سوالات پرتکرار تاینی بت

سوالات پرتكرار سایت تاینی بت Tinybet

سوالات پرتكرار سایت تاینی بت Tinybet

شارژ کردم پول از حساب کم شده ولی حسابم شارژ نشده

لطفا زمان پرداخت سعي كنيد از بهترين اينترنت ممکن و آدرس بدون فیلتر سایت و ترجیحا مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید .

 در صورتی که مبلغ خریداری شده تا 24 ساعت به حساب شما برگشت نخورد  با موضوع خرید ناموفق پیام دهید

حداقل و حداکثر شارژ, برداشت و میزان هر پیش بینی

حداقل شارژ حساب و شرط 1000 تومان حداقل مبلغ برداشت ١٠٠هزار تومان

حداکثر مبلغ شرط نامحدود می باشد. حداقل میکس 12 تا حداکثری تعیین نشده. سقف برداشت روزانه براي هر كاربر ٢٠ميليون تومان ميباشد.

سوالات پرتکرار تاینی بت

طرح نمایندگی

کمیسیون زیر مجموعه ٢٥٪؜ سود سایت از مجموع عملکرد 24 ساعته  زیرمجموعه شما بصورت اتوماتیک محاسبه شده و در پایان هر روز به حساب کاربری نمایندگان عزیز واریز می شود. *

سو استفاده از ضرایب بازیها و فرمولی زدن

در صورتی که کابری تمام حالت های ممکنه ی نتیجه یک بازی را پس از شروع مسابقه به نحوی پیشبینی کند که مصداق فرمولی زدن تلقی گردد، حساب کاربر به علت این تخلف صفر خواهد شد.

ايا زدن زوج و فرد براي ١ بازي مشخص مشكلي دارد؟

در زمانی که کاربری بونوس دریافت میکند به هیچ عنوان نمیتواند حالت زوج یا فرد 1 بازی را انتخاب کند. دوستانی که مایل به پیشبینی برای حالت زوج یا فرد بازی هستند، میتوانند بدون استفاده از بونوس براحتی از این گزینه استفاده نمایند.

فرم میکس یا تک بازی زدم که بازیش برگزار نشده! تکلیف مبلغی که رو فرم گذاشتیم چی میشه؟

اگر تا ٢٤ ساعت بازي برگزار نشه و زمان مشخصي براش معين نشه مبلغ فرم بصورت اتوماتيك برگشت ميخوره به حسابتون .ما اجازه نداريم فرم شمارو الان لغو كنيم و بايد منتظر باشيد تا سیستم اتومات همگام با سایت های معتبر جهانی شرایط جدید( لغو فرم و برگشت اصل مبلغ،،،برقرار بودن فرم با حالت اولیه) بازی رو اعمال کنه. همچنين شما ميتونيد از سايت زير چك كنيد تا از وضعيت بازي انتخابيتون مطلع بشيد
. www.888scoreonline.com با تشکر از توجه شما

درخواست دادم کی مبلغ رو به حسابم واریز میکنید!؟

واريز درخواست جايزه كاربران به طول صف کاربران و تعداد درخواست ها بستگي داره و از ١٠ دقيقه تا ٢٤ ساعت ممكن هست زمان ببره تا واريز از طرف سايت انجام بشه. از اين پس به هيچ پيامي در مورد درخواست جايزه تا پس از ٢٤ ساعت از زمان تایید درخواست پاسخ داده نخواهد شد.در صورتی که ٢٤ ساعت از لحظه تایید درخواست شما گذشت و واریزتون انجام نشد كه تقريبا غير ممكن هستش ميتوانيد با ارسال پيام پيگيري كنيد و علت رو جويا بشيد. خواهشا” در این مورد به هیچ عنوان در 24 ساعت اول پیام ندهید…همکاری شما بزرگواران به خدمات بهتر تیم پشتیبانی کمک شایانی خواهد کرد.

در سیستم بانکی کشور تمامی واریز های پایا ساعت 16  روز های غیرتعطیل به حساب کاربران میرسد

فرم میکس چیست و چه شرایطی دارد؟

‎فرم ميكس تركيب كردن چند بازي با هم هستش.شما ميتونيد از ٢ بازي تا بی نهایت بازي رو با هم انتخاب كنيد. ‎در فرم ميكس ضرايب انتخابي شما در هم ضرب شده و ضريب كلي محاسبه ميشه كه هر مبلغي قرار بديد ضرب در ضريب كل فرم شما ميشه. ‎در فرم ميكس با پيشبيني اشتباه ١ بازي هم فرم شما بصورت كامل بازنده هستش. ‎براي ثبت فرم ميكس بازي هاي خودتون رو انتخاب كنيد و مبلغ مورد نظر خودتون رو بر روى تعداد انتخاب هاى خودتون قرار بديد. ‎يعني اگر ٥ انتخاب داشتيد در ٥ تايي ها ‎يا اگر ٦ انتخاب داشتيد در ٦ تايي ها توجه:در انتخاب هايي كه شرط فسخ بشه هم ضريب اون انتخاب ١ محاسبه ميشه و انگار اون بازى اصلا در فرم شما نبوده و بصورت اتوماتيك ضريب جديد محاسبه ميشه. ميكس كردن ٢ انتخاب از ١ بازى هم تخلف محسوب شده و با متخلف برخورد میشود.

بازی تیم…………….. رو در شرطبندی زنده انتخاب کردم بازی تموم نشده ولی در لیست شرط بندی زنده غیب شده و نیست!

‎گاهي به علت شرايط بازي و يا اتفاقات بازي سايت مرجع جهانى بازى رو از سايت برميداره ولي به اين معنا نيست كه بازي تموم شده و يا نيمه كاره مونده بازي مورد نظر در جريان هستش ولي از سايت برداشته شده و ممكن هستش مجددا قرار بگيره و يا تا پايان بازي قرار نگيره. ‎هم چنين شما ميتوانيد از نتيجه لحظه به لحظه بازي از سايت زير مطلع بشيد http://freelive.7m.cn

نتایج بازیهارو چطوری دنبال کنم؟

در سایتهای معتبر زير ميتونيد از نتيجه لحظه به لحظه بازي مطلع بشيد

888scoreonline.com

http://freelive.7m.cn

کانال تلگرام

تلگرام : https://telegram.me/gem1bet_90

شرط روی بازی……… بستم بازی تموم شده و بردم ولی پولی به حساب کاربریم نیومده!

تمامی فرم ها پس از پایان بازی بصورت اتوماتیک تصحییح شده و مبالغ برندگان نیز بطور اتوماتیک به حساب کاربری اضافه میشود. در اکثر بازیها این فرایند 5الی 15 دقیقه میباشد اما در بعضی بازیها ممکن است بیش از این زمان و تا چندین ساعت طول بکشه…عاجزانه تقاضا میکنیم در مورد واریز جایزه برندگی به حساب کاربری، تحت هیچ شرایطی در 24 ساعت اول پیام ندهید زیرا نیازی به پیگیری نیست. با تشکر از توجه شما کاربران عزیز که باعث خدمات هرچه بهتر گروه پشتیبانی میشود.

درسایت نوشته شده واریز انجام شد اما پولی به حسابم نیومده!! پیگیری کنید.

گاهی بعضی از واریزها توسط تیم مالی بصورت حواله پایا برای کاربران انجام می پذیرد. حواله پایا به این صورت است که لیست اطلاعات حساب بانکی شما به همراه مبلغ درخواست داده شده برای بانک های مربوطه ارسال میشود و در این لحظه واریز از طرف سایت انجام شده، ادامه روال واریز بر عهده بانک خودتون هست و اصولا” بانکها بین 2 تا 24 ساعت مبلغ دریافتی رو به حسابتون واریز میکنند. لطفا” در مورد این موضوع بدیهی تیکت نزنید و منتظر باشید تا مبلغ به حسابتون برسه.

شرایط اعطای نمایندگی به چه صورت است؟

از منوی حساب کاربری قسمت طرح نمایندگی رو انتخاب میکنید و لینک ثبت نام رو دریافت میکنید. به کاربرانی که جذب میکنید لینک دریافتی خودتون رو میدین…تمام کاربرانی که با لینک شما ثبت نام میکنند زیر گروه شما میشوند. ٢٥٪؜ سود سایت از زیر مجموعه شما بطور اتوماتیک براتون محاسبه میشه و در پایان هر 24ساعت به حساب کاربریتون واریز میشه. لازم به ذکر است که شما فقط از زیرمجموعه خودتون میتونین درامد کسب کنید و اگر زیر مجموعه شما برای خود جداگانه زیرمجموعه بگیرد سودی از فعالیت لایه دوم نصیب شما نخواهد شد.

شرایط لغو فرم

فرم کاربر تحت هیچ شرایطی لغو نخواهد شد خواهشا” درخواست نفرمایید و در هنگام ثبت نهایت دقت رو داشته باشید.

دلایل برگشت خوردن درخواست جایزه به حساب کاربری

1- اشتباه وارد کردن اطلاعات حساب( به ترتیب شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا باید بصورت صحیح وارد شود) توجه مهم : شماره شبا، شماره ایست 24 رقمی که شماره حساب رو نیز درون خودش شامل میشه…براحتی میتوانید با سرچ در گوگل بصورت: دریافت شماره شبای بانک…. و ورود به سایت مورد و وارد کردن شماره حساب خودتون کد 24 رقمی شبا را دریافت نمایید.

2- تغییر نام حساب بانکی برای درخواست جایزه بدون هماهنگی قبلی

3- عدم ایجاد گردش مالی ( باید 100% مبلغ شارژ شده مورد استفاده در پیشبینی فوتبال یا رولت قرار بگیرد.)

4- تخلف در ثبت فرم

چرا تیم من در 120 دقیقه برده ولی بازنده اعلام شدم؟؟

طبق قوانین جهانی پیشبینی، تمامی بازیها در 90 دقیقه لحاظ میشوند و ملاک برندگی نتیجه بازی در 90 دقیقه میباشد. اگر بازی به وقتهای 30 دقیقه اضافی کشیده شود، حالتی مجزا بصورت ( ET ) برای بازی لحلظ شده و انگار یه بازی جدید 30 دقیقه با نتیجه 0-0 شروع شده و کاربران میتوانند با توجه به حالت های جدید ارائه شده در گزینه شرط های بیشتر، 30 دقیقه باقی مانده را بصورت مجزا پیشبینی نمایند.

1 دیدگاه دربارهٔ «سوالات پرتكرار سایت تاینی بت Tinybet»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *