناخته می‌ شود. اسم این کتاب به دنبال بهشت در جهنم و برزخ می باشد که در قالب چند جلد منتشر شده است و هر جلد از این کتاب شامل چند بخش می باشد که هر کدام از این بخش‌ ها نیز قسمتی از زندگی این خواننده را روایت می‌ کند.

کتاب امیر تتلو در ایران چاپ شد؟

کتاب امیر تتلو در ایران چاپ شد؟

کتاب امیر تتلو در ترکیه به چاپ رسیده است و این کتاب به صورت اینترنتی از سایت فروش لباس و کتاب امیر تتلو قابل خرید و تهیه می باشد و با توجه به آن که فعالیت های این خواننده در کشور ایران غیر مجاز تلقی شده است، او اجازه ندارد که این کتاب را در ایران به فروش بگذارد.

مطالب این کتاب راجع به چه موضوعاتی است؟

مطالبی که در این کتاب نگاشته شده است، راجع به زندگینامه امیر تتلو و متن تمامی آهنگ های این خواننده و همچنین دستاورد ها و رکورد های او است که در طول زمان به دست آورده است. تمام سخنان و جملات امیر تتلو و تمام مصاحبه های او در این کتاب ذکر شده و تفسیر و تحلیل این آهنگ ها نیز در این کتاب آمده است. تتو ها و مطالب حاشیه ای دیگر نیز در این کتاب ذکر شده که شما با مطالعه آن از تمام آن مطالب با خبر خواهید شد.

کتاب امیر تتلو غیر قانونی است؟

این کتاب هیچ گاه در ایران اجازه چاپ و انتشار پیدا نمی کند و این امر مسلمی است که او نتواند در ایران به فعالیت در هر زمینه‌ ای بپردازد. امیر تتلو فرد رانده شده ‌ای از ایران می باشد و مسئولین هیچ گاه اجازه برگشت این خواننده را به این کشور نمی دهند. به همین خاطر مسلم است که کتاب او نیز غیر قانونی باشد و هیچگاه به او اجازه داده نشود که این کتاب را در ایران به فروش بگذارد. به هر حال این کتاب غیر قانونی است و اجازه فروش آن در ایران، نه به او و نه به هیچ کس دیگر داده نشده است.

کتاب تتلو توقیف شد؟

کتاب تتلو توقیف شد؟

همان طور که می دانید این کتاب همانند فعالیت های خوانندگی امیر تتلو در ایران توقیف شده است و هیچگاه اجازه چاپ و فروش این کتاب در ایران به این خواننده داده نشده است و اجازه ندارد که کتاب خود را در ایران تبلیغ کند و بخواهد که آن را به فروش برساند و تنها راهی که می تواند به فروش این کتاب فکر کند،  انتشار آن در کشور ترکیه به زبان فارسی می باشد.

تتلو نوشتن کتاب را از چه سالی آغاز کرد؟

جلد کتاب امیر تتلو و عکسی از این خواننده که بر روی جلد این کتاب می باشد، نشان دهنده آن است که این کتاب مربوط به چند سال پیش است و او نوشتن این کتاب را از سال ۱۳۹۸ آغاز نموده است. امیر تتلو زبان این کتاب را به زبان فارسی منتشر کرده اما گفته می‌ شود که قصد دارد در آینده ای نزدیک تمام جلد های این کتاب را به زبان ترکی و انگلیسی نیز منتشر نماید تا همه آیندگان بتوانند در تمام جهان این کتاب را مطالعه نمایند و از زندگی و سرگذشت این خواننده اطلاعاتی را به دست آورند.

کتاب امیر تتلو سیاسی است؟

تا کنون اطلاعاتی از این که کتاب امیر تتلو سیاسی است به دستمان نرسیده و گمان می‌ کنیم که این ها همه، حاشیه هایی است که بدخواهان او برایش به وجود آورده اند و شما باید بدانید که امیر تتلو هیچگاه فعالیت سیاسی نداشته و نه به خاطر فعالیت‌ های سیاسی اش به زندان افتاده و نه به او اخطار داده شده است. البته متن آهنگ های او کمی سیاسی می باشد اما بیشتر می توان متن آهنگ های او را اجتماعی دانست و حالتی که او در متن آهنگ هایش داشته انتقادی اجتماعی بوده است. او حتی کتابش نیز سیاسی نمی باشد و گمان می کنیم که هیچگاه تمایل نشان نداده که وارد سیاست شود.

سوالات متداول

  1. قیمت کتاب امیر تتلو چقدر است؟

    قیمت این کتاب ۱۷۰ هزار تومان است.

  2. نگارش کتاب امیر تتلو از چه سالی آغاز شد؟

    از سال ۱۳۹۳، نگارش این کتاب آغاز شد.

  3. کتاب امیر تتلو راجع به چیست؟

    راجع به سرگذشت و بیوگرافی او می باشد.

منبع: spamato.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *